Diskuze
Co si myslíte o udávaných počtech zákazníků našich operátorů?
Jak se vyvíjely počty zákazníků našich operátorů v tomto roce?
Děkujeme za pochopení.
s.a.z
Rozhodně jich prodejci udali mnohem, mnohemvíce než udáváte vy.
Já vám dám asi 2 miliony já osobně jsem jich udal něco okolo šesti milionú mobilních telefonú. Jsem nejstarší prodejce mob.tel.Na této planetě.Je mi 95let a závodim o pohár "TERRYHO FOXE" autogram vám pošlu faxem dobrou nocMartin
asi dva miliony
Používám Twist, rezervoval jsem si preventivně stejné číslo na Oskara Slyším Vás (dost kurevský názvy tarifů) a tento tarif mám i na dva příbuzné, Go qatro jsem dostal darem, další Twist mám pro milenky, mám slovenskou Easykartu a německou extrakartu - uživatelsky teda 8 karet a dalších 5 Oskaret mám aktivovaných spekulačně....Zdravim. 1)Jen v rychoslosti k predchozimu prispevku - plati se vzdy urcita minimalni doba, nebot sit potrebuje provect velke mnozstvi opearaci nez spoji hovor a urcita minimalni delka je vlastne poplatek za toto spojeni. Spojeni probiha zcela jinak nez na internetu. Technicky je to proto zcela OK. 2) Konenecne to nekdo napasal - ze pocet mobilnich uzivatelu se neda usuzovat podle poctu aktivnich karet. Zcela bezna je kombinace: Go-Quatro a original GO - dokonce nemusi byt ani odblokovan telefon. Jinak Go+Twist rovnez. Kazdy kdo vola do oskara si pak bezne prikoupi jeste oskartu - hlavne politika oskara 400 Kc karta =400 Kc hovorneho + slevy 3kc/hod.
Z-Man
Chce to používat trochu rozumu???
Aby nikdo z vás nebyl apriori proti mému názoru, neuvedu, u kterého operátora mám svůj účet. Nicméně bych chtěl říct, že problematika výběru operátora je poměrně složitá, navíc, když každý potenciální zákazník je pod tlakem silných mediálních kampaní. Problém pokrytí a cen bude vždy hodně individuální, neboť to záleží, zda jste z města nebo z vesnice a komu vlastně voláte, tzn. kdo má jaký telefon v okruhu lidí, kterým budete volat. Takže k tomu všemu se stavím poměrně neutrálně. Jediné co mě "štve" je to, že každý z operátorů nás okrádá tím, že platíme za něco, co jsme si nekoupili. Myslím tím čas volání. Proč bych měl platit půlminuty nebo snad celou minutu, když volám např. 10 vteřin. V tom jsou všichni operátoři ve shodě. Nikdo se nemá k tomu, aby jeho zákazníci platili jen opravdu to, co si koupili. Už se docela těším na den, kdy se toto zlomí. Myslím, že operátor, který toto udělá jako první, získá na svou stranu docela slušnou řádku zákazníků, kteří kvůli několika korunám oželí rádoby luxus infocenter a jiných vymožeností, většinou zákazníků stejně nepoužívaných. Už se těším na vaše reakce. Z.Merlin
Re: Chce to používat trochu rozumu???
K tomu uctovani po sekundach - rekl bych, ze pokud to nejaky operator zavede, tak spousta lidi zacne hromadne delat desetisekundove hovory typu "Cau Franto, tak v pet v hospode". A jelikoz urcite existuje nejaka minimalni delka hovoru, od jake se hovor operatorum vyplati, tak to urcite nebudou zavadet, jelikoz by to velice snizovalo zisky. Pokud je tato delka treba 20 sekund, pak se uz ale vyplati zavest uctovani po vterinach po prvni pulminute. Tudiz dle meho nazoru uctovani po vterinach od zacatku jen tak nekdo nezavede, dokud tento cas nesnizi tak na 3-4 sekundy. Petr S.Carlos Jackal
To je moje rec. Nebo ne ? To jsem z toho jelen. Za kamna si jiste vlezem. Babicka s dedeckem.
Ales
Nechapu tyhle zabomysi valky. Ja jsem u PGs a jsem spokojenej, ceny parad, sluzby taky, signal je fakt spatnej. U eurotelu je to naopak. A Oskar. Cekam az prejde vic mich kamosu, ale vypada to s nim dobre. Spor ale prece resi i jini. Vzdyt se podivejte kolik jednotlivi operatori dostali ruznych cen a oceneni. Bezpecne vede PGs a a si to nebude jen tak. A co se tyce tech poctu zakazniku, jsou to jen dohady. Podle me je pravda uplne jinde. A kolik lidi pouziva GSM? 4 mil??? Ani omylem.
MATRIX
Zdravím všechny fandy mobilní komunikace a do této diskuse se musím také připojit.Jelikož mám za sebou již všechny 3 operátory,tak vězte,že má každý svobodnou volbu-stejně jako já.První 2 roky to byl ET,pak 3 roky PG a nakonec OSKAR.U všech operátorů jsem byl spokojený,někdy více někdy méně.Ale teď co používám OSKARA jsem spokojený nejvíce-nízké faktury a docela solidní pokrytí všude,kde to potřebuji.Každý jednou začíná a naskočit do plně rozjetého vlaku je pro každého vždy těžké!!!Proto mu džím palce a doufám,že to vydrží.Co se týče počtu zákazníků,tak je mi to úplně jedno - záleží jen na podmínkách!!!!Pěkný den
jirka
Nevěřím
Nevěřím uváděným číslům o počtu zákazníků. Proč? Odpovídá sám Eurotel na svých www stránkách. Cituji: "Pouze EuroTel nabízí SuperSound s nejčistším zvukem hovorů v České republice." Je to lež, každý ví, že stejnou technologii má i Oskar. A proto nevěřím ani počtu zákazníků. Mimochodem: Kdo lže, ten... :-)koukej pořádně
Re: Nevěřím
Nepleť si SuperSound a EFR. Oboje je stejná technologie ,ale SuperSound je registrovaná obchodní značka, na kterou má nárok pouze EuroTel. Proto ji také nabízí pouze on. Kdyby napsal, že jako jediný nabízí EFR, pak by lhal...Chápeš ten rozdíl?? Teď tady lžeš jen ty...LUKE
Proc se rozcilovat?
Proc se rozcilovam, myslim si, ze nabidka vsech nasich operatoru je dost pestra. A tak si myslim, ze kdo chce usetrit, tak si muze v klidu vybrat a nemusi nadavat na jednoho ci druheho! A pokud chce zustat verny jednomu operatorovi, proc ne, ja sam uz pouzivam skoro tri roky GO kartu a jsem MAX spokojen. Je to tak, ale netvrdim, ze je to nejlevnejsi. Ale ja jsem spokojen se sluzbami a hlavne podporou (GO linka a pod) Jelikoz pracuji ve firme kde prodavame EuroTel i Paegas, vim jaky je rozdim v jejich operatorskych linkach (u Paegasu mi obcas pripada, ze tam sedi roboti nikoliv myslici bytosti) :o) A na zaver: Kdo chce si dneska vybere co chce, pro tedy hanim Paegas, ci Oscar nebo snad EuroTel??Icy
Tak nevim, jestli je tohle vhodne misto pro seriozni dotaz, ale nevite nekdo, jestli jsou do poctu klientu zapocitavany i GSM gatewaye ? Znam telekomunikacni operatory (konkurenty Telecomu), kteri jich provozuji desitky a prepojuji pres ne hovory svych klientu do GSM siti. Pocet techto gateway podle me poroste a jiz dnes jsou pres ne realizovany velke obraty ...
Spotem s Trojanem na horách operátor popudil Poláky. Nerozuměli nadsázce
Po dvojici Vojtěch Kotek a Lukáš Pavlásek, k níž později přibyl Jakub Kohák, vsadil T-Mobile ve...
Je to už spíš foťák s mobilem a opravdu se povedl. Test Xiaomi 14 Ultra
Prémiový smartphone Xiaomi 14 Ultra působí mezi současnou nabídkou mobilů jako unikát. Jaký jiný...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Toto zařízení mělo nahradit mobily. V recenzích se mu vysmáli
Novinka s názvem Humane AI Pin se zdála být převratným zařízením. V mnoha ohledech měla nahradit...
Doma si natáhnete neviditelné kabely k internetu. Huawei ukázal inovace
Huawei na každoroční roadshow ukázal v Praze své inovace pro letošní rok. Vedle průmyslových...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
K mobilu teď dostanete televizi zdarma a levnější jsou také iPhony
Výrobci mobilních telefonů se už zase začínají předhánět ve výhodných nabídkách. Přímé slevy jsou...
Toto zařízení mělo nahradit mobily. V recenzích se mu vysmáli
Novinka s názvem Humane AI Pin se zdála být převratným zařízením. V mnoha ohledech měla nahradit...
Možná s nenápadnou výbavou, ale je to poctivě postavená stylovka
Oppo se v kontextu dalších čínských výrobců prezentuje jako prémiová značka. Rozhodně se nesnaží o...
Spotem s Trojanem na horách operátor popudil Poláky. Nerozuměli nadsázce
Po dvojici Vojtěch Kotek a Lukáš Pavlásek, k níž později přibyl Jakub Kohák, vsadil T-Mobile ve...
Je to už spíš foťák s mobilem a opravdu se povedl. Test Xiaomi 14 Ultra
Prémiový smartphone Xiaomi 14 Ultra působí mezi současnou nabídkou mobilů jako unikát. Jaký jiný...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!