Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Vodafone má novou internetovou samoobsluhu, superlativy se nešetří

aktualizováno 
Vodafone spustil pro své zákazníky přepracovanou internetovou samoobsluhou. Nová aplikace slibuje široké možnosti správy zákaznického účtu i rychlejší a stabilnější chod. Operátor v tiskové zprávě superlativy nešetří, zda se mu ale změna povedla, posoudí až sami zákazníci.

Jednou z hlavních výhod nové internetové samoobsluhy jsou vylepšené přehledy vyúčtování a služeb.

"Nová Samoobsluha neprošla jen kosmetickou úpravou a grafickým redesignem, ale komplexní proměnou. (...) Soustředili jsme se zejména na často využívané funkce jako jsou Chytrý přehled, Vyúčtování, a Výdaje pod kontrolou," říká o nové samoobsluze Peter Baláž, manažer on-line péče o zákazníky Vodafonu.

Jaká je nová internetová samoobsluha Vodafonu? Podělte se o své poznatky

Internetová samoobsluha Vodafonu by nově měla být schopna splnit veškeré požadavky, které zákazníci mohou řešit v prodejnách či na zákaznické lince. Mezi hlavní výhody operátor mimo jiné řadí přehlednější strukturu, novou grafiku, vylepšené přehledy vyúčtování a tarifů či možnost pohodlného nastavení mobilního telefonu a přehlednou stránku pro správu účtů s více čísly.

Používání nové aplikace usnadňuje také nápověda k jednotlivým položkám. Díky funkci Užitečné odkazy se lze snadno dostat k nejpoužívanějším položkám jako je Chytrý přehled a Vyúčtování. To nově nabízí detailní rozpis dosavadní utracené částky se všemi poplatky a dobropisy i možnost okamžité úhrady. Přehlednější je také aktivace jednotlivých služeb, a to díky nové funkci Košík. 

"Nová Samoobsluha prošla několikerým uživatelským testováním. Stále ale jde o živý systém, s nímž budeme dále pracovat. Proto uvítáme jakoukoliv zpětnou vazbu od zákazníků, kterou se budeme snažit zohlednit v dalších úpravách. Své zkušenosti, názory či dotazy nám mohou zákazníci nově sdělit prostřednictvím kontaktního formuláře umístěného přímo v Samoobsluze," dodal Baláž.

Podobnou službu nabízejí také konkurenční operátoři. Například Telefónica O2 nabízí dva různé druhy přístupů: jednorázový, určený hlavně pro majitele předplacených karet, a řádný s registrací, v němž lze najít třeba i k detailní výpisy hovorů (více o konkurenčních samoobsluhách čtěte zde).

Jaká je nová internetová samoobsluha Vodafonu?

celkem hlasů: 598

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 20. března 2012. Anketa je uzavřena.

Povedená, jsem spokojen 442
Líbí se mi, ale řada věcí chybí 79
Starší byla rozhodně lepší 77
Autor:




Nejčtenější

Nokia vyhrála patentovou válku s Applem
Záhada drahých tarifů. Plnou cenu platí jen někdo

Je to paradox, T-Mobile dlouhodobě získává za zákazníka s tarifem v průměru jen 350 korun měsíčně, navíc suma trvale mírně klesá. Jenže přesně tolik stojí jeho...  celý článek

Ilustrační snímek
ČTÚ chce začít regulovat mobilní trh

Podle úřadu nefunguje na trhu hospodářská soutěž. Regulaci ale bude předcházet veřejná konzultace a následně analýza trhu. O2 analýzu vítá a s úřadem...  celý článek

Zatímco Apple rychle posiluje, Samsung pozvolna ztrácí své pozice
Nejprodávanější modely smartphonů na světě. Apple se směje zbytku světa

Je to krutá podívaná pro výrobce smartphonů s Androidem. Ať se snaží jakkoliv, tak první příčky okupují dva iPhony. Ty se prodávají už skoro rok a designově to...  celý článek

Podvodná nabídka ročního pronájmu top smartphonů a další špičkové elektroniky
Lákají na neuvěřitelně levné top smartphony, ale je to podvod

iPhone nejvyšší specifikace za pouhou tisícikorunu či například top model Samsungu jen za něco málo přes 900 korun ročně. Na první pohled je to velmi lákavá...  celý článek

Nubia Z11 miniS
Nubia zlevnila i o více než tisíc korun. A rovnou všechny modely

Nubia zlevnila prakticky celý svůj sortiment na českém trhu. Hned několik modelů se tak dočkalo cenovky nižší i o více než tisíc korun.  celý článek

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Operátora O2 zlobil mobilní internet. Zpomaloval se a vypadával

Na problémy s mobilním internetovým připojením upozorňovali uživatelé operátora na jeho facebookových stránkách. Připojení bylo několik hodin nestabilní,...  celý článek

Ilustrační snímek
ČTÚ smetl ze stolu žádosti virtuálů. Roaming je pro ně noční můrou

Již v průběhu května obdržel Český telekomunikační úřad od tří virtuálních operátorů žádosti o povolení účtovat příplatek k roamingu. Virtuálové bez vlastní...  celý článek

Ukradený mobil může znamenat statisícový účet
Ukradli jim u moře mobil. Měli platit účty za desetitisíce korun

Nemáte na mobilu nastavený zámek a na SIM nastavený PIN? Tak raději nejezděte do Španělska. Tamní gangy kradou mobily, ale ne jen proto, aby zpeněžili...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.