Belgičané napálili mobilního operátora. Parodovali jeho infolinku

  • 81
Jak se pomstít mobilnímu operátorovi za nekvalitní zákaznickou podporu? Přistavte před jeho hlavní vchod kontejner a umístěte na něj telefonní číslo hlasové infolinky. Tam už jen hovor protahujte, protahujte a protahujte.

Dlouhé čekací doby na číslech zákaznické podpory a nechápající operátoři. Právě tyto vlastnosti Belgičané přisuzují mobilnímu operátorovi Mobistar, který dlouhou dobu nedokázal vyslyšet jejich námitky. Z tohoto důvodu na něj uspořádali detailně propracovanou akci, která musí vykouzlit úsměv na tváři snad každému.

Recese byla projektem televizní show s názvem Basta a s anglickými titulky je dostupná ke shlédnutí na videoserveru YouTube. Akce začíná po páté hodině ranní před budovou mobilního operátora Mobistar. Recesisté před vchod, kudy potřebují proudit lidé, umísťují rozměrný kontejner, uvnitř kterého jsou oni sami. Vybudovali zde dokonalé zázemí pro práci falešné hlasové podpory.

Jen o pár minut později přichází ke kontejneru fiktivní firmy Buro-Containers pracovník ochranky operátora a spatří telefonní číslo. Zavolá tedy na něj a spouští tím dokonalou komedii. Složitě se musí "proklikat" jednotlivými nabídkami infolinky a poté čekat za doprovodu výtahové hudby na spojení s operátorem.

Část telefonátu na falešnou infolinku

Vítejte v Buro-Containers. Pokud máte dotazy ohledně vašich účtů, stiskněte 1. Pokud máte dotazy ohledně služeb, stiskněte 2. Pokud chcete objednat kontejner, stiskněte 3.

Dobré ráno, tady Buro-Containers a Wim u telefonu. Jak vám mohu pomoci?

Dobré ráno, tady je Matrhieu z Mobistaru. Přímo před našimi kancelářemi stojí jeden z vašich kontejnerů.

Pardon, kdo je to?

Ochranka z Mobistaru. Jeden z vašich kontejnerů stojí přímo před naším vchodem, kde lidé potřebují vjíždět a odjíždět. Chci vědět proč.

Sekundu prosím, zapíšu si to. Jaká je vaše adresa?

Avenue de Bale. 1140 Evere.

Jaké je vaše zákaznické číslo?

My nejsme zákazníci.

...a jak dlouho jste našimi zákazníky?
Ale my nejsme zákazníci. Máme jako operátor Mobistar budovu a vchod, který vede přímo na parkoviště.

A nestojí vám ten kontejner v cestě?

Když něco stojí přímo před vchodem, asi je to v cestě.

Omluvte mě, můžete chvíli počkat?

---ZAVĚŠENO---

Kdo volá?

Matrhieu, ochranka v Mobistar. Když jsem dnes přišel do práce, stál tu kontejner přímo před naším vchodem. Zákaznické číslo nemám.

Ale vaše zákaznické číslo můžete najít přímo na vaší faktuře.

Já nemám žádnou fakturu. Jak bych mohl mít fakturu? Můžete mě prosím přepojit zpět na osobu, se kterou jsem hovořil?

Buro-Containers, tady Bert.

Hovořil jsem s vámi před chvílí?

To si nemyslím. Tady je kancelář managementu.

Aha. Tak mě nechte převyprávět ten celý příběh ještě potřetí. .......... A číslo kontejneru je 15378.

Ale to je referenční číslo.

Na tom kontejneru ale není jiné číslo než tohle.

Měl byste mít ještě zákaznické číslo.

---ZAVĚŠENO---

Tady je znovu Matrhieu. Kolikrát už jsem vám volal?

Myslím, že teď je to potřetí.

To znamená, že jste mi dvakrát zavěsili. Zavolám policii, aby ten kontejner odstranila.

Počkejte chvíli...

Všichni naši operátoři se momentálně věnují jiným zákazníkům. Čekejte prosím. Budete obsloužení, jakmile to bude možné...