Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Chcete se stát vývojářem aplikací Oskara?

aktualizováno 
Včera představil Oskar svůj nový projekt Oskarzóna. Nejen softwarové společnosti, ale i jednotlivci se tak mohou aktivně podílet na vývoji mobilních aplikací. Autoři úspěšných řešení si mohou vydělat atraktivní podíl z tržeb, které jejich aplikace vygeneruje.

Včera představil Oskar nový projekt Oskarzóna, ve kterém nabízí možnost spolupráce pro vývojáře a dodavatele mobilních aplikací. Nejen softwarové společnosti, ale i jednotlivci mohou své aplikace a nápady předložit přímo Oskarovi, který je dále může nabídnout svým zákazníkům. Zástupci Oskara charakterizují projekt jako otevřenou bránu, která je prostorem pro volný tok nápadů.

Zájemci o spolupráci s Oskarem získají podrobné informace na internetových stránkách www.oskarzona.cz. Tady se musí nejprve zaregistrovat, vyplnit osobní údaje a následně mohou podat návrh na novou aplikaci. Svůj nápad však musí popsat z pohledu uživatele mobilních telefonů. Všechny nápady bude vyhodnocovat speciální tým Oskarzóny, tvořený oskarovými odborníky na nové aplikace. Návrhy, které splní potřebné podmínky, budou nabídnuty Oskarovým zákazníkům, kteří je prověří na svých telefonech.

„Spolupráce v rámci Oskarzóny znamená výhodu pro všechny tři zúčastněné strany - pro Oskara, majitele mobilních telefonů i vývojáře aplikací. Oskar získá možnost nabídnout svým zákazníkům množství nových a zajímavých služeb, jejichž vývoj přesahuje kapacitu každého operátora. Žádný operátor nemá patent na rozum,“ uvedl Igor Přerovský, tiskový mluvčí Českého Mobilu.

Pro potenciální partnery je v Oskarzóně připraven zajímavý způsob odměňování. Podle Přerovského se jedná o velmi atraktivní procentuální podíl na tržbách, které vlastní aplikace vygeneruje. „Čím úspěšnější jejich služby budou, tím vyšší částky mohou naši potenciální partneři generovat. Řádově se může jednat až o částky v desítkách procent,“ řekl Přerovský. O úspěchu či neúspěchu aplikací budou rozhodovat samotní uživatelé Oskara, protože bude záležet na tom, jak intenzivně je budou používat.

„Nový projekt je otevřenou bránou, která zákazníkům přináší užitek v podobě nových atraktivních služeb a vývojářům finanční odměny za předložené nápady,“ prohlásil Mario Mele, viceprezident pro plánování a rozvoj služeb.

Marketingově podobný přístup využil již v minulosti populární japonský provozovatel IMode. S programem tohoto typu přichází Oskar jako první operátor nejen v ČR, ale i ve střední a východní Evropě.

Autor:


Témata: analýzy


Nejčtenější

Ilustrační snímek
Pražské metro pokryla wi-fi síť. Zatím pouze v šesti stanicích

V šesti stanicích metra spustil Pražský dopravní podnik (DPP) připojení k internetu prostřednictvím wi-fi. Cestující tak získají nejen přístup k dopravním...  celý článek

ZTE Axon M
Výjimečný rozevírací smartphone je tu, ale konstrukce je zvláštní

Na rozkládací smartphony s ohebnými displeji se čeká už nějaký ten pátek. Nové ZTE Axon M sice přináší rozevírací koncepci, ovšem ohebný displej nemá. To...  celý článek

KRACK: Key Reinstallation Attacks
Nepříjemné překvapení: I vaše wi-fi je zranitelná, odhalili experti

Bezpečnostní odborníci varují: zabezpečení bezdrátového připojení wi-fi pomocí WPA2 nelze považovat za bezpečné. Výzkumníci upozorňují, že zranitelností...  celý článek

Ilustrační snímek
Geniální iPhonová finta. Odvezl si telefony za milion a čtvrt

Neobvyklou krádež řeší od 14. září newyorská policie. Pátrá po identitě muže, který si ze značkové prodejny Applu odvezl tři krabice plné iPhonů. Vydal mu je...  celý článek

iPhone 8 Plus
iPhony 8 nejdou na odbyt. Lépe se prodávají i loňské modely

O nové iPhony 8 není ve Spojených státech velký zájem. Dokonce se lépe prodává rok starý iPhone, který výrobce s nástupem modelu 8 zlevnil.  celý článek

Další z rubriky

Fronty jsou typické také pro prodejny firmy Apple ve chvílích, kdy startuje...
Reklamní průmysl zuří. Apple přestal sdílet historii prohlížení uživatelů

Při příležitosti aktualizace operačního systému a vyhledávače Safari udělala minulý měsíc společnost Apple důležitý krok k ochraně soukromí uživatelů....  celý článek

Za nový iPhone 8 si nechal na ruku vytetovat logo T-Mobilu
Chtěl iPhone zdarma a tak si nechal vytetoval logo T-Mobilu

Neobvyklý způsob, jak si pořídit nový mobil, zvolil muž z USA. Domluvil se s ředitelem T-Mobilu, že si nechá vytetovat logo tohoto operátora na ruku výměnou za...  celý článek

Úvod do nové webové aplikace Google Photos
Prahli po exkluzivních tapetách, získali neomezené úložiště u Googlu

Možnost ukládat bezplatně neomezené množství fotografií a videí v plném rozlišení na Google Photos je výsadou uživatelů referenčních smartphonů společnosti...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.