Finská Nokia se v reklamách ráda strefuje do produktů konkurence, zejména pak do Applu. A jinak tomu není ani v nejnovější reklamě na současný topmodel Nokia Lumia 1020, v níž vyzdvihuje 41megapixelový fotoaparát s možností zoomování až po pořízení snímku.
Natěšení rodiče krátce po roztažení opony vytahují mobilní telefony a tablety. Již v tu chvíli jsou u tří z pěti rodičů z první řady patrné produkty amerického Applu. Následuje prostřih, kdy manželé kontrolují šestou generací iPhonu pořízený snímek. Po přiblížení fotografie jsou však z její kvality zklamaní, žena proto svého muže vysílá blíže k pódiu.
Tím však v hledišti začíná pomalé přeskupování téměř všech přihlížejících. Nedlouho poté se však poklidné přesouvání mění v řežbu přítomných rodičů o co nejvýhodnější pozici k pořízení kvalitního snímku.
Někteří se vžijí do role akrobatů, když se k pódiu snaží přiblížit po konstrukci osvětlovací techniky, jiní pak využívají divadelních rekvizit. Avšak nejúčinnějším způsobem se zdá být použití prvků ze zápasnického ringu.
Do role nejdravějších rodičů pak finská Nokia pasovala zejména uživatele zařízení amerického Applu. Například starší dáma s iPhonem 5 se příliš neostýchá zbavit se svého protivníka epesním čelíčkem.
I přes tlačenici pod pódiem se snaží vyděšené děti své rodiče nezklamat a odehrát vystoupení až do konce. Řežbu pak zpovzdálí sledují také mladí rodiče, kteří po celou dobu klidně posedávají na židlích. Jsou to majitelé topmodelu finského výrobce, Lumie 1020.