Kontrakt se Sony Ericssonem vypršel Šarapovové koncem loňského roku a nový vlastník mobilní firmy, japonský gigant Sony, s ní kontrakt neprodloužil. Důvod je jednoduchý, firma Sony nebude hlavním sponzorem tenisového turné WTA, a tak se mu krásná ruská tenistka už jako hlavní tvář nehodí.
Šarapovová ale nemusí smutnit, že by přišla o kontakt s nejmodernějšími smartphony. Její agent jí rychle sehnal nový "kšeft". A ten může být ještě lukrativnější než ten dosavadní. Maria Šarapovová se totiž od 1. dubna stala tváří korejského Samsungu. Jeho produkty (smartphony, tablety a televize) má propagovat nejméně následující tři roky. Kontrakt prozatím platí v Rusku a zemích Commonwealthu, další země mohou následovat v příštím roce.
Maria Šarapovová je nejlépe placená tenistka světa. Krom výtečné hry (momentálně je světovou dvojkou za Azarenkovou a před Petrou Kvitovou) jí finance přináší i její krása. Díky ní propaguje nejen produkty Samsungu, objevuje se v kampaních firem jako jsou Nike, Tag Heuer, Evian nebo Tiffany. Samsung je už její třetí mobilní "štace". Od roku 2004 byla totiž tváří americké Motoroly.