Požadovaný rozsah omluvy má následující kontury: půlstránkový inzerát v MF DNES a reklama na jednom z pražských bigboardů. Tentokrát však musí být zcela bez parohů, ale jinak podoba inzerátu stanovena není.
"S parožím, nebo bez, jsme rádi, že tato kampaň díky neustálému připomínání ze strany konkurence vstoupila do historie," komentovala rozhodnutí soudu tisková mluvčí Vodafonu Alžběta Houzarová.
Tak jde čas s parohy
Kauza se sobími parohy odstartovala v rámci předvánoční kampaně v roce 2006. Tehdy Vodafone umístil na desítky reklamních nosičů konkurence sobí parohy, které měly podle vyjádření jeho zástupců "vtipným způsobem upozornit veřejnost na fakt, že konkurence využívá různých marketingových triků k tomu, aby přilákala nové zákazníky".
To se však konkurenčním operátorům O2 a T-Mobilu znelíbilo a svého nejmladšího rivala zažalovali. V roce 2009 uspěli u Městského soudu v Praze a o rok později u Vrchního soudu v Praze, který nařídil omluvu v předních českých denících. Vodafone musel podle nařízení soudu otisknout v nejčtenějších tištěných periodikách půlstránkový omluvný inzerát. Operátor se však motivu parohů nevzdal a umístil je jako siluetu v pozadí textu.
Tím svou konkurenci opět rozhořčil. Telefónica se vyjádřila v tom smyslu, že inzerát Vodafonu nesplňuje náležitosti omluvy, a soud nařídil opětovně zveřejnit omluvu v deníku MF DNES a na jednom bigboardu. V létě loňského roku se Vodafone odvolal a požadoval věcné přezkoumání dostatečnosti první omluvy. Jeho žádost však soudy zamítly z procesních důvodů. Teď se díky novému soudnímu rozhodnutí o kampani začne hovořit znovu.