Diskuze

Setkali jste se už také s problémy v souvislosti s kreditem na kartách Paegas Twist?

Od úterý až do středečního dopoledne měli majitelé předplacených karet Paegas Twist problém s dobíjením kreditu. Dobíjecí systém nefungoval vůbec, nebo odmítal kredit dobít. Za tyto problémy mohla chyba účtovacího softwaru a následné přetížení celého systému. Účtovací software se však evidentně nechová správně a zřejmě ještě způsobí několik problémů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mates

27. 4. 2001 9:43
KREDIT!
Pri volani sluzby o vysi kreditu mi dojde zprava: K teto sluzbe nemate pristup....Muze mi tohle nekdo vysvetlit? Vzdyt to je prednost predplacenek!
0 0
možnosti

Statisek

30. 1. 2001 11:17
Dobyjeni kreditu na Peagasu
Az si budete chtit dobyt kredit na Peagasu, ktery miri do Hradce Kralove, tak si podrobne prectete oficialni stranky Paegasu (http://www.paegas.cz, Novinky) - doufam, ze jim to na tech strankach aspon chvili vydrzi. Kdyz uz jim poradne nefunguje sit, tak by aspon mohli zamestnavat lidi, kteri umi cesky :-)
0 0
možnosti

28. 1. 2001 14:04
Halire ve Twistu
Muj kredit vypada nejak takto: xx,59Kc. Koukal jsem do ceniku volani a srovnaval s mymi predstavsmi o tarifikaci, ale k rozumnemu vysvetleni toho chybejiciho halire jsem se nedobral. Uz jsem potkal celou radu lidi s takovymto kreditem. Co se stalo? Nepujcil si od kazdeho z nas Paegas nejaky ten halir? Bodlin
0 0
možnosti

Milan

23. 2. 2001 12:35
Re: Halire ve Twistu
Tak to se mi stalo taky a na Svobodaku v Brne mi to vsechno vysvetlili. Ceny TWISTu jsou ve vsech brozurach uz s DPH, ale zbytek (paušály, Paegas Info, ...) NE. Určitě jsi někdy použil Paegas Info, který se ti pak zaúčtovalo podle jejich ceníku (kde mají právě ty ceny BEZ DPH) včetně DPH, takže tam máš nějaký ty setiny halíře. Jasný jak facka, akorát ze strany Paegasu zbytečně nepřehledný. Adios.
0 0
možnosti

Tomáš LOSMAN

28. 1. 2001 11:34
Kredit, mám skvělej -10 723 233,-
No jak to má Twist zařízený nevím, ale mám taky jednu perličku s kreditem. Přítelkyni jsem koupil mobil k Vánocům. V pátek 26.1.2001 ho ráno zapla a chtěla si zavolat. Byla docela překvapená, když jí telefon oznámil, že má kredit -723 233,23,-. Tak si zkusila zjistit kolik má opravdu kredit na telefonu pomocí menu, výsledek byl podobný jenom o 10 000 000,- vyšší. Jediný kam si zavolá je na credit info, jinam to nejde ani na operatora. Teorii, že za to může telefon jsem velmi rychle vyloučil, protože to samý se ozve i dalších mobilech kamarádů. Na infolince to řeší už od pátku a zatím nic...pořád jseme milionáři. Bral bych to jako perličku, ale přítelkyně na tom není zdravotně nejlíp a mimo jiné má taky mobil, aby měla spojení. Teď, máakorát docela dobrej dluh... Ať žije kvalitnější komunikace
0 0
možnosti

nikitta

22. 1. 2001 9:23
Jejich chovani je cim dal horsi
Mela jsem podobny problem jiy dvakrat. Podruhe vsak na me byla slecna na infolince velmi neprijemna a nreku li drza, nejprve se me zeptala, jestli ta cisla z kuponu vubec vytukavam do telefonu a hned v zapeti mi rekla, ze moje nokia ma rozbitou tonovou volbu, ze se sama od sebe rozladila, nechtela pochopit, ze jsem zrovna chvili pred tim volala do jedne firmy, kde jsem tonovou volbu pouzila a ze mi vse fungovalo bez nejmensich obtizi. Nez by priznali chybu na svem zarizeni, budou z vas velmi usilovne delat blbce a to me stve.
0 0
možnosti

qwerty

19. 1. 2001 13:29
Chyby byly, jsou a budou
Chyby byly, jsou a budou Například v létě bylo možno jedním kupónem dobít více telefonů najednou. Ted už to možné není
0 0
možnosti

Rudidlo

19. 1. 2001 10:43
Oni si snad myslí, že můžou se zákazníkem zametat, jak chtějí
V zájmu "kvalitnější komunikace" jsem minulý rok po dobu dvou měsíců odeslal 10 e-mailů, 6 faxů a uskutečnil 3 telefonáty jen proto, že jsem chtělů u tarifu zrušit inkasní příkaz. Až ve chvíli, kdy jsem se začal ohánět slovy "jiný operátor" bylo vše okamžitě nádherně zařízeno. Další překvapení mě ovšem ještě čekalo. Nepřišla mi faktura za prosinec. Je zřejmé, že včera (18.1.2001) následovalo odpojení. Zavolal jsem tedy na "oddělení péče o zákazníky" a tam jsem se dozvěděl, že mi měla přijít nějaká SMS-ka a že mám částku zaplatit přímo na jejich pobočce. Nevím, proč bych měl být omezován jen kvůli tomu, že má "někdo" nepořádek v účtovacím software - asi nevím, co je to "KVALITNĚJŠÍ KOMUNIKACE"....
0 0
možnosti

luk

19. 1. 2001 8:59
Oracle mají a s ním také problémy.
Rozhodně jsem svým příspěvkem, nechtěl říct, že tam snad nemají oracle. Oracle tam samozřejmě mají, ale i s ním samotným taky pěkný problémy. Pravidelně jim totiž padá.
0 0
možnosti

Pepa Kefud

24. 1. 2001 19:29
Re: Oracle mají a s ním také problémy.
To ale neznamena, ze Oracle jako takovy je nestabilni. Nase firma i zakaznici provozujeme mnoho ruznych DB (Oracle, Informix, MS SQL) na ruznych platformach. DWH na O. o velikostech stovek GB bezi zcela spolehlive. Dulezite je, aby spravna verze byla spravne nakonfigurovana a bezela na spravnem zeleze se spravnym OS a velel tomu clovek, ktery tomu rozumi... Tot vse. Provozovat O. na ruznych free OS lze take, ale jsou problemy. Tady se setrit nevyplaci... JD.
0 0
možnosti

luk

18. 1. 2001 10:19
software bastl
Všechny problémy vychází z nešťastné architektury celého systému, ketrý ani nemůže být lepší, protože nic lepšího zřejmě dnes neexistuje. Systém se skládá z několika diamentrálně odlišných softwarů, které spolu komunikují více, či méně dobře. Jeden software sype data do souboru druhý je z něho vybíra a tak podobně. Co se stane, když jeden článek z řetězce vypadne je jasné. Dle mých informací není bez problému ani běh samotného ORACLU. Co by jsme pak mohli chtít po ostatních softech, když ORACLE by měl být nej.
0 0
možnosti

x

18. 1. 2001 22:09
Re: software bastl
na oracle to nejede jede to na informixu
0 0
možnosti

mirek

18. 1. 2001 10:19
Není to první případ
Pokud vím z vlastní zkušenosti, tak na přelomu října a listopadu měl TWIST tytéž problémy. Na to jak se Radiomobil chlubil před pár lety, že budují nejmodernější síť v Evropě, tak mají těch problémů až příliš.
0 0
možnosti