Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Měli jste problémy se čtvrtečními výpadky Paegasu a EuroTelu?

Ve čtvrtek měly vážné problémy sítě obou našich největších operátorů. Desítky našich čtenářů si stěžovalo. Co na to operátoři?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vlada

Paegas - Praha 6
Nejméně 2 dny /středa,čtvrtek/ zlobí Paegas síť Praha 6, Střešovice. Nefunguje přesměrování ,hláska hlásí: číslo neexistuje,často jsou volání do této oblasti bezdúvodně obsazena.Podle 4603 to potrvá ještě několik dní.
0/0
30.11.2000 10:46

Franta

V Brne vypadl Paegas
dneska rano pred osmou byl Paegas zase mrtvy....
0/0
25.11.2000 15:45

kidli

Pekáč Praha - zdá se dobrej, sms net - mob 10 sek. (praha je asi jedina oblast ktera stoji pegasu za to aby fungovala)
0/0
24.11.2000 13:53

Alexus

Vážení - PAEGAS ve ZLÍNĚ je mrtvej.
Mezi 9 a 10 h ranní vypadla sít Paegas ve Zlíně, nedovoláte se nikam, ani na infolinku , ani nikam jinam. Ještě ,že mám jako náhradu Oskartu.Pán bůh s námi, paegas by nám mohl paušalistům toto zohlednit ve výúčtování. Protože, už toho začínám mít dost. A co vy?
0/0
24.11.2000 11:00

Milhouse

Re: Vážení - PAEGAS ve ZLÍNĚ je mrtvej.
Mě už Paegas taky pořádně štve. S tím zohledněním máš pravdu, udělat by něco mohli. Přinejhorším by mohli aspoň poslat SMSku, že se omlouvají nebo něco. Nemají úctu k zákazníkům!
0/0
30.11.2000 11:16

Zdeněk Bláha

Blansko + okolí - paegas zemřel
Před půl hodinou ještě v poho a teť, když to člověk třebuje - je mrtvo!!!
0/0
24.11.2000 10:50

Mirekpr

V Brne vypadl Paegas
V Brne (asi na celem uzemi, overeno ze tri mist) nejede od patku 24.listopadu 9:50 sit Paegasu, telefon hlasi jen Zvolte novou sit.
0/0
24.11.2000 10:29

Fido

Kvalita signálu
Kvalita signálu u Paegase je nechvalně známá a asi nemá cenu se o ní šířit. Doma si při plným signálu skoro nezavolám pokud nestojím na jednom určitým místě. Když začal fungovat Oskar byl jsem unešenej. Ale během dvou měsíců začal dělat stejný problémy jako Paegas. Přerušovanej hovor, spojení padá, spojit se povede až tak na sedmej pokus atd. Měl jsem na vyzkoušení půjčenej i Eurotel a výsledek je stejnej. Podle operátorů a provedenýho měření je všechno v pořádku. Asi mám doma nějakou zónu či co (třetí patro, cihlovej barák na kopci, z okna vidím asi 9 BTS ale nevím která komu patří). Jinde po Praze ale funguje Oskar mnohem líp než Paegas.
0/0
23.11.2000 11:30

Petr

Pánové a dámy(i?) Býval jsem klient sítě Paegas 3 roky.Vždy jsem se v pohodě dovolal, sms koval a dokonce i v zahraničí si díky Paegasu povídal ( asi za 4 minuty čistého hovoru 350 Kč , Španělsko)V poslední době září-listopad mně ale Paegas nakrknul velmi špatnou kvalitou sítě v Ostravě.Padání hovorů, obsazenou sítí nebo dokonce totálním a velmi častým a dlouhým výpadkem.Před 14 dny jsem se ... a místo dobíjecího kupónu za 400 jsem si koupil Oskartu.Jsem spokojen , čistý zvuk, signál málem všude a na internetu detailní výpis hovorů. Mohu jen doporučit.
0/0
22.11.2000 19:10

uz aby tiskove mluvci "neco click chybelo v posteli" a sla na materskou.
0/0
21.11.2000 21:36

Previti to jsou

Nevim jak vy, ale kdyz vidim politiku tiskove mluvci Paegasu, rozhodl jsem se s nimi skoncit. Vzdy to byla minimalni porucha, vzdy to po dvou hodinach naskocilo a slo v pohode. Asi by si mela ta "krava" nekdy zkusit telefonovat z normalniho mobilu jako normalni zakaznik, aby poznala, co vlastne obhajuje. Vecne pretizena a obsazena sit, nekvalitni spojeni, uplne mizerne (napriklad proti oscaru) www sluzby, hovory se vecne prerusuji. POKUD NEKDO PLANUJE NAKUP NOVEHO TELEFONU - PROSIM NIKDY NE PAEGAS, JSOU TO ZKUSENOSTI ZE ZIVOTA. Mam Paegas a Oscar a je to nesrovnatelne. Paegas jsou proste prolhani zlodeji, kteri chteji vytezit co nejvic... Hlavne, ze k novemu telefonu dostanete batoh, to je akorat to, kam si ten telefonn muzete strcit, protoze se z neho temer nedovolate

0/0
21.11.2000 21:32

B.

Re: Previti to jsou
Ja bych to tak neprehanela. Prece jako tiskova mluvci musi hajit zajmy spolecnosti. Je to tak normalni a je to jeji napln prace. Mimochodem, nevedela jsem, ze mobily se deli na normalni a nenormalni. To slysim poprve...
0/0
30.11.2000 11:59

HEMA

Okradani zakaznika
Osobne si myslim, ze to co zde nasi operatori predvadeji, by se dalo nazvat jako okradani zakaznika. Me a mym pratelum se uz mnohokrat stalo, ze jsou behem hovoru preruseni, a to i v pripade plneho signalu. Kdyz mate rozjednany hovor ktery se da stihnou do jedne ci dvou minut, a nejednou se vam prerusi hovor a kvuli tomu musite volat znovu a tim padem znovu zaplati prvni placenou castku. Doted zadny operator nenabizi uctovani po sekundach hned od zacatku minuty, co by tuto situaci i celkem resilo. Kdyz to totiz trochu zpumerujeme, takze kdyz se vam prerusi hovor a 1000 dalsim taky, si takto nucene paegas vydela 28 000 Kc a myslim ze to bude i vic. Me se stalo ve ctvrtek ze se mi prerusil hovor Praha - Trebic, po te co jsem volal operatorovi jsem se dozvedel o jakesi smlouve, kterou podle me asi 90% zakazniku nezna, se tato spolecnost od vseho distancuje. Zjistil jsem ze ma Trebicsky vysilac potize a ze se uz na tom pracuje. No jo ale v nedeli jsem mel hovor Praha - Praha, navic jsme byli kousek od sebe. PRASK v prostred hovoru - tu - tu - tu - tu. Na jedne strane se muzou operatori pretrhnout o nove zakazniky cpou jim batohy a kredity ale o sve stale zakazniky se vubec nestaraji, mozna z techto vypadku jsou financovany ty jejich masivni reklamy. Mala rada na sylvestra a na vanoce, misto pohodlne SMS pouzijte starou dobrou postu, Treba ten pohled dorazi driv nez ta SMSka a to navic s barevnym obrazkem :-)
0/0
21.11.2000 0:35

Lubos Lubos

Nehazejte vsechny do jednoho pytle....
...Pak to vypada jako by vsichni operatori meli stejnou startovni caru ,stejny pristup k zakaznikum stejnou technickou kvalitativni hardwerovou uroven. Je to blbost.Eurotel mel zkusenost s vystavbou site NMT a GSM zde pokusne provozoval od r.1994.Jako prvni GSM provider vedel podle zkusenosti operatoru z vedlejsich zemi ze pocet zakazniku bude za par let hodne pres milion takze se podle toho od zacatku zaridil.Jeho sit pred prvnim upgrade byla dimenzovana na 500 000 zakazniku a vyhledove podle potreb je schopna obslouzit az 3 500 000 zakazniku. Prekvapuje me ze Paegas vlastneny Nemeckou mobilni firmou s bohatyma zkusenostma v komunikacich nedokazala od zacatku vyjit zakaznikum vstric s pokrytim a s urovni sluzeb.Spise se Nemci snazi co to jde vyzdimat z Paegase plno penez.Vzpomente si na jejich reklamy a telefonovani odkudkoliv a o nepotrebe telefoni budky protoze ONI vam umozni telefonovat vzdy a vsude.Skutecnost byla jina a bohuzel trva stale.4 roky trva stav kdy ruzne problemy s primarnimi funkcemi GSM site Paegas jsou dennim chlebem zakazniku Paegas.Chaos v ocislovani BTS (NM 11) tomu jen nasvedcuje.Na mobil.cz se sice snazi zlehcovat problemy Paegasu a nafukovat problemy Eurotelu ale myslim ze jejich prani zustane nevyslyseno.Oskar podle me se urcite poucil z chyb ostatnich operatoru takze se mu nestane to co se stava kazdy den Paegasu. Socialni slozeni zakazniku je na delsi povidani ale to nekdy priste.
0/0
20.11.2000 22:26

Hony

200 000 versus 1 300 000
Je to proste v tom, ze Oskar ma 6x mene zakazniku, a tak o jeho siti se neda rici, ze by byla ZATIZENA !!! Mimochodem bzdlim v centru Prahy a taky mi telefon pise obcas pri navazovani hovoru "SIT OBSAZENA". Takze s tou kapacitou to u Oskara nebude nic valnyho ... uvidime o Vanocich a o Silvestru... to bude teprv vypadkovy "maso" :-)))
0/0
20.11.2000 11:04

Martin Kokeš

Re: 200 000 versus 1 300 000
Doufejme, že tech zákazníků Oskar moc nezíská, abychom mohli volat stále skvěle, jako doposud. Sice mi občas chybí technické lahůdky Paegasu, ale telefon mám především k telefonování, a co bych jinak zvládl přes Paegas Info nebo toolkit, jakžtakž zvládnu přes WAP.
0/0
20.11.2000 14:59

Fell

Paegas,Eurotel,Oskar
Vážení, vy si opravdu myslíte, že jsou všichni bezchybní? Vždyť je to jenom technika ! Když vám klekne auto, nadáváte, že je Opel (Škoda,Mazda...) nejhorší a že si už tohle auto v životě nekoupíte? Nebo když vám spadnou Win9x na vašem PC? Okamžitě si určitě kupujete jiný systém, že? Můžete namítat, že je to jiná cenová kategorie, ale stále je to jen spotřební zboží. A určitě na vás u druhého nebo třetího operátora čekají s otevřenou náručí. Budete jen "další" zákazník. Bože jak jste všichni naivní, vždyť jde o peníze, které oni vydělávají na vás. A chyby se prostě dějí, je to stále "jen" technika. Takže ať se daří Paegasu, Eurotelu a Oskarovi !!!
0/0
20.11.2000 8:45

David

Re: Paegas,Eurotel,Oskar
Bezchybní.... kdeže!! Ale spotřební věc (MT, auto, počítač) si kupuji především proto, abych ji používal (spotřebovával). Pokud budu mít auto více v servisu než v používání, tak si příště koupím kvalitnější a třeb ai dražší kousek. Totéž platí i o telefonu. Každý operátor má problémy, záleží na tom, jak se staví k zákazníkovi. Zda přizná barvu a nabídne kompenzaci, nebo zapírá a zapírá a zapírá. Záleží také na MNOŽSTVÍ problémů. Pokud se ve své lokalitě spíše nedovolám než dovolám, proč potom u takového operátora zůstávat... vždyť změna je tak snadná!! (ve srovnání třeba s koupením nového auta). Jistě, jde o peníze... ale v čem jsme naivní?? Jen ať vydělávají.. rád zaplatím za funkční servis. Ale proč platit za něco, co nefunguje... to ani při své naivitě nechápu.
0/0
20.11.2000 10:09

Fell

Re: Re: Paegas,Eurotel,Oskar
Jsem obchodník, 2 roky používám Paegas, kolegové v práci také ,zároveň máme i Eurotel. Pracuji ve firmě, která oba operátor distribuuje. Nikdy se mi nestalo, že jsem kvůli chybě operátora přišel o obchod, nebo byl nějak v obchodě znevýhodněn. Protelefonuji denně 3 hodiny, někdy více, někdy méně. Zároveň pracuji s PC s Win95, jezdím 3 různými auty. (Nejsou mé, ale služební). Opakuji, že nikdy jsem neviděl důvod, při závadě těchto věcí je okamžitě začít měnit, a křičet do světa že je to shit a používat při tom vulgární výrazy, abych ukázal, že já jsem ten, kdo si to může dovolit. Zároveň si myslím, ať si každý spočítá, kolik z celkového volaného času telefon, nebo služby nefungovaly. Tak schválně kolik? Padají tu silná slova, že nikdy, nebo ze dvou pokusů jednou, ze tří dvakrát se nedovolají. Ale to není pravda!. Jsou to minuty, nebo vteřiny za rok !!! Když píchnete kolo u auta, křičíte, že už nikdy nekoupíte Barum ?! To samé se může stát s BTS, kde zakolísalo napětí, nebo odešel řídící počítač. A jsem u toho: je to pořád "jen technika" A názory na hloupé řeči mluvčích operátorů? Copak chcete aby se vyjadřovali vulgárně? Říkají ty informace, které získali při svojí práci, třeba od techniků, kteří celý problém řeší. OK: měňte všichni operátory, přecházejte od jednoho k druhému, reklama na vás evidentně působí. Jsou to přece jejich výdělky na vás, nemám pravdu? A kvalita, je až na druhém místě. Co člověk, to názor.
0/0
22.11.2000 18:14

Zdenek

Oskar je teda nejlepší
No, podle vašich reakcí (jsem nemobilní) se mi zdá, že Oskar je opravdu nejlepší... takže hurá do něj...
0/0
19.11.2000 21:15

Bo. B..

Re: Oskar je teda nejlepší
Nic proti Oskarovi (taky mám někde v šuplíku simku), ale neukvap se z několika DESÍTEK názorů rozlobených či jiných čtenářů spotřebitelů MT. Co je několik desítek oproti asi 2,3 milionů uživatelů různých sítí. Každý je spokojen s tím, s čím chce. Taky mě dost štve, že teď Paegas hrozně často nejde, nebo že Eurotel je drahý či že Oskar je v plenkách. A každý má i své výhody. Takže se to vše zjisti a pak se rozhodni, co je nejlepší a ne podle diskuse. Já třeba podle diskuse bych si nikdy nekoupil Nokii 3310 (nemám ji, ale kdybych ji chtěl). Čau
0/0
21.11.2000 1:13

Křížek

podle článku jen v hornaté části severní Moravy ale podle zkušenosti Eurotel nešel v uvedenou dobu ani přímo v Olomouci a to při počtu 100,000 obyvatel není neobydlená oblast
0/0
19.11.2000 21:02

Re:
vsechno, co je mimo Pragl je pro ne neobydlene :-(
0/0
20.11.2000 9:42

Alois

Problem jsem mel. Vyresil jsem ho zmenou SMS Strediska. Pak to fungovalo.
0/0
19.11.2000 19:14

Michal Markos