Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Americký Virgin nabídne volání zadarmo za sledování reklamy

  19:50aktualizováno  19:50
Americký Virgin Mobile ohlásil, že brzy spustí novou službu, která zákazníkům umožní snížit nebo dokonce úplně zrušit měsíční telefonní účty. Zadarmo to nebude. Zákazníci jen namísto penězi zaplatí chvílí pozornosti, kterou budou věnovat reklamám.

Program, který byl nazván trochu prazvláštně SugarMama, umožní zákazníkům Virginu získat zdarma minutu volání sledováním 30vteřinového reklamního spotu na počítači nebo příjmem komerčních SMS. To, jestli uživatelé věnují klipům skutečnou pozornost, budou muset prokázat odpovědí na několik otázek.

Takže, který prací prášek odstraní opravdu veškeré nečistoty? Běžné zákazníky takové hrátky patrně dlouho bavit nebudou, ale americký Virgin patří mezi menší operátory s přibližně čtyřmi milióny zákazníků mladého věku. Teenageři, kteří mají často hluboko do kapsy, si patrně těch pár desítek volných minut rádi přivydělají. Virgin stanovil maximální měsíční limit na 75 volných minut.

Inzerovat bude Pepsi i Microsoft

Podle vyjádření společnosti by měl program SugarMama startovat v polovině června. Velcí inzerenti s vyzkoušením nového komunikačního kanálu neváhali a Virgin už podepsal reklamní smlouvy například s Pepsi, Microsoft pak bude touto cestou propagovat herní konzoli Xbox.

O podobných obchodních modelech se spekuluje již déle. Zajímavý je například model, kdy volající slyší reklamy na lince namísto uvítacích melodií. Podobně jako v případě hrazení internetu sledováním reklam to má bohužel jeden háček. Uživatelé, kteří budou kvůli jedné minutě volání sledovat reklamy a ještě odpovídat na potrhlé otázky patrně nebudou ideální inzertní skupinou.

Kdo se na to bude dívat?

To potvrzují i analytici. „Když jste na tom tak špatně, že musíte minutu hovoru vykupovat sledování reklam, jak chcete zaplatit Xbox, “ komentoval novou službu Roger Entner z Ovum Research.

Přesto bude zajímavé sledovat, jak se bude Virginu dařit. Zejména pro diskontní virtuální operátory představují reklamy alternativu, jak ještě více stlačit ceny za volání a přitom si udržet potřebnou hladinu příjmů.

Výhody zaměření na mladé lidi zdůraznil Howard Handler, šéf marketingu Virginu. „Mladí lidé jsou zaplaveni reklamami pořád. My nabízíme způsob jak docílit, že je sami budou chtít sledovat a mít nad tím navíc kontrolu.“

Autor:




Nejčtenější

iPhone 8 Plus
iPhone 8 je tak výkonný, že tomu nevěřil ani tvůrce testu Geekbench

Výkon nového procesoru A11 Bionic od Applu vyrazil dech i tvůrci benchmarku Geekbench. Nedokáže pochopit, že smartphony s Androidem tak zaostávají.   celý článek

Nokia 7
Nokia má novou sedmičku. Výbavou zaujme, cenou spíše ne

Další přírůstek do rodiny obnovené značky Nokia nese pořadovou číslovku sedm a vyplňuje prostor mezi střední třídou v podobě Nokie 6 a špičkovou Nokií 8. Její...  celý článek

Fidget spinner mobil pořídíte za asi 350 korun.
Hit letošního roku už můžete mít i jako mobil. Stojí několik stovek

Hračka původně určená k relaxaci, fidget spinner, je hitem letošního roku. Její slávy využil výrobce z Hongkongu, který do ní vtěsnal celý funkční mobil....  celý článek

Příchod sítí 5G je plánován na rok 2020
Nástup sítí 5G je zase o něco blíže. První vysílače jsou už postavené

Berlín Příchod sítí 5G je plánován až na rok 2020, ale k důležitým milníkům dochází už teď. Společnost Deutsche Telekom spustila první evropské vysílače umožňující...  celý článek

Funkční 18palcový OLED displej lze nyní srolovat do 3cm ruličky.
Za tři roky budou mít iPhony ohebný displej. Samsung ostrouhá

iPhone se podle zákulisních informací dohodl s LG na vývoji ohebného displeje pro budoucí iPhony. Samsung tak přijde o lukrativní byznys.  celý článek

Další z rubriky

Fidget spinner mobil pořídíte za asi 350 korun.
Hit letošního roku už můžete mít i jako mobil. Stojí několik stovek

Hračka původně určená k relaxaci, fidget spinner, je hitem letošního roku. Její slávy využil výrobce z Hongkongu, který do ní vtěsnal celý funkční mobil....  celý článek

Fronty jsou typické také pro prodejny firmy Apple ve chvílích, kdy startuje...
Reklamní průmysl zuří. Apple přestal sdílet historii prohlížení uživatelů

Při příležitosti aktualizace operačního systému a vyhledávače Safari udělala minulý měsíc společnost Apple důležitý krok k ochraně soukromí uživatelů....  celý článek

iPhone X
Je to konec mýtické čtečky v displeji? Výrobci sázejí na obličej

Čtečka otisků integrovaná do displeje měla být jednou z hlavních letošních inovací na poli smartphonů. Technologie je ovšem natolik složitá, že výrobci od...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.