Český Telecom zahájil v září letošního roku pilotní projekt elektronického vyúčtování, kterého se účastní 7 velkých firem. Na základě jeho vyhodnocení bude tato služba nabízena ostatním zákazníkům k běžnému komerčnímu využití.
"E-účet nabízí nejen komplexní informace o ceně za volání, ale také umožní provádět detailní analýzy všech uskutečněných hovorů," uvedl George Jankovic, výkonný viceprezident pro telekomunikační služby Český Telecom. "Věříme, že právě e-účet pomůže našim zákazníkům optimalizovat své výdaje za telefonní služby," dodal G. Jankovic.
E-účet je navržen ve třech variantách. Standard převede do elektronické podoby účty, které dnes dostávají všichni zákazníci v papírové podobě. Varianta Detail obsahuje také podrobné informace o jednotlivých hovorech včetně nástrojů umožňujících jejich třídění, filtrování a grafické vyjádření zpracovaných analýz hovorů. TOP e-účet umožní navíc přímé napojení na účtovací systém.