Telefony s vybranými doplňky speciálně pro ženy v Německu prostě frčí. Během tří měsíců prodal T-Mobile 130.000 takových mobilů. Informuje o tom ČTK s odvoláním na tiskovou zpávu společnosti.
Podobnou nabídku v Čechách zatím skutečně nemáme. Růžový operátor bude v rámci akce nabízet sedm mobilních telefonů, ke kterým bude přidávat headsety, parfémy či stylová pouzdra.
"Ačkoliv mužům je zřejmě blíž technická stránka mobilních telefonů, ženy chtějí mít styl, více volají a hlavně posílají krátké textové zprávy SMS," uvedl ředitel spotřebního marketingu operátora Petr Dvořák.
Podle něj pošlou ženy každý měsíc o třetinu více SMS než muži. Jejich hovory jsou také v průměru o deset vteřin delší. Skoro se mi nechce věřit, že jen o tak krátkou dobu...
Podle odborníků se operátoři na téměř nasyceném trhu stále více snaží zaměřit na nové zákaznické segmenty. Nedávno například firmy přišly s nabídkou tarifů pro děti od šesti let.
Zároveň se více snaží udržet si stávající klienty. V tuzemsku je 11,9 milionu aktivních mobilních telefonů, což představuje víc než 116 čísel na sto lidí.