Rock for People 2008 - Kabát

Rock for People 2008 - Kabát - (5. července 2008) | foto: Zdeněk Polách

Zákazníci T-Mobilu mají vstupenky na Rock for People o 300 korun levnější

  • 1
T-Mobile se stal generálním partnerem hudebního festivalu Rock for People. Pro letošek přichystal operátor pod značkou t-music celou řadu nabídek, které ocení nejen běžní návštěvníci festivalu, ale především zákazníci T-Mobilu. Ti se mohou těšit na lístky za sníženou cenu, speciální SMS infokanál, dvoupatrový stan t-music sky či oblíbenou t-music zone.

Již příští týden bude na www.t-music.cz zahájen prodej "Lístků v mobilu". Pouze zákazníci T-Mobilu zaplatí za vstupenku 1 040 korun, tedy o 300 korun méně, než činí běžná cena na trhu. Každý zájemce si může koupit maximálně dvě vstupenky. Ale pozor, počet lístků je omezený.

Každý lístek bude navíc po objednání a zaplacení doručen kupujícímu přímo do jeho mobilního telefonu ve formě MMS. Není nutné si je tedy vyzvedávat, čekat ve frontách - vše potřebné bude mít návštěvník festivalu přímo v telefonu. Pokud zákazníkův telefon nepodporuje MMS, obdrží lístek v podobě SMS.

Další novinky na festivalu

Stejně jako loni bude zdarma k dispozici SMS infokanál o aktuálním dění na festivalu či změnách programu, takže fanouškům neunikne žádná novinka týkající se Rock for People.

Hned vedle t-music stage, kde vystoupí např. Arctic Monkeys, Bloc Party a Underworld, najdou návštěvníci dvoupatrový stan "t-music sky", který kromě baru nabídne výhled přímo na pódium. Každý večer po skončení oficiálního programu odstartuje ve stanu afterparty končící s prvními ranními paprsky. Vstup do "nebe" bude volný jen pro zákazníky T-Mobilu, kteří budou mít aktivovaný SMS infokanál.

Fandové hudebních produkcí pod širým nebem ani letos nepřijdou o svou oblíbenou t-music zone. Ta vybaví zákazníky T-Mobilu nafukovacím sedákem (sloužící též jako držák na nápoje), a jak je dobrým zvykem, poskytne dobíjecí koutek pro mobilní telefony, přístup na web zdarma prostřednictvím Internetu 4G, stolní fotbálky či možnost zhlédnout rozhovory s hlavními hvězdami festivalu. V případě deštivého počasí je připraven i prodej pláštěnek.