Co stojí záznamník u Telecomu?

Co stojí záznamník u Telecomu? Kolik Vás tato služba bude stát a za co všechno se platí.
V pondělí jsme pochválili SPT Telecom za jeho novou zajímavou aktivitu - TelecomBox, tedy virtuální záznamovou schránku, kam mohou být ukládány vzkazy pro vás v případě, že nezdvíháte svůj pevný telefon.

Zasypali jste nás řadou dotazů, co že takový záznamník stojí - jak se zdá, ne všechna pracoviště SPT Telecom měla k dispozici ceny této služby. Předem připomínáme - službu mohou použít pouze zájemci napojení na plně digitální ústřednu.

Takže: službu si objednáte ve svojí pobočce SPT Telecom. Její zřízení je zdarma, taktéž měsíční provoz neplatíte. Platíte pouze za výběr vzkazů a změny konfigurace. Při volání na speciální číslo 960 platíte za komunikaci se záznamovou schránkou jeden tarifní impuls (v současné době 2,40 Kč) za 120 vteřin v době silného provozu a v době slabého provozu jeden impuls za 240 vteřin.

Druhá varianta je výběr zpráv přes operátorku, kdy vás první tři minuty vyjdou na 15 Kč a každá další na 3 Kč. Tato varianta ovšem, jak vidno, je velmi nevýhodná a doporučil bych vyvarovat se jí.

V zásadě tedy lze říci, že výběr jedné či dvou zpráv ze záznamníku vás budou stát 2,40 Kč, protože si je budete vybírat povětšinou večer a většina klasických záznamníků je omezena na 1 minutu.

Zablokování schránky, změna hesla či odblokování schránky po jejím vyžádaném zablokování vyjde na rovných 100 Kč, což už není přehnaná láce, ale v praxi byste to neměli často používat - pokud se nerozhodnete schránku vypínat a zapínat každý večer, čemuž SPT Telecom touto sazbou hodlá zabránit.

Buď jak buď - váš měsíční účet se při každodenním večerním použití hlasové schránky zvýší o cca. 80-100 Kč, přičemž tato služba je koncipována pro méně frekventované uživatele. I tak by se vám vyplatilo koupit si záznamník až přibližně po dvou letech, takže pokud nemáte odpor k hlasovým schránkám a přesto nepředpokládáte každodenní vzkazy, je možná právě toto volba pro vás.


Témata: virtuální