Ještě v prosinci loňského roku WhatsApp hlásil 400 milionů aktivních uživatelů, třicet milionů lidí tak aplikaci začalo používat v průběhu posledního měsíce. Koum na DLD (Digital-Life-Design) konferenci v německém Mnichově doplnil, že služba denně odbaví padesát miliard zpráv, což překonává stejný ukazatel u SMS.
Koum navrch podle serveru Techcrunch.com uklidnil, že firma nehodlá nijak měnit politiku, kdy se za aplikaci platí po prvním roce užívání nízký roční poplatek na úrovni jednoho dolaru. Uživatele tak uklidnil, že firma (ačkoli k tomu síla v podobě téměř půl miliardy aktivních uživatelů svádí) nehodlá v aplikaci prodávat reklamu či jakkoli nadále podmínky používání aplikace měnit.
"Žádné reklamy, žádné hry, žádné triky," řekl zmíněnému serveru Koum. Je to přitom krédo firmy, které napsal její spoluzakladatel a Koumův kolega z Yahoo, kde předtím působili, Brian Acton. Toto krédo podle Kouma firma nikdy neporuší. "Vždy se budeme zaměřovat pouze na zprávy. Pokud někdo chce hrát hry, existuje řada jiných aplikací," dodal s tím, že trh nabízí mnoho alternativ.
WhatAppu se daří i přes stále rostoucí konkurenci. Kategorie takzvaných messengerů je velmi pestrá, žádný z nich však není tak rozšířený. WhatsAppu konkuruje například Viber, WeChat, KakaoTalk či Snapchat. Řada z nich však vkládá reklamy, což Koum u WhatsAppu odmítá.
WhatsApp těží zejména ze své multiplatformosti, dostupná je kromě iOS a OS Android i na BlackBerry OS, Windows Phone či Symbian OS. Dočkala se navíc mnoha jazykových mutací, nyní je dostupná ve více než třiceti jazycích.