Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak hodnotíte dosavadní rozvoj sítě Oskar? Nenechávejte si svůj názor pro sebe.

Bílá místa na mapě Oskarova pokrytí mizí, signál nových základnových stanic pokrývá další a další obyvatele. Stále více lidí má tedy důvod uvažovat o třetím operátorovi. Ovšem nejen pokrytím živ je Oskar a tak pracuje i na dalších službách. Co třeba GPRS?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Aleš Zach

Oskarovo pkrytí
Všude, kde jsem byl, kromě několika málo míst měl Oskar pokrytí. A tam, kde neměl, většinou neměli ani ostatní operátoři. A jsou místa, kde je Oskara plno a Paegas a Eurotel široko daleko žádný.
0/0
30.7.2001 13:42

juli

sms z netu
sms z netu chodi tak jedna z deseti !!!! chjo
0/0
24.7.2001 9:58

Drew

funguje-nefunguje
Cely tyden celkem slusne slapal ,ale dnes se opet sekl.Kolegove s Oskarem meli na jeden hovor cca 4 neuspesne pokusy. Zlin.
0/0
1.7.2001 22:01

Ze by zaskodniceni na Oskarovi? :-)))
Napadaji me pochybnosti - Cesky Telecom provozuje pro Oskara datove spoje, Kdyz nekdo prerusi datovy spoj, Cesky Telecom to napravuje "trosku vlazneji". Zaroven Cesky Telecom vlastni 51% akcii Eurotelu, Oskar stoji na opacne strane cenove osy nez Eurotel. V predplacenych sluzbach nabizi Oskar vice uzitecnych veci... A dodatek pro stihomany jako z americkeho filmu: Veskere osoby a udalosti jsou vymyslene, podobnost s zijicimi osobami je ciste nahodna :-))) Neblaznete, lidi, treba je to uplne jinak...
0/0
28.6.2001 19:19

Micheall

No, musime se Oskarovi omluvit, Telecomaci si prekopli optickej kabel a vyradili castecne Oskara z provozu. Rikam castecne, protoze napr. SMS chodily nromalne(Praha 5). Je to zlo, jeden blbej kabelik a co to udela :o)) Tak jedem na mikrovlny a uz to prej bude opraveny a pojede to normalne. Telecom je vlastnikem Eurotelu, jestli pak on to neudelal schvalne, aby trochu pomohl pri cistem konkurencnim boji ;o)))
0/0
28.6.2001 12:29

Pavel

Problém je po celé republice. Možná někoho potěší, že problém není pravděpodobně na straně Oskara, ale Českého Telekomu.
0/0
28.6.2001 11:59

abc

Oskar
0/0
28.6.2001 11:56

pg

Liberec..
pres noc byl taky vypadek, nesly odesilat sms az asi do 9-10 rano..
0/0
28.6.2001 10:57

Micheall

TAk uz to zase jede ;o) Slava
0/0
28.6.2001 9:45

Micheall

Jo kdyby jen v Holesovicich.
Nefunguje to ani na Nrevnove a co mam zpravy, tak to nebezi ani v Pardubicich, pri pokusu o hovor to pise: sit obsazena (to jako treba Gestapem? ;-) To je for, neda se uz ani dovolat na OSkarlinku a pokecat s automatem :o))) Jeste ze se tohle nestava casto, porad me to u Oskara vychazi strasne levne, i kdyz obcas blbne. Mejte se a preju stabilni sit ;o)
0/0
28.6.2001 9:33

LKovar

Nefunguje sit
V oblasti Holesovicke trznice v Praze 7 od rana nelze volat ani prijimat hovory, ackoliv telefon (Nokia6210, Nokia3210) ukazuje plny signal.GRRRRRR.
0/0
28.6.2001 9:08

Tomáš Parolek

Re: Nefunguje sit
Oskar total death!!! Nedá se dovolat nikam, nefunguje *22#, nedá se dovolat na žádné OS číslo i z pevné nebo ET/PG!!! Oskaři neberou ani zelenou linku, mají tam jenom anglický vzkaz, ať zavolám později!! Signál ale 4 čárky :-)!!!!
0/0
28.6.2001 9:33

drew

Oskar se lepsi
Proti 24.6. doslo na Zlinsku k rapidnimu zlepseni- uz spadne jen asi polovina hovoru.
0/0
26.6.2001 23:25

TomBoss

Není co řešit
Používal jsem Eurotel asi 5 let a byl jsem spokojený. Stal se ze mě skalní uživatel Eurotelu, který ignoroval všechny ostaní operátory. Bydlím v Praze a pohybuji se po celé ČR a Eurotel byl fajn. Signál, spojení, HotLine, vše OK. K Oskarovi jsem přešel čistě z finančních důvodů. Spočítal jsem si, že můj průměrný účet u Eurotelu cca. 3,000 Kč se sníží na něco kolem 1,500. Objednal jsem si Oskara, mám ho už 6 měsíců a nemůžu říci křivé slovo. Signál mám mimo jedné restaurace všude a na první pokus. Spojení je kvalitní jako u Eurotelu (Paegas má hrozný zvuk), ceny neuvěřitelné, účty podle předpokladu kolem 1,500. Minulý měsíc jsem měl 3,000, ale Eurotel by za to samé chtěl min. 5,000, takže super. Na základě této zkušenosti jsem si koupil ještě kartu z limitované edice s tarifem Oskar-Oskar za 10 Kč/min. Celkový dojem: nemusím už hlídat jestli volám ve špičce nebo ne, na jakého operátora nebo mobilní tel., cena je stále stejná. Navíc díky druhé kartě provolám denně hodiny na Oskara za pár korun. V současné době všichni známý používají Oskara také a nikdo mi neřekl, že jsem mu poradil špatně...
0/0
26.6.2001 0:42

Re: Není co řešit
Ty provoláš denně hodiny na Oskara? No Ty musíš bejt impotentní buran.
0/0
26.6.2001 8:08

Re: Re: Není co řešit
A ty her vymatlanec.
0/0
26.6.2001 9:12

TomBoss

Re: Re: Není co řešit
Proč? Myslím, že kdybys nešetřil, nebo měl přátele, že bys také volal...
0/0
26.6.2001 11:42

Petr Kácha

Re: Není co řešit
No hlavně aby nám ta spokojenost vydržela, asi 10 měsíců to bylo OK ale poslední tak dva měsíce mám pocit že s přibývajícím počtem uživatelů začíná mít Oskar docela problémy.To co popisují uživatelé ze Zlína tak se mě stává i v Děčíně, i když opravdu jen občas - na telefonu plné dílky a nelze se nikam dovolat, když někdo volá mě tak se mu třeba ozve hlasová schránka i když mám telefon zapnutý a signál OK. Včera mu nešel SMS E-mail (nikde) a dnes dopoledne mu u nás nešla síť vůbec. Tak uvidíme až nás bude u Oskara milion, jsem zvědav jak to zvládne.
0/0
26.6.2001 16:08

Martin

Re: Není co řešit
Se zájmem jsem si přečetl tvůj příspěvek do diskuze. Podle tvých slov používáš mobilní telefon již několik let velice intenzivně (snad i několik hodin volání denně...). Určitě víš, že již delší dobu probíhá bouřlivá diskuze na téma bezpečnosti elektromagnetického záření vyvolaného mobilními telefony. Dnešmí mobilní telefony pracují na frekvenci 1800 MHz. V mikrovlnných troubách se používají frekvence 2100 až 2200 MHz. Samozřejmě že s vyšším výkonem, ale přece... Proto by mně zajímalo, jestli na svém těle nepociťuješ nějaké změny. Např. určité změny mozkové tkáně. Možná by ses mohl přihlásit do výzkumného programu sledování vlivu mobilních telefonů na lidské tělo jako pokusný králík. Třeba přispěješ k rozvoji poznání lidstva... Martin
0/0
27.6.2001 14:39

TomBoss

Re: Re: Není co řešit
Myslím, že jsem v pořádku. Hodně používám HandsFree. Je to pohodlné, ale musí být značkové, je mezi tím velký rozdíl. Mimochodem pracovat přes telefon mi moc vyhovuje, je to pro mě lepší než chodit každý den do kanceláře od - do...
0/0
27.6.2001 14:52

Re: Re: Re: Není co řešit
Jasně, práce přes telefon. Už si svlékám podprsenku, jedno ramínko, druhý, whoops, už je dole. A teď kalhotky... Jasně, práce přes telefon. Tak proto ty hodiny denně. Ty vole, hodiny za den prokecaj starý báby. Chlapi si radši vypijou.
0/0
28.6.2001 8:04

TomBoss

Re: Re: Re: Re: Není co řešit
Vypijou? Ale to přece není cesta k finanční nezávislosti. Starý báby kecaj o ničem, a já mluvím o byznysu. Nevím proč zrovna spojení "hodiny po telefonu" tolik lidí zaujalo? Žeby telefonovali málo a chtěli víc? Žeby kvůli penězům? Nebo není s kým? Nebo o čem??? Mimochodem na té erotické lince by ti to šlo...
0/0
28.6.2001 10:38

Martin

Re: Re: Re: Re: Re: Není co řešit
Me ono magické spojení "hodiny po telefonu" zaujalo nejprve z pohledu dlouhodobého vystavení tela (hlavy) účinkům elektromagnetickému záření. Pak jsi nám však sdělil, že používáš Hands Free sadu, takže mobila mas dost daleko od tela na to, aby k nejakemu poskozeni doslo. Intenzita elektromagnetického pole se snižuje lineárně s rostoucí vzdáleností od zdroje záření. Ted by me vsak zajimalo, jakou skvělou práci to tedy máš, když ji lze vyřídit pouze přes telefon. Doufám, že to nebudeš tajit a prozradíš nám to. Momentálně mě napadá např. makléř v domácnosti. Co ty na to? Martin
0/0
28.6.2001 13:30

TomBoss

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Není co řešit
Martine mrkni se na http://www.4job.cz
0/0
29.6.2001 21:56

Martin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Není co řešit
Tak jsem se tam mrknul, ale jaksi jsem nenašel jméno oné zázračné firmy, krerá je součástí korporace registrované v americkém technologickém burzovním indexu NASDAQ. Pokud se daná firma stydí zcela nepokrytě uveřejnit svoje jméno, není vůbec důvěryhodná. No hlavně, že má vlatní satelitní kanál... No možná bych se to jméno mohl dozvědět od tebe. Martin
0/0
3.7.2001 13:09

drew

dne 24.6. se mne nepodarilo uskutecnit jediny hovor ze site oskar, musel jsem prehodit paegas . tak nam slape oskar ve zline.
0/0
25.6.2001 22:24

Mates

Chyba sítě
Už asi tyden se nemůžu dík chybě sítě nikam dovolat. Občas se mi to třeba na po osmé podaří. Myslel jsem si, že je to jen u nás a přechodně. Bohuže stejné zkušenosti mají i mí přátelé a to po celé Jižní Moravě. Dovolat se na Oskarkontakt je nemožné. Z mobilu je to chyba sítě a z pevné linky už půk hodiny podlouchám tu příšernou hudbu, co jim tam hraje, občaspřerušenou automatem, který mi zdělí, že mám být trpělivý, že můj hovor je důležitý a že se mi operátor bude určitě věnovat. Co se dějě Oskare? Došel ti dech?
0/0
25.6.2001 9:23

Rx 007

Re: Chyba sítě
Taky jsem uz o tom (nastesti jen) cetl na Webech. Brno maj ale zadratovany dualne a tady (ani v Blansku) jsem zatim zadny problem nemel. Volam ale spis k veceru a vikendy.
0/0
25.6.2001 11:28

Mates

Re: Re: Chyba sítě
Oskar o tom udajně ví a chybu odstraňuje. Týká se to snad jen Zlínského kraje a já jsem měl včera v Brně problém se dovolat, pravděpodobně proto, že jsem se snažil volat lidem do postižené oblasti. Ach jo, málem jsem si rozdupal vlastní mobil, ač za to nemohl, ale jinak jsem v celku vyrovnaný člověk.
0/0
25.6.2001 13:54

snakefox

Není nic lepšího
S Oskarem jsem velmi spokojen,používal jsem Eurotel-přílíš drahý a arogantní v otázkách špatných faktur a reklamací.Paegas-časté výpadky,špatná kvalita hovoru jinak dobrý a Oskar?Levné sms,hovory do jiných sítí trochu dražší ale zase po minutě je vteřínové účtování.A nynější akce je prostě bomba.Koupil jsem si Mororolu T2288R a aktivoval jsem si mobilní kancelář.Wap šlape jako hodinky,rychlý,bezproblémový a hlavně levný.Osobně si myslím že cena kolem 0,70 Kč za minutu je reálná.Vyšší ceny jsou zbytečné,to pak nikdo wap používat nebude.Ale abych jen pořád nechválil:Oskarlinka je jedním slovem hrozná,už několikrát se mi stalo že jsem se na ni nedovolal,prostě tam hrála hudba tak dlouho dokud mě to neodpojilo a to jsem se zkoušel třeba hodinu dovolat.No a ještě v reklamacích to občas zaskřípe.
0/0
21.6.2001 12:36

Tomáš Parolek

Re: Není nic lepšího
Ještě nikdy se mi nepodařilo probojovat se na neplechového operátora (operátorku) na Oskarlince dříve než za 10 min. Průměrně to trvá spíš 20 minut. To je po více než roce provozu fakt hrůza!!!
0/0
21.6.2001 13:35

Miroslav Vejman

Nevim proč, ale furt se mě ten oskar nezdá. Že by image?
Jednou zdražit budou muset. Takhle to nejde. Já mám paegas a jsem naprosto spokojen. Oskar nechci už jen proto, aby mě na displeji nesvítilo to blbý Oskar - název sítě.
0/0
15.6.2001 21:04

Matýsek

K pokrytí....
...Oskar... naprostá spokojenost.Je ůžasné pozorovat Euro a Pae, jak okolo čtvrté vybíhají za signálem na nejbližší kopeček.
0/0
11.6.2001 21:07

petr

kdo chce kam,pomúže si sám
0/0
3.6.2001 13:53

ivo ivok

OSKAR - lživá reklama
Proč někdo neudělá něco s tím že Oskar veřejně lže lidem v televizní reklamě?? K úplnému pokrytí bych chtěl dodat jen to že v Brně což je 2. největší město v ČR, jsou místa kde dodnes není signál. Tak nevím jak je to s tím pokrytím. Mimo jiné v centru máte na telefonu údajně plný signál a po vytočení čísla vám to napíš SLUŽBA NENÍ ( testováno na několika telefonech a na různých kartách ). Druhá věc je to ( může vyzkoušet každý ) když máte telefon vypnutý třeba týden tak po zapnutí máte jiný stav kreditu než před vypnutím. Pochopitelně stav je nižši než byl. Jka je to možné ?? Snad asi že okrádat zákazník kteří volají míň je běžné. Nevoláš, taky zaplatíš.
0/0
8.4.2001 23:23

Petr

Re: OSKAR - lživá reklama
Máš pravdu, já sice všude kde se pohybuju tak jsem se signálem Oskara maximálně spokojen ale jak je patrné z diskusí tak Brno ale i Praha jsou na tom dost špatně, "musí to být ale jenom náhoda" jak tvrdí v reklamě.Ale jako lživou reklamu bych osobně musel označit asi 80% všech reklam ( viz. čerstvé kusy ovoce padající do bílého jogurtu atd.)S tím asi nic nenaděláme.
0/0
9.4.2001 2:16

Rx 007

Re: OSKAR - lživá reklama
Z me zkusenosti (a to mam Oskara od unora 2000) jsou ted v Brne problemy s pokrytim v klubech a restaurackach zakopanych 2 metry a vic pod zem. Jinak opravdu vyjimecne (okoli Barvicovy). Samozrejme ale s dualem. 900Mzh muze byt vytizeny na plno. Muj C35 je prihlaseny v praci v centru na "Malinaku" na 1800Mhz. Bezi bez problemu a jinde taky. S tim kreditem, jestli je to pravda, tak reklamovat a oni to vrati.
0/0
9.4.2001 12:29

Miroslav Hoferek

Porovnej si to barde s ET,RM...
Nevím,ve kde bydlis,pracujes,paris,etc.Je CM Tvym jedinym operatorem CM?Pokud mas moznost srovnat kvalitu signalu na mnoha mistech s ET a RM,nebyl bys patrne spokojen s zadnym op-rem.Jestli mas dostatek casu,udelej si stat.vyhodnoceni.Aby to sbirani stat.podkladu nebylo tak suche,navstiv pri nem restauranty zrekonstruovane z byvalych sklepu (Kaverna,K2,4ruze,-Veveri, Drevena ruze-roh Provaznikova/Mathonova...).Momentalne me toho vic nenapada (po zaverecne v rest. jsem se pronetil do prijemneho nedelniho rana),tak si tady datlim. PS:Pozdravuj SMS-kou z dobre pokryte chatky v lese svoji koc a neco pekneho ji napis,treba o tom,ze nejsi spokojen se signalem v Brne,a ze se s ni sem tam nemuzes spojit... Preji pekne spojeni,DODO!!
0/0
18.3.2001 7:05

Jiří Kol

Okolí Turnova Supr
Trávil jsem týden na horách (Turnov, Pec, Mladé Buky, Maršov) - a signál Oskara i dostupnost supr. Hovor jsem stratil jedinkrát - v kabince lanovky na Černou horu, když jsme míjeli sloup (což bych jako technik docela chápal).. Měl jsem z pokrytí obavy, proto jsem měl v záloze ještě Gokartu, ale jaké překvapení - zatímco Oskar chodil i ve sklepě, s Eurotelem bylo nutno vyjít před chatu - dokud něměl na C35 tři čárky, zoufale padal/vynechával. Při cestě z Prahy a do taky do Jablonce n/N prakticky stále velmi slušný signál (v autě na palubní desce pouze na anténu C35. Netvrdím tím, že je signál všude, ale tady všude jsem byl VELMI příjemě překvapený.
0/0
21.2.2001 20:57

Lahy

Oskar si účtuje příchozí hovory?!?
Volala mi sestra z Německa (z pevného tel.) a kredit se mi zmenšil. Tak volám Oskarlinku a oni řekli "chviličku počkejte..." a pak zavěsili, tak to zkouším znovu a to samý. Že bych odhalil něco nepatřičného? Nebo je to normální i u PG a ET? Velice děkuji za odpověď na mail.
0/0
13.2.2001 7:16

Rxx 007

Re: Oskar si účtuje příchozí hovory?!?
Uz se mi to taky stalo, jednou v cervnu, prichozi hovor z Danska. Byl mi uctovanej 6,3/min. Podruhe v lete. To jsem si aktivoval roaming a asi za 14 dni se mi zacaly tarifovat nektere prichozi vnitrostatni hovory (myslim z telecomu). Pry byla na nekterych uctech jakasi chyba. Roaming jsem si tedy vypnul a nechal si do koruny vratit kredit. Chce je to na te infolince votravovat, nenechat se vodbyt a nechat si od nich precist vypis volani vcetne SMS a kazdou nesrovnalost pozadovat vratit. Oni to nakonec udelaji a jeste se omluvi.
0/0
13.2.2001 8:49

dodo

Pokryti v Brne - nic moc....
Se signalem v Brne tedy rozhodne spokojen NEJSEM. Vsude jinde ano, na chate v lese mam 100%, ale v Brne v praci mam tak 0-1 knedlu (na okne)-to se neda volat, doma tak 2 ze 4 - taky nic moc. To je Brno střed...a není to telefonem.
0/0
6.2.2001 8:06

Petr Zedek

Oskar a telefonovani do zahranici - JE TO PODFUCK ????
Oskar nabizi 0,- aktivacni poplatek, skvele hovorne a to i do zahranici, ale POZOR!!!!! Ja mam dohodu s oskarem a podle ceniku 1 minuta hovoru do USA me stoji 6,- Kč. Je v tom ale hacek, aby vam ten bajecny oskar sluzbu volani do zahranici zaktivoval, musite mu prevest 5000,- jako depozit, ktery si drzi az do doby nez si sluzbu opet deaktivujete!!! Na oskarlince vam reknou ze je to pro pripad, ze by ste provolal treba 100,000,- a ze treba Eurotel a Paegas si uctujou nevratne aktivacni poplatky - takze je to v poradku???. Co ale vetsina lidi, ti co si zavolaji 1 nebo 2 krat za mesic ??? NENI TO NAHODOU TAK TROCHU UVEROVANI TOHO SKVELEHO VYSMATEHO OSKARA. I EUROTEL VAM TUTO SLUZBU AKTIVUJE ZDARMA PO TRECH MESICICH CO JIM VCAS PLATITE.
0/0
1.2.2001 14:51

Rxx 007

Re: Oskar a telefonovani do zahranici - JE TO PODFUCK ????
Ta zaloha je stara vec. Proste to tak je.
0/0
1.2.2001 14:56

Ondřej Šiman

Re: Oskar a telefonovani do zahranici - JE TO PODFUCK ????
Nevím, nad čím se rozčiluješ. Kdyby sis přečet podmínky, než si to koupil, tak bys to věděl. Podle mě to i tak není špatný. A Oskara docela chápu, protože si tak ulehčuje náklady za vymáhání dluhů. Jen si myslím, že by tu zálohu taky mohli po nějaký době vracet. Ale s tím mi nic nenaděláme. Ale nesouhlasím s Tebou, že je to podfuk. Já tohle vím už 3/4 roku.
0/0
1.2.2001 16:36

David Dee Nesiba

Re: Oskar a telefonovani do zahranici - JE TO PODFUCK ????
O tomhle vím od začátku. Ale také mě štve, že těch 5.000 Kč nevrací. Třeba po roce bezproblémového placení. No, snad se k tomu Oskar někdy dohrabe.
0/0
4.2.2001 22:25

Robert

VODAFONE
Prej jsem slyšel že OSKARA koupí VODAFONE (Uz koupil v německu) Jsem zvedav.
0/0
21.1.2001 1:41

Pokrytí v Čermné nad Orlicí
Oskar jako jedinej dokázal pokrýt i nás tak 1/2 čárek! Po zkušenostech ET a Koněm jsem koupil Oskara a serval vnější antény ze střechy. Na zkoušku jsem dal Oskartu do babičky Nokia 1610 (znají jen dříve narození :-) ) a světe div se funguje to. Je fakt, že ta 1610 má ze všech telefonů největší vysílací výkon přes 1,8W. Badlím v dolíku v baráku se 60cm zdmi a teď se jen směju lidem co vybíhají z hospody na silnici a hledaj signál ET nebo Pae. Mám ale zkušenost a nejen u nás, že po vytočení čísla počet čárek spadne dolů, ale volat se dá.
0/0
20.1.2001 2:00

Tomáš Lorenc

Re: Pokrytí v Čermné nad Orlicí
Já se směju :-)))... To už je asi 99tý příspěvek, kde někdo píše, že mu při hovoru "skáče" signál. Tohle dělá i v silném signálu a nemá to nic společného s kolísáním sítě. Co sakra všichni řešíte?? Podstatné je, že se dá volat, ne? No nic, ale mám takový pocit, že Alcately OT mají deklarovaný vysílací výkon 1,85W (?)
0/0
27.6.2001 13:29

Pavel

Oscar v Krkonoších
Byl jsem muinulý týden v Krkonoších, na Hrnčířských boudách. Signál tam byl, tak dvě a více čárek, ale volat šlo velmi špatně. Vypadávalo to, s SMS to bylo stejné. Když jsem chtěl telefonovat musel jsem na kopec. Eurotel měl podobné problémy. Vypadalo to jako by byl signál "vyhnaný práškami".Na hřebeni byl signál dobrý.
0/0
19.1.2001 9:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.