Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Vodafonu zlobí Samoobsluha. Nejde se přihlásit, ceny neplatí

aktualizováno 
Vodafone přechází na nový zákaznický systém a zmodernizoval svojí internetovou Samoobsluhu. Ta přináší výhody a nové služby, ale zároveň není zatím zcela spolehlivá.

Vodafone vesmírná kampaň. Podobně jako sluneční panáček se možná budete tvářit, až se pokusíte přihlásit do Samoobsluhy. | foto: Vodafone

Samoobsluha Vodafonu měla zvýšit uživatelský komfort. Nabízí přehled o výdajích, podrobnosti o vyúčtováních, platbách, nastavení inkasa, aktivaci balíčků, služeb a podobně. Pro "předplacenkáře" pak aktuální informaci o stavu kreditu i dobíjení kreditu on-line. On-line lze zjistit i PIN. Jenže stránka má své mouchy a občas nefunguje tak, jak by měla.

Asi nejčastěji si uživatelé stěžují na problémy s přihlášením. "Ahoj, funguje vám Vodafone samoobsluha? Zadám číslo a heslo, čekám minutu a vypadne hláška "Je nám líto, ale zrovna teď přihlašování nefunguje. Zkuste to prosím později…" Což bych i chápal, kdybych tuhle hlášku neviděl už poněkolikáté," píše jeden čtenář na serveru poradna.net a víceméně tak shrnuje podstatu všech podobných stížností.

Stačí problém "prohnat" Googlem a můžeme se ujistit, že není zas tak ojedinělý. Také na maily s touto stížností už jsme si v redakci zvykli. Na obranu operátora lze uvést, že po chvíli vše obvykle opět funguje správně.

Vodafone vysvětluje problémy nárůstem zájmu. "Webová Samoobsluha Vodafonu si nyní musí poradit s extrémním nárůstem uživatelů. Proto může docházet k částečným výpadkům její funkčnosti, za což se našim zákazníkům velice omlouváme. Několik týmů intenzivně pracuje na odstranění všech chyb a posílení kapacity a stability," uvádí k této problematice Alžběta Weinfurtová z Vodafonu.

Dodává, že většinu operací s účtem lze provést i mimo Samoobsluhu, a to například na mailu Centra péče Vodafone.

Kuriózní problém (a bohužel takový, který nepotěší) se přihodil čtenáři Vladimírovi. V samoobsluze před Vánoci našel nabídku, která měla být bonusem za jeho věrnost: telefon HTC Desire za jednu korunu, i s vyznačenou úsporou. Podivil se sice, že je takový telefon zahrnut do této nabídky, ale hned ho objednal. Protože ho cena stále udivovala, celý proces raději zaznamenal pomocí tlačítka printscreen.

Telefon za korunu nakonec za korunu nebyl

Telefon za korunu nakonec za korunu nebyl

Telefon za korunu nakonec za korunu nebyl

Cena samozřejmě nebyla reálná. Jenže místo aby ihned obdržel omluvu operátora, že došlo k nedorozumění, objednávka byla potvrzena. Zamýšlený dárek ovšem nedorazil.

Ani po dotazu na zákaznické lince nedošlo k vysvětlení. Až když se pan Vladimír zajímal písemně, operátor se mu omluvil, že došlo k chybě. Chyba se stát může. Udivující ale je, proč operátor reagoval tak pozdě, až v lednu, a ne v okamžiku, kdy objednávku obdržel.

Telefon za korunu nakonec za korunu nebyl

Část dopisu, kterou poslal operátor zákazníkovi

Jaké máte s Vodafone Samoobsluhou zkušenosti vy?





Nejčtenější

Samsung Galaxy S7 a S7 edge
Ceny padají i v létě. Vybrali jsme nejzajímavější slevy mobilů

Hned několik zajímavých slev můžete najít u českých prodejců na různé telefony, od těch opravdu levných až po prémiové modely. Levněji seženete třeba iPhone...  celý článek

Ilustrační snímek
Podvodníci útočí na česká čísla. Prozvánějí a položí

Čeští operátoři varují, v posledních dnech podvodníci prozvánějí desetitisíce náhodně vybraných čísel a doufají, že jim lidé zavolají zpět. Vydělají na drahém...  celý článek

Modulární zařízení Facebooku použitelné také jako telefon
Facebook chce Googlu ukázat, že on takový smartphone dokáže udělat

Brzy tomu bude rok, co Google oficiálně zastavil Project Ara. Zdá se ovšem, že myšlenka modulárního telefonu není mrtvá. O vývoj takového zařízení se pokouší...  celý článek

Sleva 25 procent
Největší sleva v dějinách? Operátor ji dal na neuvěřitelných 982 let

Poněkud bizarní slevu poskytl ruský operátor Megafon zákazníkovi, který chtěl dát výpověď. I důvod výpovědi není obvyklý, zákazník si stěžoval na drzého šéfa...  celý článek

Ilustrační snímek
Na dovolené se můžete seznámit i nespálit

Na dovolenou si bereme kde co, ovšem počítač/notebook často zůstává doma. Ten je na jedné straně prostředkem k pohodlnému přístupu k informacím, na druhé pak k...  celý článek

Další z rubriky

Sleva 25 procent
Největší sleva v dějinách? Operátor ji dal na neuvěřitelných 982 let

Poněkud bizarní slevu poskytl ruský operátor Megafon zákazníkovi, který chtěl dát výpověď. I důvod výpovědi není obvyklý, zákazník si stěžoval na drzého šéfa...  celý článek

Český telekomunikační úřad
Nový operátor je ve hře. Nováčci v aukci uspěli, T-Mobile odstoupil

Český telekomunikační úřad oznámil konec aukční fáze dražby kmitočtů pro rychlé mobilní sítě 5G v pásmu 3,7 GHz. Kromě stávajících operátorů O2 a Vodafone...  celý článek

Ilustrační snímek
Vodafone zatrhne zpomalený internet zdarma. Místo něj má drahé balíčky

Od konce prázdnin Vodafone zruší u starších tarifů bezplatný zpomalený internet po vyčerpání datových balíčků. Místo toho nabízí drahé balíčky pro automatické...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.