Vodafone se bude lépe starat o zákazníky. Vylepší on-line služby

Vodafone se bude lépe starat o zákazníky. Vylepší on-line služby | foto: Vodafone

Vodafone o vás chce lépe pečovat. Inovoval zákaznický systém

  • 59
Operátor Vodafone představil vylepšený systém péče o zákazníky. Slibuje aktivaci služeb v reálném čase a stoprocentní kontrolu nad výdaji. Vylepšení se projeví v oblíbené on-line samoobsluze a zákazníci předplacených karet si nově budou moci aktivovat větší množství služeb.

Zákazníci s předplacenými kartami si budou moci díky novému systému aktivovat služby, které byly dosud určeny pouze zákazníkům s paušálními tarify. K předplacence tak bude možné aktivovat třeba balíček 77 MMS, běžné datové balíčky a další služby. Všichni klienti navíc budou mít větší kontrolu nad svými výdaji.

Konkrétně vylepšení umožní provádět změny a aktivace tarifů i balíčků v reálném čase, nově také půjde sledovat aktuální výdaje v samoobsluze. V té zákazník například zcela přesně uvidí, kolik provolal a jak vysoká je jeho momentální útrata.

Vylepšení bude probíhat postupně. Převod potrvá několik měsíců a operátor zákazníky postupně informuje o jeho průběhu prostřednictvím SMS. Informace o nové platformě a probíhajících změnách budou dostupné na adrese www.vodafone.cz/zlepsujeme.

Nejdřív předplacenkáři, pak tarifní a firemní zákazníci

Jako první budou ode dneška na nový systém převáděni zákazníci předplacených karet, od počátku roku 2011 do konce jara zákazníci s paušálem, v létě a na podzim pak firemní klienti. Jediní, koho se změna nedotkne, jsou zákazníci Vodafone OneNet. Podobný komfort už využívají.

Na implementaci systému pracoval operátor tři roky. Systém dodává společnost Accenture a na technické realizaci spolupracuje Vodafone s IBM. Operátor tvrdí, že je to jeho největší investice do zákaznického systému v historii společnosti. Cenu ale zástupci zúčastněných firem odmítají komentovat.


Témata: IBM, operátor, SMS, Vodafone