Šestinásobný zisk oproti Android marketu znamená i šestkrát větší odměny pro vývojáře. Systém odměňování je totiž u obou portálů nastaven stejně: 70 % míří na konto tvůrce titulu, zbylých 30 % z ceny aplikace pak na účet provozovatele portálu.
Agentura sledovala zvlášť provoz iPhonů a iPadů. Majitelé iPhonů se na celkových číslech podíleli v porovnání s iPady dvojnásobkem. Jinými slovy, iPhony generovaly čtyřnásobek zisku Android marketu, iPady pak polovinu. Stále mluvíme pouze o 200 nejčastěji nakupovaných titulech, zbylé však s celkovými výsledky pohnou jen minimálně.
Rychlejší zhodnocení programátorské práce v případě iOS je také hlavním důvodem, proč vývojáři často nejdříve uvedou verzi své aplikace pro iPhone/iPad a teprve následně přichází na řadu androidí verze programu.
Zajímavý je i růst microsoftího Marketplace, který svou nabídkou "přerostl" App world pro telefony Blackberry i Nokia store. Stal se tak třetím největším obchodem s aplikacemi.
K nejoblíbenějším aplikacím napříč platformami patří hra Angry Birds, Faceebok a Skype pro telefonování přes datové služby.