Operátor se totiž rozhodl uvádět v názvech tarifů koncové ceny včetně daně z přidané hodnoty (DPH). Kvůli snazší orientaci názvy i paušály zaokrouhlil směrem dolů.
"Zákazník má právo znát přesnou částku, kterou zaplatí, proto jsme do názvu tarifu již zahrnuli i daň z přidané hodnoty," uvedl Chris Robbins z Vodafonu.
Název tarifu před 1.8.2007 | paušál s DPH před 1.8.2007 * | Název tarifu po 1.8.2007 | paušál s DPH po 1.8.2007 * |
Nabito 100 | 119 Kč | Nabito 119 | 119 Kč |
Nabito 300 | 357 Kč | Nabito 350 | 350 Kč |
Nabito 600 | 714 Kč | Nabito 700 | 700 Kč |
Nabito 1 000 | 1 190 Kč | Nabito 1 150 | 1 150 Kč |
Nabito 1 800 | 2 142 Kč | Nabito 2 100 | 2 100 Kč |
* Všechny ceny jsou uvedeny včetně 19% DPH
U nových tarifů se zároveň snížily i minutové sazby, a to až o 76 haléřů za minutu. Změna tarifu u stávajících zákazníků proběhne automaticky, a to k dnešnímu dni.
V následující faktuře bude tento fakt zohledněn poměrným vyúčtováním starých cen do 1.srpna a cen nových po tomto datu.
Tarif | Měsíční paušál * | 1min před 1.8.2007 * | 1min po 1.8.2007 * | Volné minuty před 1.8.2007 | Volné minuty po 1.8.2007 |
Nabito 119 | 119 Kč | 6,55 Kč | 6 Kč | 18 | 19 |
Nabito 350 | 350 Kč | 5,36 Kč | 5 Kč | 66 | 70 |
Nabito 700 | 700 Kč | 4,76 Kč | 4 Kč | 150 | 175 |
Nabito 1150 | 1150 Kč | 3,96 Kč | 3,40 Kč | 300 | 338 |
Nabito 2100 | 2100 Kč | 3,45 Kč | 3 Kč | 620 | 700 |
* Všechny ceny jsou uvedeny včetně 19% DPH
Cena SMS se nemění a je stále za 1,19 Kč včetně DPH. Narozdíl od konkurence operátor neodečítá v rámci kreditu zprávy MMS, avšak po první minutě účtuje hovory po sekundách. Ostatní operátoři používají tarifikaci 60+30, tedy po první minutě po třiceti sekundách.
Vodafone společně se změnou tarifů představil i své nové reklamní spoty, které můžete již od dnešního rána spatřit na televizních obrazovkách. Ze všch nových spotů zmizela dosavadní tvář Vodafonu, Petr Čtvrtníček. Novou reklamní kreativu prezentuje operátor i na internetových stránkách nabitetarify.cz.
Inovovaný datový tarif a služba "Doporuč a získej"
Operátor se na tiskové konferenci nezapomněl pochlubit ani svým inovovaným neomezeným datovým tarifem Připojení na dlouho. U něj se zjednodušil systém účtování a snížila i celková cena. O této změně jsme vás informovali již dříve v tomto článku.
Vodafone zapracoval i na svém ojedinělém programu Doporuč a získej. Zákazníci, jež Vodafonu získají nového zákazníka, mohou dostat až dvoutisícový bonus na využívání služeb. Výše tohoto bonusu se řídí dle výše tarifu doporučeného zákazníka, tedy "čim větší ryba pro Vodafone, tím větší odměna pro vás." - více zde