Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Vodafone shazuje parohy, konkurenci se za žertík omlouvá

  12:44aktualizováno  12:44
Vodafone právě oznámil, že veškeré nasazené parohy by měly do pár hodin nadobro zmizet. Zároveň se na mimořádné tiskové konferenci omluvil všem poškozeným stranám. Omluva zazněla přímo z úst generálního ředitele Vodafonu, Grahama Mahera.

Grahame Maher, generální ředitel Vodafonu, se omluvil konkurenci

"Omlouváme se všem, kterých se dotkl náš mikulášský žertík, v kterém si Vodafone zahrál roli čerta," řekl na setkání s novináři Graham Maher s tím, že vánoční reklamní kampaň, jejíž hlavní motto je: "Pryč s falešnými soby", bude pokračovat.

Tzv. guerilovou kampaní, při které firma připevnila na billboardy a telefonní budky konkurence sobí parohy, měla podle vyjádření Vodafonu upozornit na různé marketingové triky k nalákání nových zákazníků. - více zde

Operátoři se brání

"Je fér říci, že poslední "reklamní" aktivity Vodafone nemají na českém trhu obdoby, hrubě poškozují práva T-Mobile CZ a lze je kvalifikovat jako nekalou soutěž," uvedla k věci před pár dny Martina Kemrová z T-Mobile. - více zde

Ten si v úterý na Vodafone stěžoval u Rady pro reklamu a chce vymáhat náhradu škody. "Omluva je na místě, dosud však čekáme na oficiální vyjádření. Další postup bude záviset na stanovisku právníků," dodala dnes k celé záležitosti Kemrová.

Právní kroky zvažuje i Telefónica. Narozdíl od T-Mobile však volí diplomatičtější cestu. "Bude lepší nechat posouzení celé věci na právnících než si posílat vzkazy přes média," říká Martin Žabka z O2 a dodává: "Pokud naši právníci shledají, že byla porušena pravidla, budou podle toho postupovat."

Akce byla úspěšná

Podle odborníků na reklamu se firmě podařilo na úkor konkurence výrazně zviditelnit. Celá vánoční kampaň slaví úspěch. V listopadu měl Vodafone proti loňsku vyšší prodej o 24 procent.

Firma si většinu kampaně vytvořila vlastními silami. Společnost v současnosti přechází od reklamní agentury Kaspen k Mark/BBDO.

Autoři: ,




Nejčtenější

Poutáním na představení Notu 8 ozdobil Samsung i Times Square
Živě z New Yorku: Samsung ukázal svůj nejvýkonnější a nejdražší mobil

Samsung v New Yorku právě představil nový model Note 8. Je to přístroj s mnoha nej. Nic lepšího zatím jihokorejský výrobce nevyrobil. Současně to však bude i...  celý článek

příslušenství k Samsungu Galaxy S8+
Natáhněte si na špičkový Samsung třeba mechanickou klávesnici

Vlastníci Samsungu Galaxy S8/S8+ mají spoustu možností, jakými doplňky si vylepšit svůj smartphone. Na výběr jsou různé kryty, pouzdra, sluchátka plus...  celý článek

Ilustrační snímek
Chtěl se vyfotit na záchodě. Omylem vystřelil a dostal šest let

Striptýzové kluby slibují nevšední zážitky, střelba mezi ně ovšem nepatří. O takový netradiční zážitek se loni 17. prosince návštěvníkům klubu Lust ve...  celý článek

Samsung GearFit2 Pro
Náramek dovolí plavání i potápění. Přinese i podporu Spotify

Ačkoli bude hlavní hvězdou blížící se tiskové konference Samsungu v New Yorku již sedmá generace phabletu Note, jedinou odhalenou novinkou nebude. Spolu s ním...  celý článek

Samsung Galaxy S8
Prodeje Galaxy S8 nemusí být růžové, pomoci by mohl Note 8

Samsung při zmínce o prodejích svého nového top modelu pouze sdělil, že se prodává nejlépe v historii, ale žádná čísla neuvedl. Nyní to vypadá, že prodeje...  celý článek

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Úřad chce regulovat mobilní trh. Může to zlevnit volání a rychlá data

Podle Českého telekomunikačního úřadu na trhu nefunguje hospodářská soutěž. Regulaci však bude předcházet veřejná konzultace a následně analýza trhu. Výsledky...  celý článek

T-Mobile láká na jedinečné tarify na míru
T-Mobile sliboval tarify na míru. Věrným zákazníkům ale nic extra nedal

„Prodloužením smlouvy ušetříte,“ hlásá banner na webu T-Mobilu pod přehledem aktuálně nabízených tarifů. Láká jím na jedinečné tarify na míru, které si prý...  celý článek

Sleva 25 procent
Největší sleva v dějinách? Operátor ji dal na neuvěřitelných 982 let

Poněkud bizarní slevu poskytl ruský operátor Megafon zákazníkovi, který chtěl dát výpověď. I důvod výpovědi není obvyklý, zákazník si stěžoval na drzého šéfa...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.