S revoluční předplacenou kartou přišel Vodafone bezmála před dvěma měsíci. Vzal tím konkurenci vítr z plachet, jelikož u předplacené služby nabídl zcela stejné ceny za SMS a volání jako u svých nabitých tarifů. - čtěte Vodafone ruší nevýhody předplacenek
V praxi tedy nezáleží na tom, zda si pořídíte tarif, nebo předplacenku. Ceny budou v obou případech stejné. Zatímco u tarifu se ale zavážete k trvalé platbě zvoleného paušálu, nabitá karta vám umožňuje flexibilně měnit vaši měsíční útratu dle potřeby.
Odpovědi na dotazy čtěte ZDE |
Novinka ale samozřejmě nepřináší pouze výhody. Oproti tarifům totiž neumožňuje aktivaci zvýhodňujících balíčků, což pro mnoho zákazníků může být citelnou překážkou. Zároveň "nestálost" cen, které jsou přímo závislé na výši jednorázového dobití, nemusí každému vyhovovat.
Přesto dokázala nová předplacenka utéct konkurenčním nabídkám, což dokázalo i naše srovnání. - čtěte Revoluční předplacenka se s konkurencí nemazlí
Chystají se ale nějaké další změny? Připravil si pro nás operátor nějaké vylepšení? Chcete ho za něco pokárat či naopak pochválit? Na vaše dotazy bude odpovídat dnes od 14:00 sám David Duroň, marketingový ředitel pro nefiremní zákazníky společnosti Vodafone.
Odpovědi na dotazy čtěte ZDE |
Ve firmě Duroň působí od 16. září loňského roku. Před nástupem do Vodafonu působil v top manažerských pozicích ve společnostech T-Mobile, GTS Novera nebo Telefónica O2 (dříve Český Telecom), kde pracoval na pozici výkonného ředitele marketingu.