Vodafone si za minulý rok polepšil o 271 tisíc zákazníků. Uvádí to ve své tiskové zprávě s hospodářskými výsledky s tím, že za poslední čtvrtletí (říjen až prosinec) zaznamenal výrazný nárůst čistého zákaznického přírůstku v počtu 102 tisíc.
Ke konci roku 2006 tak Vodafone evidoval přes 2,413 uživatelů sítě. Podíl tarifních zákazníků se ve srovnání s minulým čtvrtletím udržel na stejné úrovni a i nadále tvoří 53% z celkového počtu. Průměrný výnos na jednoho zákazníka (ARPU) byl v posledním čtvrtletí přibližně 660 Kč za měsíc.
Na příliv "nových duší" v posledním čtvrtletí roku 2006 má značný vliv zejména velice úspěšná vánoční nabídka, jejímž hlavním progonistou se stal Petr Čtvrtníček s armádou Čivav. Dle Jakuba Hrabovského z Vodafone se zvýšil hrubý prodej zhruba o 22 % oproti stejnému období v roce 2005.
"Dosavadní čistý zákaznický nárůst svědčí o tom, že zákazníci oceňují náš přístup nabízet všem uživatelům bez rozdílu reálně využitelnou hodnotu bez háčků nebo dodatečných smluvních podmínek,“ říká generální ředitel Vodafonu Grahame Maher.
„Především díky tomuto přístupu jsme i na tak saturovaném trhu, jako je ten český, dosáhli výrazného úspěchu s naší vánoční kampaní, během které jsme prokázali značnou dávku odvahy," dodává Maher.
Dle jeho slov hodlá operátor v tomto trendu pokračovat i nadále. "Jsme odhodláni měnit zažitá pravidla mobilního telekomunikačního trhu i nadále,” říká.