Vyhádat si slevu ze standardních ceníkových cen je sice o něco složitější než před mobilní revolucí v roce 2013, ovšem ne nemožné. Závisí ovšem na více faktorech, tím limitujícím je především ochota samotného operátora. Jinak bude přistupovat k někomu, kdo jeho služeb využívá krátce, než k dlouholetému zákazníkovi. Nicméně ani to není pravidlem.
O2 ovšem v reakci na návrh novely Zákona o elektronických komunikacích odhaduje, že za nižší než ceníkové ceny volají až dvě třetiny obyvatel. Do této skupiny zákazníků nespadají ovšem jen jednotlivci úspěšní při individuálním domlouvání lepší ceny, ale i tací, kteří využívají služební čísla k soukromým účelům anebo měli štěstí a byli přizváni do zaměstnaneckých programů.
U služebních čísel či zaměstnaneckých programů jsou ceny mnohdy snové, úspory mohou dosáhnout až 90 % ze standardních cen. I před odhady operátorů se nicméně zdá, že základna zákazníků nespokojených s účtovanými cenami je podle mnohých ohlasů například na sociálních sítích velmi početná. Zajímá nás proto, do které skupiny zákazníků spadáte vy, čtenáři.
Vyhádali jste si u operátora slevu, nebo jste spokojení se standardními cenami?
Hlasování skončilo
Čtenáři hlasovali do 15:00 úterý 21. února 2017. Anketa je uzavřena.