Letošní Vánoce se v očích Vodafonu ponesou v duchu dárků pro všechny. Operátor se rozhodl obdarovat nejen nové zákazníky, ale i ty stávající. Všichni dostanou od 1. listopadu ke svému paušálu či dobitému kreditu 20 % zdarma navíc pro volání a posílání SMS. Tento bonus budou moci zákazníci využívat tolik měsíců, kolik započatých let s Vodafonem jsou. - více zde
Reklamní kampaň Vodafone je vždy tak trochu netradiční a i letos na Vánoce si operátor připravil něco nového. Před rokem vsadil na falešné soby. Češi se do reklamy s čivavami a Petrem Čtvrtníčkem téměř zamilovali a parodie na ni kolují na internetu v několika verzích ještě dnes.
Falešní sobi byli před rokem vánočním hitem: kde se vzali a proč právě Čtvrtníček? |
Tentokrát se tahounem vánoční nabídky červeného operátora stanou ovečky. Ty se pokusí navázat na úspěch loňské kampaně, která přivedla k operátorovi přes 115 tisíc nových zákazníků.
Místo čivav bečí ovečky
Falešní sobi se stali hitem loňských Vánoc a letos se v jejich stopách pokusí jít další zvířata - ovečky. Ty se staly hlavním symbolem kampaně Vodafone a budeme je vídat nejen v televizních a rozhlasových spotech, ale také v reklamách v časopisech, na ulici a letos především na internetu.
Dárky také pro zákazníky T-Mobile a O2
Jedním z hlavních témat letošní vánoční kampaně budou dárky také pro zákazníky ostatních operátorů. Vodafone tak chce ukázat, že odměňuje všechny své zákazníky - a navíc nejen je.
"Letos zase odměňujeme všechny své zákazníky," takový bude hlavní slogan letošních Vánoc u Vodafone. K tomu však patří ještě mnohdy vtipný dodatek, například "Ostatní si můžou aspoň vyluštit sudoku." Tak bude vypadat jedna z verzí, v jiné si zákazníci ostatních operátorů mohou projít bludiště nebo najít pět rozdílů na dvou ovečkách.
Kampaň se bude postupně vyvíjet
Podobně jako v loňském roce se bude reklamní kampaň postupně rozrůstat a na scénu přijdou i některé další postavy. Dle ukázek ještě nedokončených reklamních spotů, které jsme shlédli na tiskové konferenci, se máme opravdu na co těšit.
A jak se líbí vám nová vánoční kampaň Vodafone?