"Zákazníkům doporučujeme provést změny a aktivace služeb do pátečního poledne. Velice se zákazníkům omlouváme za dočasné snížení komfortu při změně služeb," uvedl vedoucí projektu Jiří Pluháček. Plánovaná aktualizace systému vyřadí zákaznické aplikace z provozu od pátku 18:00 až do nedělních večerních hodin.
S požadavkem na zablokování ztracené či odcizené SIM se mohou zákazníci během této plánované odstávky obrátit na linku péče o zákazníky. Ostatní požadavky operátor odloží až na příští týden.
Zákazníkům s předplacenými kartami Vodafone doporučuje během tohoto víkendu dobíjení kreditu prostřednictvím on-line dobití pomocí platební karty, přes bankomaty či dobíjecí terminály. Ostatní transakce budou zaznamenány a zpracovány až po ukončení odstávky.
Internetový obchod Vodafonu bude i během víkendu přijímat objednávky, ale řešit je bude až po skončení aktualizace. Operátor zároveň doporučuje vyčkat s aktivací nových SIM až po víkendu. Server Vodafone park bude i během odstávky plně funkční.