Tenké mobily nejsou při výběru tak důležité, jak by se mohlo zdát. Tvrdí to studie agentury Strategy Analytics. Zákazníci podle této studie dávají při výběru mobilu přednost véčkové konstrukci. V Evropě po véčku touží téměř 60 procent respondentů, v USA dokonce přes 80 procent.
Tenké véčko si pak přeje 57 procent Evropanů a zhruba 65 procent respondentů z USA.
Rozdíl mezi preferencemi zákazníků v USA a Evropě dokládají další data průzkumu. O véčka stojí více v USA, o vysouvací mobily a tenké i obyčejné přístroje klasické koncepce je zase větší zájem v Evropě.
Výsledky studie mezi zájemci o koupi mobilu tak ukazují, že příští rok by mohl být ve znamení i jiných módních kreací, než jen honbou za co nejtenčí konstrukcí mobilu. To však neznamená, že by o tenké mobily již nebyl zájem. Něco jiného je totiž hypotetická představa zájemců o nový mobil a jinak vypadají preference při samotném nákupu. Tam hraje hlavní roli design, značka výrobce a cena.