Diskuze

Máte nějaké zkušenosti s ukončením smlouvy s operátorem? Podělte se o ně s námi.

Když máte svého mobilu plné zuby, nebo chcete přejít ke konkurenci a nadále již nevyužívat služeb stávajícího operátora, potřebujete vypovědět smlouvu. Ne každý však ví, jak na to.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cekr Krca

22. 5. 2001 0:26
paegas!!
Vidím, že máme zkušenosti s paegasem téměř všichni stejné. V této chvíli jsem na to dost blbě. Jsem z moravy, signál je tu..... , vlastně není. Neustále mi něco slibovali a šlo to pořád dokola.Nedříve to byl přechd na duál " tím se to určitě zlepší" Nic. Další slib byl - "na podzim " Zase nic. Rok se to táhlo, podotýkám, že mám smlouvu na dva roky a letos v březnu jsem řekl dost ! Zavolal jsem na to slavné zákaznické centrum a prý to musím poslat písemně nebo faxem. No, žádný problém. Jenže byl !!! Fax po 14 dnech prostě nepřišel. Dokonce ani ten druhýýýýýý! Tak jsem jim tam volal znovu. Prý přišlo něco nečitelného, takže neví a po ostřejší debatě mi zavěsila!! Do třetice všeho dobrého. Nakonec přišel. Po měsíci mi bylo sděleno že nemám šanci odejít a to ať se děje co se děje. Mezi tím, mě ale kontaktovala nějaká jejich zástupkyně, ať si to rozmyslím, že mi na půl roku zdarma suspendují telefon a do té doby posílí síť.Pche!! Kecy. Nenaletěl jsem. Rok je na to upozorňuju a najednou by to bylo za půl? Divné? Tak jsem prodrbal asi tak 15 000,- za voláni z pevné na mobily, protoře jsem se nedovolal. Podle nich je vše v naprostém pořádku. Podle mapy pokrytí tam totiž mám mít plnou! Údajně jsem si měl požádat o vyzkoušení signálu půjčeným telefonem. Prodejce mi ale takovou možnost nenabídnul. Mrknul do mapy a že je tam pokrytí OK. To ani nemluvím o dalších problémech - volání ze zahraničí. Několik dnů před vyjetím jsem si aktivoval zahraniční volání a v momentě překročení hranic jsem měl místo telefonu jen zbytečné závaží, které mi bylo k h...... Nejdříve se vymlouvali na závadu u zahraničního operátora, ale známý, který byl se mnou měl vše OK a byl také u paegasu. Pak to byla prý závada na SIM. Měl jsem si zajet do opravny zkontrolovat SIMku. Do..., proč mám neustále něco řešit za ně?!?! Vžyť jsem tu SIMku dostal od nich! Právě jsem asi u 8 reklamace a pořád to nechtějí uznat. Faxy stále nechodí, tak jsem jim je tam poslal preventivně 5x a k tomu 3x mailem, aby se zase nemohly vymlouvat. Jdu na tvrdo! ČOI, a pak k tomu přidám ještě občanského joudu, ať to stojí za to!! Abych nezapoměl, pokud někdo víte jak z toho ven bez doplácení paušálu ( nebudu platit to, co nemohu využívat ) poraďte prosím. H É L P ! !
0 0
možnosti

Oskar

26. 2. 2001 18:22
Potvrzení výpovědi u Paegasu
V pátek jsem zašel do Londýnské předat výpověď smlouvy. Slečna u vchodu se mě ptala, co potřebuji. Když jsem sdělil, že jdu ve věci smlouvy, zeptala se, zda ji chci prodloužit. Musel jsem ji zklamat. Její kolegyně si výpověď prostudovala, neshledala žádné závady, nicméně kategoricky odmítla potvrdit převzetí. Prej to vyřizují na Evropské a pokud chci potvrzení, musím to zanést tam nebo poslat poštou. Nechtěl jsem se hned po ránu hádat se slečnou, která se neumí podepsat, takže jsem se rozhodl udělat si výlet na Evropskou. Dnes jsem tedy výpověď zanesl tam a bez problémů mi ji potvrdili. Slečna na Evropské mi vysvětlila, že to na prodejnách nechtějí potvrzovat, protože by to nemuseli stihnout včas (do konce měsíce, což je rozhodující pro výpovědní lhůtu) doručit na odd. služeb zákazníkům. Uznávám, že přenést jeden papír přes půl Prahy během pěti dní by pro Paegas mohl být problém. Po zkušenostech jiných uživatelů jsem nyní klidnější, protože bych byl nerad, kdyby výpověď "náhodou" ztratili a začali mi znovu posílat účty na kartu, kterou už nepoužívám. Kartu jsem pozastavil až do dubna a výpovědní doba skončí 31.3., takže to ještě vyjde. Dozvěděl jsem se také, že nemusím zrušenou kartu vracet, což je uvedeno ve všeobecných podmínkách. Vrácení karet stejně neevidují. Takže mi zůstane suvenýr. Taky mám radost z toho, že mi na poslední chvíli přišlo víno objednané z programu PG Bonus. Podle podmínek tohoto programu se zboží nedoručuje klientům s pozastavenými službami, ale protože jsem to objednal ještě před pozastavením, asi už odeslání nestornovali. Můžu teď alespoň zapít těch několik desítek tisíc, které jsem do RadioMobilu od roku 1997 nastrkal.
0 0
možnosti

31. 1. 2001 12:56
Paegas Bonus a prodlouzeni o dva roky
Nekde v textu clanku je, ze vyuzitim nejake ptakoviny z Paegas Bonus programu jakoby natahuju o dva roky. Neni to ptakovina????
0 0
možnosti

Statisek

30. 1. 2001 10:36
Zruseni smlouvy u Paegase.
Jak si tak procitam vase prispevky, zacina mi z toho naskakovat husi kuze. Zruseni smlouvy u Paegase me ceka v cervenci, kdy mi konci smlouva. To jsem zvedav, jak dlouho to potrva, nez mi vrati zalohu. Kamaradovi to vratili za tri ctvrte roku. Takze budte Paegasu vdecni za ty ctyri mesice. Je videt, ze se zlepsili :-) Obcas mi to pripadne, ze u Paegasu postupuji stejne, jako postupoval jeden clovek, co ho znam, kdyz mu prisly domu slozenky. Dal je do supliku a kazdy mesic z nich vylosoval jednu, kterou zaplatil. Zajimalo by me, kolik supliku ma asi Paegas na vsechny ty reklamacni dopisy. Budte trpelivi, treba vas Paegas taky vylosuje. Koneckoncu, mejte pochopeni, tolik ukoncenych smluv se prece neda vyridit za chvili. To by Paegas musel zamestnat pomalu republiku.
0 0
možnosti

Roman T.

30. 1. 2001 7:56
Výpověď u EuroTelu
Zrovna včera jsem podával výpověď u ET na můj starej mobil NMT. Po domluvě s operátorkou jsem jim to tam poslal faxem. Potřebovala jen jméno, adresu, RČ a číslo telefonu. Nic víc nechtěla, ani kód zákazníka, který jsem tam přesto uvedl, a nechtěla ani číslo smlouvy. To jsem tam teda neuvedl. Jak to dopadne napíšu, pokud si ještě vzpomenu a pokud bude možno tuhle diskuzi ještě najít. Mějte se!
0 0
možnosti

JanS

29. 1. 2001 22:52
Ukonceni smlouvy, reklamace..
Kdyz se chce ukoncit smlouva (mluvim o Paegasu, u jinejch to neznam), tak se napise vypoved, ta ma lhutu jeden mesic a ten zacina bezet az od prvniho dne nasledujiciho mesice. Mozna proto tak trva to vraceni penez. Pokud jsou problemy, vubec nema smysl volat operatora, tam sedej lidi, ktery pred sebou maj otazky a odpovedi a z toho cerpaj. Chce to rovnou odfaxovat pozadavek nebo stiznost na jedno cislo (ktery ted nevim, ale zejtra bych ho snad vedel..) a tim se to vyresi. Bohuzel na reklamacni oddeleni nemaj telefon, zrejme by se zblaznili.
0 0
možnosti

Mirek

29. 1. 2001 19:22
Vypoved smlouvy ....
Muzete mi nekdo rici, co se stane s Partner kartama, kdyz zrusim "materske" cislo ???? Bylo tady nekde uvedeno, ze s tim jsou problemy .... (mozna slo jen o nezaplaceni, nevim) Ja ted ke konci ledna koncim s Paegasem .... ... vypoved prijali docela chladne, a zatim se me ani nepokousej premlouvat abych jim ty 3-4000 Kc dal strkal (inu SPRAVNI obchodnici) BTW: me to ovsem vyhovuje Urcite cekam problemy, nebot jsem jim preventivne :-)) nezaplatil. Uvidime jak si s tim poradej :-))) Caues
0 0
možnosti

lenka

29. 1. 2001 18:21
Mám velmi špatnou zkušenost s vypovězením smlouvy společnosti Paegas. Smlouvu jsem písemně ukončila ke dni uplynutí 2 let od jejího uzavření, což pro mě byla podmínka získání telefonu za dotovanou cenu. Tato výpověď mi byla písemně potvrzena, leč na vrácení zálohy, kterou jsem byla povinna při uzavření smlouvy zaplatit, ještě stále čekám. Přes několikanásobné upozorňování společnosti na tuto skutečnost nebyl Paegas schopen mi za dobu 4 měsíců od zaplacení poslední pohledávky vůči mé osobě peníze vrátit. Máte také podobné zkušenosti?
0 0
možnosti

Michal Havránek

29. 1. 2001 18:48
: (lenka, 29.leden 2001 18:21)
Mám naprosto stejnou zkušenost. Smlouvu jsem ukončil ke dni 13.8.2000 a řádně zaplatil poslední vyúčtování. Nicméně záloha na měsíční paušál, kterou má Radiomobil vrátit do 2 měsíců jsem obdržel až po několikáté reklamaci koncem prosince. Zajímavé bylo, když se mě na infolince vždy ptali, "co vám říkal kolega minule" , zřejmě mají nachystané různé výmluvy. Nicméně nejúčinější se ukázala písemná reklamace.
0 0
možnosti

Prochor

29. 1. 2001 11:48
Zrušení DOHODY S OSKAREM
Jak je to tedy ve skutečnosti s možností zrušit DOHODU. Na různých místech (např. diskusích mobilservru) se objevují věty typu: "neni problem z dohody kdykoli za 1000Kc utyct...". Dle podminek oskara mam ale pocit, ze to neni tak jednoduchy ...zda se mi, ze muzu prejit jen na jiny tarif (ne oskartu a ne slysim vas) a tento musim provozovat minimalne stejne dlouho, jako by mi trvala puvodni "dohoda". Takze muze mi nekdo zasvecene (nejlepe z vlastni zkusenosti) rict, jaka je "realna" moznost zdrhnout treba po roce z "dohody" ci od Oskara vubec a s jakym minimalnim nakladem? Dik
0 0
možnosti

30. 1. 2001 13:09
Re: Zrušení DOHODY S OSKAREM
Z Dohody s Oskarem lze migrovat bezplatně na vyšší tarifní plán a platit 1.000Kč/měsíčně s 300 volnými min. a vteřinovým účtováním nebo na nižší tarifní plán s jednorázovým poplatkem 1.000 Kč. V případě úplného ukončení se vypočte storno poplatek jako počet scházejích měsíčních paušálů krát 100Kč/měs. tedy v případě 24 měsíců do konce Dohody by to bylo 2.400 Kč jednorázové vyrovnání. Původní storno podmínky ve výši doplatku celého paušálu za každý měsíc byly změněny novým ceníkem.
0 0
možnosti

Josef Nechvátal

29. 1. 2001 9:36
OSKAR
Oskar nabízí !!! SUPER TERIF !!! "dohoda s Oskarem" za super výhodné ceny za impulsy. Není to úplně takové. Mám tarif volám stále 300minut/1000,-Kč účtuje se 1 minuta a pak po sekundách. Více telefonuji mimo špičku. Ten kdo telefonuje více ve špičku doporučuji "dohodu". Navíc "dohoda" účtuje po minutách a to není moc super. Mimo špičku je 90 minut v ceně.. . Takže já osobně kdybych mělo "dohodu" tak jsem zjistil, že bych vyhodil cca 180minut ve špičku a stejně by mě to stálo cca 950-1150,-Kč. Ti co přemýšlejí jak přejít na nižší tarif a neplatit 1000,-Kč tak to můžou udělat, že přejdou na Oskartu a další měsíc na nižší tarif. PEPA1
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

V květnu se zřejmě vrátí ikonická Nokia 3210, kdysi to byl přelomový model

24. března 2024  8:01

Současný vlastník značky Nokia na poli mobilních telefonů, firma HMD (Human Mobile Devices –...

Banka spustila mobilní datové balíčky. Funguje to i zákazníkům z Česka

26. března 2024  12:06

Virtuální banka Revolut spouští virtuálního celosvětového operátora. Zákazníci si mohou kupovat...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Z bídného začátku roku se radují. Vypadá to na velký návrat

21. března 2024  7:02

Zřejmě to vypadá na velký návrat. Huawei začíná drtit své domácí konkurenty, přitom jeho produkty...

Trvalo to. Nový nejlepší fotomobil světa konečně koupíte i v Česku

26. března 2024  7:02

Konečně nastává situace, že nejlepší fotomobil v žebříčku DxO Mark je dostupný i na našem trhu....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pochlubili se, že se pochlubí. Značky ze sebe dělají slibotechny

25. března 2024  7:02

Jedním z trochu nečekaných trendů veletrhu MWC v Barceloně se stala oznámení o tom, že firmy nějaké...

Nová cenově dostupná stylovka vás může dostat na fotbalové Euro

29. března 2024

Vivo má nový smartphone střední třídy, který má velké ambice. Za rozumnou cenu nabídne nejen dobrou...

Toho telefonu je pouze pro Čínu škoda. Udělal by parádu i u nás

28. března 2024  12:06

Xiaomi má nový trhák. Model Civi 4 Pro trhá předprodejní rekordy, ale jen na domácím čínském trhu....

U foťáků se blýská na lepší časy, naznačuje výsledek testu nového xiaomi

28. března 2024  7:02

Čínská značka Xiaomi trochu na poli fotomobilů v uplynulých letech tápala. Ukazuje to mimo jiné...

Kartónek Steva Jobse se vydražil za neuvěřitelnou sumu

28. března 2024

Vizitku slavného ředitele společnosti Apple si někdo pořídil za pořádný balík peněz. Přidanou...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!