Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Vodafone nabízí za sledování reklamy až 600 SMS denně zdarma

  11:35aktualizováno  11:35
Vodafone dnes začal jako první operátor v Česku nabízet reklamu v mobilních telefonech. Zákazníci, kteří si ji objednají, mohou na oplátku využívat vybrané služby zdarma. Prozatím se Vodafone zaměřil jen na studenty.

ilustrační foto | foto: Vodafone CZ

První nabídku reklamy v mobilu představuje u Vodafonu služba Student SMS GRÁTIS. V budoucnu se zákazníci dočkají sponzorovaného SMS zpravodajství nebo sponzorovaných Java her, případně dalších služeb.

Služba Student SMS GRÁTIS umožňuje v Česku zasílat SMS zdarma do všech mobilních sítí, a to po celý školní rok až do 31. 8. 2008. Službu mohou využít všichni studenti ve věku 15 - 26 let (včetně) využívající Vodafone tarif nebo předplacenou kartu.

Protihodnotu za SMS zdarma představuje reklama, která se objeví odesílateli zprávy na displeji mobilního telefonu během zasílání SMS. Příjemce zprávy žádnou reklamu neobdrží. - více zde (ext. link)

SMS zdarma mohou studenti zasílat přes WAPový portál Vodafone live! nebo prostřednictvím Java aplikace, kterou si stáhnou do svého mobilu. Z obou kanálů je možné poslat až 300 SMS denně, celkem tedy studenti mohou propsat až 600 SMS za den.

„Naši zákazníci se budou moci rozhodnout, zda chtějí mít vybrané služby zdarma spolu s reklamou, nebo za ně platit," říká Chris Robbins, viceprezident marketingu Vodafonu ČR. „Pro zákazníky i inzerenty je to jednoznačný přínos, zákazníci budou mít možnost prostřednictvím interaktivní reklamy snadno zjistit informace o nabídce, která je zajímá, a inzerenti efektivně osloví svoje cílové skupiny,“ dodává.


TIP: Chris Robbins bude odpovídat na vaše dotazy on-line ve středu 19.9. od 14:00 na Mobil.cz


Pro čerpání výhod služby Student SMS GRÁTIS se musí zákazník zaregistrovat. Registraci lze provést v obchodech Vodafonu, zavoláním na zákaznickou linku: 800 77 77 77 a při pořízení nové SIM karty také přes internetový obchod Vodafonu www.vodafone.cz.

Při registraci vyplní zákazník svůj věk, pohlaví, PSČ a školu, na které aktuálně studuje. Data z registrace současně slouží pro cílení reklamy (např. student z Brna dostane reklamu pro něj lokálně relevantní).

Mezi první zadavatele reklamy patří pojišťovna AIG, společnost BWIN a vybraní inzerenti Mediatelu.

Dodavatelem platformy umožňující zobrazování reklamy v mobilu je společnost Amobee Media Systems, specializující se na komplexní reklamní řešení pro mobilní operátory. Dodavatelem Java aplikace služby Student SMS Grátis je Frog2Frog.

Vodafone láká inzerenty

Reklama v mobilu výrazně mění reklamní trh, protože inzerentům nabízí možnost přesného zacílení a efektivní zásah cílové skupiny, tvrdí Vodafone.

Inzerentům operátor nabízí možnost kombinace různých reklamních kanálů, individuální přístup a zaváděcí výhodné ceny. Reklama v mobilním telefonu jim umožní oslovit i ty cílové skupiny, které jsou těžko dosažitelné, jako jsou například mladí lidé.

Autor:




Nejčtenější

Soyes 6S
Nejmenší „iPhony“ na světě můžete mít za 1 300 korun

Kopie iPhonů nejsou žádnou novinkou, v čínských e-shopech jich najdeme desítky více či méně povedených. Mezi ty minimálně zajímavé patří mini smartphony Soyes....  celý článek

rozbitý telefon
Revoluční patent: mobil si sám opraví prasklý displej

Zní to jako pořádné sci-fi, ale praskliny na displeji možná mobily v budoucnu opraví samy. Poslední patent Motoroly naznačuje, že se na takové technologii už...  celý článek

Ilustrační snímek
ČTÚ smetl ze stolu žádosti virtuálů. Roaming je pro ně noční můrou

Již v průběhu května obdržel Český telekomunikační úřad od tří virtuálních operátorů žádosti o povolení účtovat příplatek k roamingu. Virtuálové bez vlastní...  celý článek

Zatímco Apple rychle posiluje, Samsung pozvolna ztrácí své pozice
Nejprodávanější modely smartphonů na světě. Apple se směje zbytku světa

Je to krutá podívaná pro výrobce smartphonů s Androidem. Ať se snaží jakkoliv, tak první příčky okupují dva iPhony. Ty se prodávají už skoro rok a designově to...  celý článek

Ilustrační snímek
Úřad chce regulovat mobilní trh. Může to zlevnit volání a rychlá data

Podle Českého telekomunikačního úřadu na trhu nefunguje hospodářská soutěž. Regulaci však bude předcházet veřejná konzultace a následně analýza trhu. Výsledky...  celý článek

Další z rubriky

Nokia vyhrála patentovou válku s Applem
Záhada drahých tarifů. Plnou cenu platí jen někdo

Je to paradox, T-Mobile dlouhodobě získává za zákazníka s tarifem v průměru jen 350 korun měsíčně, navíc suma trvale mírně klesá. Jenže přesně tolik stojí jeho...  celý článek

Ukradený mobil může znamenat statisícový účet
Ukradli jim u moře mobil. Měli platit účty za desetitisíce korun

Nemáte na mobilu nastavený zámek a na SIM nastavený PIN? Tak raději nejezděte do Španělska. Tamní gangy kradou mobily, ale ne jen proto, aby zpeněžili...  celý článek

Ilustrační snímek
O2 zrychluje datové přenosy. V Praze je prý nejrychlejším operátorem

Výstavba nových vysílačů, navýšení kapacity sítě i využívání více kapacitních vrstev najednou umožnilo společnosti O2 docílit vyšší průměrné rychlosti 4G LTE....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.