Tisková zpráva hovořila o znepokojivé statistice prodeje přístroje Glofiish X500+ za prvních čtrnáct dnů po jeho zahájení. Přístroje byly údajně značně poruchové a ty nejpodstatnější nedostatky se nepodařilo odstranit ani během dvou měsíců (plánované zahájení prodeje tohoto modelu bylo také několikrát odloženo).
Takové zprávy však nezanechal bez odezvy další distributor komunikátorů E-TEN, společnost DiFo. Milan Sousedík ze společnosti DiFo však model X500+ označil za kvalitní produkt, u něhož i přes stovky prodaných kusů nezaznamenal vyšší procento reklamací, než je u takových zařízení běžné. Zároveň dodal, že E-Shop tou dobou již nebyl oficiálním distributorem výrobků E-TEN. Tato informace se nakonec ukázala jako pravdivá, což ostatně dokazuje zmíněná oficiální reakce E-TEN Corporation.
Citace z oficiálního stanoviska E-TENu:
V poslední době byli zákazníci chybně informováni webovou stránkou E-Shop. Společnost E-TEN oficiálně prohlašuje, že E-Shop není distributorem společnosti E-TEN a www.e-ten.cz nejsou oficiální webové stránky společnosti E-TEN. Uživatelé se musí ujistit, že výrobky nakupují od autorizovaných prodejců společnosti E-TEN a že obdrží správné informace a podporu od autorizovaných dodavatelů nebo z oficiálních webových stránek společnosti E-TEN: http://www.glofiish.com/. Bez podpory autorizovaných dodavatelů i výrobce nebudou moci získat uživatelé, kteří nakoupí své přístroje u neautorizovaných dodavatelů, podporu technických problémů, což může vést k promarnění jejich investic.