Diskuze

Využili jste, nebo myslíte že někdy využijete, některé ze služeb Asistent, ať už EuroTel nebo Paegas

Pokud vám název Asistent něco připomíná, zřejmě si ho spojujete se službou Paegasu. EuroTel od 17.10.2000 zprovoznil svého Asistenta, který se chová velmi podobně. Nemusíte si pamatovat všechna čísla, stačí pouze toto jedno - 1188. Tedy většinou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jan Voracek

28. 11. 2000 20:15
Je to draha zabava...
Podle meho nazoru by tyto sluzby mely byt zadarmo. Vzdyt v pripade, ze mi sdeli telefonni cislo, budu volat a tudiz platit. V opacnem pripade volat nebudu a tudiz nebudu ani platit. Pouzil jsem zatim info telecomu. Mobil hlasil, ze cislo bylo zmeneno, operatorka na infolince tvrdila, ze tam asi bude porucha a na poruchach mi rekli, ze cislo bylo opravdu zmeneno. (Ochotne mi ho i sdelili). Cislo bylo zmeneno uz mesic (ze strany telecomu) a infolinka o tom nevedela!!! K cemu tedy je? A za ty prachy?!?
0 0
možnosti

Ultimated Hacker

20. 10. 2000 21:23
Když budu jednou potřebovat...
Služba Asistent není podle mě pro normální lidi... Jestli mám čekat na spojení půl hodiny jako na operátora a ještě za to platit, tak to díky... Informace o telefonních číslech vám řeknou (když to umíte) na Zelené lince Telecomu i na EuroTelu, tak proč podporovat takové nesmyslné a zbytečné služby jako je Asistent. Asi se díváte hodně na reklamy - myslím tu, jak tam je ta skupinka pubertálních holek a ten skvělý "Paegas Asistent" je spojí je s Leonardem (???). No pro takové lidi je to opravdu vynikající služba !!!
0 0
možnosti

jája nováková

21. 10. 2000 13:59
Re: Když budu jednou potřebovat...
Na infolince ET ti nic neřeknou a odkážou tě na ET Asistent, ať to umíš nebo ne. Když se jedná o něco důležitého a potřebuju nutně číslo na mobil, tak tam zavolám a 9kč/min obětuju. Myslím, že většina lidí si to muže dovolit a navíc každý den tam nevolám. Pokud nenajdou mobil nabídnou ti dohledání pevné linky. Bohužel se lidi jako ty musí smířit s tím, že nic není zadarmo a ani nebude!!! Jo, a reklama nemá být příliš inteligentní, jde spíš o to aby si jí lidi pořádně všimli,čím blbější tím víc o ní víme. U tebe splnila svůj účel - chytnul jses.
0 0
možnosti

Pavel Mareček

19. 10. 2000 22:23
až budete jednou potřebovat
zavolat do kina, aby neprodali Vámi rezervované lístky když jste už na cestě a nic nejede; rychle odpovědět na inzerát nějaké firmy a nebudete kromě názvu firmy nic jiného znát; půjde o nějaký businěs a když budete rychlý, vynesete to víc. Těch pár desetikorun za to jistě stojí, sám používám 333 tak dva-třikrát do měsíce a nelituju.
0 0
možnosti

Ujo Imro

19. 10. 2000 9:39
vsak to je...
U nas na SK tato ista sluzba s tym istym nazvom funguje uz vyse roka tiez u EuroTelu.... Tiez je to drahe, no ked clovek xce nieco vybavit, a je napr. na horach.... tato forma je najlepsia..... Imro
0 0
možnosti

Matt- IFL

19. 10. 2000 8:11
A co WAP?
Můj názor je takový, že nejlevnější a snad i nejpřijatelnější je hledání čísla pevné linky (z mobilu) WAP-em přes http://wap.iol.cz. A mobilní čísla? Mám takovou zkušenost, že hodně lidí z mého okolí dnes využívá mobilů napsaných na manželky, známé, či různé firmy, takže efekt Asistentů je pomíjivý. A to nemluvě o bezzubosti, která je způsobená vysokou penetrací pre-paid karet u nás. Stejně mám za to, že mobil by měl být i nadále považován za částečně privátní záležitost a číslo na něj by měl poskytnout pouze majitel mobilu, nikoli nějaká popletená operátorka.
0 0
možnosti

Roman Pacik

19. 10. 2000 7:05
Opačná zkušenost...
Mám přesně opačnou zkušenost než TOMÁŠ KAPLER. Na "333" , když nevěděli, slíbili číslo poslat SMS. Čekal jsem i 1/2 hodiny. Raději volím TELECOM, ale není mi stále jasné, kolik za tuto službu platím. Nyní mám OSKARA - minuta hovoru = 3.67 Kč. Cenu volání na info o telefonních číslech mi nebyl schopen říct ani "pevný" ani "mobilní" operátor. Za kolik tedy vlastně vůbec volám Český Telecom ??? ( běžná cena mobil-pevná linka to určitě nebude...)
0 0
možnosti

Jan Voracek

28. 11. 2000 20:03
Re: Opačná zkušenost...
Dneska jsem zkoumal ceniky oskara. Volani na informace o telefonnich cislech ze vsech oskar tarifu (a asi i z oskarty) by melo byt za 9,50 Kc/min a to jak pevnych cislech, tak i oskarcislech. U oskarcisel je uvedena i pevna linka 02/******. Na toto volani by mely jit "pouzit" i volne minuty... Informace bez zaruky...
0 0
možnosti

Tomáš Kapler

18. 10. 2000 17:11
me zkusenosti
me zkusenosti s Paegas 333 jsou vesmes pozitivni - na rozdil od debilni infolinky u Telecomu mi sdelili podstatne vic cisel a podstatne kvalitneji. nevim kde sebrali databazi. vyborne je, ze jsou schopni odpovedet na dotaz kdy byste radi vedeli restauraci zacinajici na Fň nekde v blizkosti vaclavaku. A hlavne jejich udaje jsou podstatne aktualnejsi nez ty na telecomu! dalsi sluzby jako preklad ci diktovani SMS jsem nezkousel. Velmi me ale prekvapilo, ze pri spojeni jsem platil pak za minutu spojeni tak silenou castku. Nastesti to platila firma ale nikdo me na to nikdy neupozornil, predpokladal jsem, ze je to pak podle normalni sazby. Takze odpoved na jejich reklamu - chcete cislo nebo spojit - je "chci cislo", spojeni by me vyslo 3x draz
0 0
možnosti

jája nováková

21. 10. 2000 13:07
Re: me zkusenosti
uplne nejlepsi je se zeptat,jak to vlastne je!!!Operatori to vedi a clovek s prumernym IQ to pochopi.Vy nevite vubec nic,jak tak ctu prispevek.Nejdrazi je prave to vyhledani a nikoliv spojeni (to je podle typu sluzby).Databazi maji uplne stejnou jako telecom.Jde spis o to,ze ten dotycny v ni umel dobre hledat.
0 0
možnosti

Lubomír Novák

18. 10. 2000 11:06
kdyby jenom cena.......
Myslim si, ze sluzby tohoto typu jsou v podstate na nic, vyuzil bych je pouze ve velice nalehave situaci, ale do takove jsem se za celou dobu co mobila pouzivam jeste nedostal. Treba ma nekdo jiny nazor, ale ja si myslim, ze operatori na sluzbe asistent muzou zustat klidni, zadny desivy naval se zrejme konat nebude. Nemluve o tom, ze informace o tel. cislech jiz poskytovali drive, tusim ze to bylo na cisle *911 (???), coz jsem take nikdy nevyuzil.
0 0
možnosti

aaaa aaaa

18. 10. 2000 10:21
prilis drahe...
Je pravda, ze je sluzba predrazena! Ale nejvice mi vadi nemoznost zavolat si za normalni sazbu na info Ceskeho Telecomu!!! Umele to zdrazuji na stejnou sazbu jako na Asistenta!!! FUJ!
0 0
možnosti

jája nováková

18. 10. 2000 15:16
Re: prilis drahe...
...to přece není pravda, na Telecom info si může zavolat každej i z mobilky za tarif na pevnou, ale asi se tam nedovi cislo na jinou mobilku. Jája
0 0
možnosti

Ultimated Hacker

18. 10. 2000 8:52
To je zlodejina (u ET i Pegasu) !!!
Myslim, ze si radeji najdu cislo v tel.seznamu sam, nebo zavolam kamosovi. Vetsina lidi ma stejne predplacene karty, takze tuto sluzbu vyuzije asi maloktery blazen.
0 0
možnosti