Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Japonský reklamní hit: nejdřív s vizitkami tančí, pak vytahují mobily

  15:43aktualizováno  15:43
Zvláštní synchronizovaný tanec při předávání vizitek si získal pozornost internetu. Aplikace Eight v reklamním spotu ukazuje, že někdy je zkrátka lepší si vizitky posílat pomocí mobilu.

Správná výměna vizitek je jedním z hlavních pilířů společenské etikety v Japonsku. Pokud si ji však vyměňuje více lidí najednou, tak může nastat pořádný zmatek. Tedy pokud nejste sehraní jako herci v reklamě na aplikaci Eight.

Eight je jednoduchý nástroj sloužící k výměně vizitek a zaměřuje se primárně právě na Japonsko. Mobilní aplikace je zde vysoce populární, používají ji už stovky tisíc uživatelů. Mimo výměny a archivace vizitek nabízí také třeba i funkci pro posílání zpráv. A ačkoliv ve videu figurují iPhony, aplikace je dostupná i pro operační systém Android.

Propagační video na serveru YouTube nasbíralo za dva týdny již více než
1,5 milionu zhlédnutí a lidé jej hodnotí jako velice originální.

Autor:
Témata: Android


Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.