Ilustrační snímek

Ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

Vodafone vyprodával na slevovém portálu neomezený tarif za 449 korun

  • 42
Zajímavá nabídka měla platit po celý den 1. prosince. Oproti standardnímu neomezenému tarifu RED LTE měl ten ze slevového portálu menší datový balíček. Nabídka se navíc oficiálně vztahovala jen na nové aktivace nebo převod čísla od konkurence.

Nabídka byla označena tak, že měla platit po celý den 1. prosince. Jenže odpoledne byla ukončena po zakoupení 1 500 voucherů.

Zájemci o výhodnou nabídku portálu Slevomat z řad současných zákazníků Vodafone měli oficiálně smůlu, a to platilo pro majitele tarifů i předplacených karet. Stávající číslo nešlo podle pravidel akce na akční tarif aplikovat. Jedinou možností, jak si tarif pořídit, je aktivace nového čísla nebo převod stávajícího od konkurence.

Jak nám ale řekla mluvčí Vodafone Markéta Kuklová, tak nakonec ti, kteří si voucher zakoupili, přestože jsou zákazníci Vodafone, nakonec zvýhodněný tarif dostanou.  

Cena tarifu byla velmi zajímavá. Při dvouletém úvazku (což je jedna z podmínek akce) stál tarif 449 korun měsíčně. Standardní neomezený tarif RED LTE z nabídky Vodafone stojí 749 korun měsíčně taktéž při dvouletém úvazku. Úspora tak byla 300 korun měsíčně po celou dobu úvazku, což znamená, že zákazník ušetří za dva roky 7 200 korun.

Tarify nejsou úplně identické, v tom akčním byl menší datový balíček. Místo standardních 1,5 GB dat v něm bylo jen 500 MB měsíčně. Komu by to nestačilo, mohl si trvale připlatit 1 GB za 99 korun měsíčně. Pak už byly tarify stejné a úspora u akčního byla stále zajímavých 200 korun měsíčně. Po překročení datového limitu (bez ohledu na jeho velikost) Vodafone nově aplikuje automatické dokupování FUP, v případě tohoto tarifu 250 MB za 49 korun. Automatické dokupování dat se nelíbí Českému telekomunikačnímu úřadu (více zde). Toto automatické dokupování lze vypnout, přes Vánoce je pak zdarma.

Tarif ze slevového portálu nešlo kombinovat s koupí hardwaru (tabletu či mobilu), nabídku mohli využít soukromé osoby i firmy a byla omezena na čtyři tarify na osobu či firmu.

Vodafone zkoušel nabízet na slevovém portálu akční nabídku již v roce 2011. Tenkrát se mu podařilo na nepříliš výhodnou akci nalákat jen pár zákazníků (více zde).