Takový rozruch okolo obyčejného telefonu, jaký vyvolala znovuzrozená legenda Nokie, mobilní trh dlouho nepamatuje. Nová Nokia 3310 je bezesporu bájným Fénixem mobilního světa, ačkoli podobnost s modelem z počátku století je mizivá. Jednoho jmenovatele mají ovšem obě generace „třicet tři desítky“ společného - legendárního hada.
Právě na tuto hru, která získala nový design a oproti předchozímu provedení je i barevná, se ve své výzvě na sociálních médiích Nokia zaměřila. Úkol byl jednoduchý: v jedné ze třech výzev co nejoriginálnějším způsobem ztvárnit společností zveřejněný vzor hada.
Samotné pojetí „soutěžního“ hada záviselo čistě na představivosti účastníků. Volby tak padly nejen na přírodní materiály jako šišky či květiny, ale i na jiné předměty od knoflíků po mince. Soutěžící se mohli zapojit osobně či přizvat přátele, jak naznačila sama Nokia v doprovodných videích.
Oproti obvyklým výzvám na sociálních sítích měl #MakeSnake challenge výrazné omezení - účastníky mohly být pouze osoby s trvalým bydlištěm v Indii. Nokia ze všech příspěvků doplněných příslušným hastagem vybrala tři nejkreativnější, pro jejichž autory byly připravené nové Nokie 3310.
Výzva Nokie nicméně neoslovila pouze osoby toužící po výhře, svou šanci na zviditelnění vycítily i mnohé společnosti působící v Indii - od těch lokálních až po nadnárodní jako například Pepsi či Durex.
A jak to u takových veřejných výzev bývá víceméně pravidlem, tak i #MakeSnake challenge přilákal pozornost řady internetových trollů.
Ve spotech Nokie vystoupila i jedna z nejstarších bombajských kapel: