Chcete se stát vývojářem aplikací Oskara?

Včera představil Oskar svůj nový projekt Oskarzóna. Nejen softwarové společnosti, ale i jednotlivci se tak mohou aktivně podílet na vývoji mobilních aplikací. Autoři úspěšných řešení si mohou vydělat atraktivní podíl z tržeb, které jejich aplikace vygeneruje.

Včera představil Oskar nový projekt Oskarzóna, ve kterém nabízí možnost spolupráce pro vývojáře a dodavatele mobilních aplikací. Nejen softwarové společnosti, ale i jednotlivci mohou své aplikace a nápady předložit přímo Oskarovi, který je dále může nabídnout svým zákazníkům. Zástupci Oskara charakterizují projekt jako otevřenou bránu, která je prostorem pro volný tok nápadů.

Zájemci o spolupráci s Oskarem získají podrobné informace na internetových stránkách www.oskarzona.cz. Tady se musí nejprve zaregistrovat, vyplnit osobní údaje a následně mohou podat návrh na novou aplikaci. Svůj nápad však musí popsat z pohledu uživatele mobilních telefonů. Všechny nápady bude vyhodnocovat speciální tým Oskarzóny, tvořený oskarovými odborníky na nové aplikace. Návrhy, které splní potřebné podmínky, budou nabídnuty Oskarovým zákazníkům, kteří je prověří na svých telefonech.

„Spolupráce v rámci Oskarzóny znamená výhodu pro všechny tři zúčastněné strany - pro Oskara, majitele mobilních telefonů i vývojáře aplikací. Oskar získá možnost nabídnout svým zákazníkům množství nových a zajímavých služeb, jejichž vývoj přesahuje kapacitu každého operátora. Žádný operátor nemá patent na rozum,“ uvedl Igor Přerovský, tiskový mluvčí Českého Mobilu.

Pro potenciální partnery je v Oskarzóně připraven zajímavý způsob odměňování. Podle Přerovského se jedná o velmi atraktivní procentuální podíl na tržbách, které vlastní aplikace vygeneruje. „Čím úspěšnější jejich služby budou, tím vyšší částky mohou naši potenciální partneři generovat. Řádově se může jednat až o částky v desítkách procent,“ řekl Přerovský. O úspěchu či neúspěchu aplikací budou rozhodovat samotní uživatelé Oskara, protože bude záležet na tom, jak intenzivně je budou používat.

„Nový projekt je otevřenou bránou, která zákazníkům přináší užitek v podobě nových atraktivních služeb a vývojářům finanční odměny za předložené nápady,“ prohlásil Mario Mele, viceprezident pro plánování a rozvoj služeb.

Marketingově podobný přístup využil již v minulosti populární japonský provozovatel IMode. S programem tohoto typu přichází Oskar jako první operátor nejen v ČR, ale i ve střední a východní Evropě.


Témata: analýzy