Diskuze

Jaké jsou vaše zkušenosti s výpadky sítí našich mobilních operátorů?

Síť Paegasu měla zase jednou problémy. Jaké?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kidli

1. 11. 2000 16:04
Můj názor na pegas??? Zvuk - stojí za ho*no, volám jak z jeskyně slyším se 16 krát, služby na nic (proč si mam kupovat kolu za 3 pětky přes mobil), reklama (slovo klamat nemá být základ slova reklama), Infolinka: dotaz - předčíslí do Dominikánský republiky... Odpověď (doslova) "Prosím vás a ta Dominikánská republika je samostatný stát, nebo je to součást třeba Chorvatska???" No řekněte užijete si tak u ostatních operátorů???. BTW, moje číslo zatim furt začiná 0604, tam kde potřebuju, konkurence ještě není :-(((
0 0
možnosti

Lucie Beilova

28. 10. 2000 14:31
Co to je par hodin? U nas nejde Paegas uz 10 dni!
Asi na polovine sidliste Skalka v Usti n.L. se neda volat ani prijimat hovory skoro 10 dni. Urgence v prodejne ani na Help line nejsou nic platne. Pry to resi technicke. Neverim, ze nejake technicke oddeleni vubec existuje. Ale kdyz ctu ty diskuze, ma to cenu menit operatora?
0 0
možnosti

r00t

7. 10. 2000 9:24
Nevera...
Muj kluk mysli, ze jsem neverny, i kdyz jsem byl v Praze (bydlime v Brne), i kdyz jsem ho nemohl zavolat... pak jsme meli maly problem (hadka), za to muze Paegas, co ?
0 0
možnosti

Josef Kyncl

6. 10. 2000 23:12
Dneska 6.10.2000 jeste nesel Paegas na silnici Jihlava Znojmo mezi Horkami a Želetavou
Asi posledni dusledky vcerejska jsem dneska zaregistroval mei obci Horky, Želetava az ke krizovatce Kasarna. Halali jako vcera, signal 3-4 carky a velky podiv u devcat OPERATORA, kdyz jsem jim hlasil zavadu. Jedna se o misto, kde je bezne kvalitni spojeni. Projevy stejne jako popisuje kolega Zizka nize
0 0
možnosti

Jan Žižka

6. 10. 2000 14:08
Stala se věc
Včera, jak Paegas padnul jsem se pokoušel volat z Oskara na Paegas, telefon ztichnul a zhruba v 15 sekudových intervalech naskovaly utrzky různých zvuků, hovorů (i ticha). Jsem přesvědčen, že nešlo o telefonní hovory, ale že jsem slyšel zapnuté mobily (netelefonující). Usuzuji tak protože zvuky hlasité hudby, štěkání, šumů a soulože, nejsou oblíbeným tématem k telefonátu. Co se týče Oskara, počkám si až bude mít srovnatelný počet uživatelů jako Paegas. Zatím jsem skokojen, ale to jsem byl před dvěma lety u Paegase taky. (jen to pokrytí)
0 0
možnosti

Pepa

6. 10. 2000 10:19
Problemy od 16 h? Nekde uz od rana!
Kolegyne byla fcera v Pelhrimove. Kolem 10-te rano mi volala, ze tam nejde Paegas (resp. se chova divne - dva telefony vedle sebe, z jednoho volat jde, z druheho ne, za chvili naopak) a ze sla kolem Oskari prodejny a koupila si Oskartu a v jednom fenu budou mit Oskara :-). SMS-ky poslane v 1 hod. odpoledne dorazili az v 9 vecer. Takze potize nikoliv az od 16 hod. Ja jsem jel vecer z Brna asi 40 km na jih po dalnici a nikde neslo volat ani v 19 hod. Dnes rano jsem se vracel a telefon nesmyslne skakal z jedne BTS na druhou, ale telefonovat se dalo. Nejak se jim ten upgrade nepovedl. Management site stale stoji za hov..or.
0 0
možnosti

Tomáš Gottschalk

6. 10. 2000 9:55
Praha
Paní tiskové mluvčí se buď zastavily hodinky (používá se při složitých jednáních v EU) nebo do svého oficiálního vyjádření zapomněla jednu nulu. Od 16 hod. se nedalo dovolat ani z pevné na žádné číslo PG, ať se pohybovalo kdekoli. Kolem 17.30 se sice na displeji objevil "plný kotel", ale při každém pokusu o spojení čárečky cudně mizely do nenávratna. Teprve v 19.30 se opět dalo telefonovat.
0 0
možnosti

Zdenek Holcman

6. 10. 2000 9:49
Paegas - Kvalitnější komunikace
Děkuji za "Kvalitnější komunikaci", objednal jsem 4x OSKARTA pro celou rodinu, sbohem Paegas
0 0
možnosti

Luboš Augusta

6. 10. 2000 9:15
Zas ten Paegas!!!
Tak je 16 hodin a můj mobil zase spi.Vypadá to,že asi vypadnul celorepublikově. Tenhle asi 2 hodinovej výpadek mě teda pěkně naštval.Zrovna jsem potřeboval volat a nic.Ještě že sem měl po ruce Oskara. Nejvíc mě pobavilo,když jsem pak volal na operatora a asi po 15 minutách snažení se mě konečně ujal pan operátor.Ujistil mě,že vše je již v pořádku a že výpadek byl způsoben inovací ústředen a sítě. Že prý pak zákazník bude mít kvalitnější služby. No ja teda nevím,ale co je to za inovaci,když vypadne na 2 hodiny síť. Nehledě na to,že sem žadnou inovaci v kvalitách služeb nezaznamenal.Spíš naopak. nehledě na to že tohle není první z výpadku za poslední měsíc. A když už teda montovali nový ústředny nebo co to dělaly,tak snad necham běžet starou a dokud nejde ta nova tak jak má,tak jí nespouštím,ne?No snad se konečně nějaké inovace dočkáme.Musím ale pochvalit operátora,který ustál moje rozhořčení a zachoval si chladnou hlavu a všechno mi "vysvětlil".Díky Ti Paegasi alespoň za kvalitní operátorskou linku.
0 0
možnosti

Fana Holý

6. 10. 2000 8:54
Paegas prý funguje, ale mě NE !
můj mobil stále vyhledává !!! co s tím ?
0 0
možnosti