Vodafone oficiálně vstupuje na komunitní portál Facebook (ilustrační foto)

Vodafone oficiálně vstupuje na komunitní portál Facebook (ilustrační foto) | foto: Profimedia.cz

Vodafone zaštítí na Facebooku veškeré své online aktivity

  • 1
Vodafone dnešním dnem sjednocuje všechny své online aktivity do vlastní stránky na populární síti Facebook. Jejím cílem je propojit stávající komunikační kanály jako je Youtube, Twitter, Vodafone blog či již existující stránky na Facebooku.

Úkolem nově založeného informačního kanálu je informovat o dění ve Vodafonu a umožnit zákazníkům poskytnout zpětnou vazbu. Operátor na nové stránce nabídne i vybrané zákulisní informace a její fanoušky se bude snažit i pobavit a zvát na různé akce.

"Její největší výhodou ovšem je, že nám skrze ni zákazníci budou moci říct, co si o nabídkách a službách myslí,” uvedla marketingová manažerka Vodafonu Eva Štípková.  Stránku zájemci naleznou pod názvem Vodafone CZ, nebo přímo pod tímto odkazem.

Facebooková stránka Vodafonu se stane hlavním online rozcestníkem, který bude odkazovat na sociální sítě Vodafonu (Twitter, Youtube, blog), online Centrum péče o zákazníky a informační kanály Vodafonu (Vodafone.cz, vodafonepark.cz aj.).