Britská pobočka RIM oznámila výpadek na svém Twitter účtu. „Někteří uživatelé v EMEA (Europe, Middle East, Africa – pozn. Red.) pociťují potíže. Hledáme řešení a omlouváme se za způsobené potíže,“ napsali zástupci firmy zhruba ve čtyři hodiny odpoledne. Služby přitom údajně nefungují zhruba od dvanácté hodiny.
Od té doby nebyl profil na Twitteru aktualizován, takže se zdá, že služby BlackBerry stále ještě nefungují, jak mají. Uživatelé tedy především nemohou přijímat a odesílat e-maily a nefunguje jim služba BlackBerry Messenger. Podle informací, které máme v redakci k dispozici, se výpadek dotkl i některých českých firem, které služby BlackBerry používají.
Chyba, která ochromila službu, se objevuje nezávisle na operátorovi, zemi nebo typu přístroje. O výpadku na Twitteru informuje například britská pobočka T-Mobile nebo egyptská pobočka Vodafone. Oba operátoři svorně tvrdí, že chyba je na straně RIM.