Radiomobil si zjednudušuje službu CLICK na úkor zákazníků
Tak jsem se dnes stal obětí CLICKu. Někdo se mi třikrát za sebou pokusil chybě nalogovat do ma mailové adresy, takže schránka se tvářila: " Při zpracování se vyskytly následující chyby: (V případě trvání potíží se obraťte na ClickMastera) ÚČET UZAMČEN! " Při dotazu na infolinku, co se děje, mi operátorka Radiomobilu sdělila, že musím počkat 24 hodin a můj mail pak bude zase přístupný. No když mi to ale někdo bude dělat programově pořád dokola, tak se tam nikdy nedostanu. Nechci ani domýšlet, že by někdo našel třeba zde:
http://www.google.com/search?q=@click.cz&btnG=Google+Search všechny dostupné adresy @click.cz a pak těmto lidem znemožnil přístup do jejich schránky tím, že by se jim tam nějaký malým prográmkem chybně logoval... To se pak operátorky Radiomobilu nejspíš zblázní. Nevím, co s tím hodlá Radiomobil dělat, ale mě se tato situace nelíbí a to hrubě. Pokud se situace nezmění, změním operátora. Co jiného mi zbyde, když se v Radiomobilu chovají tímto způsobem. O podmínce uzavření na 24 hodin jsem se nikde na stránkách CLICK nedočetl.
Pro Radiomobil mam vzkaz - reseni: Stacilo by, kdyz zakaznik zavola na Infolinku a uvede sve jmeno a heslo a nekdo mu pomuze, tedy odblokuje uzamceni uctu. Neni nic jednodussiho, co by zaroven splnovalo bezpecnostni podminku, aby se do cizi schranky nedostal nekdo neopravnene a naopak opravneny uzivatel mel pristup umoznen.