Vodafone chce oslovit i velké korporace

Vodafone chce oslovit i velké korporace - univerzal business managment | foto: Profimedia.cz

Vodafone bude v ČR nabízet služby i přes pevnou linku

  • 47
Vodafone zcela mění svou obchodní strategii. Kromě malých a středních podniků chce oslovit i velké korporátní společnosti. Lepší péče by se měli dočkat i všichni stávající zákazníci. Uvedli to zástupci operátora na včerejším setkání s novináři.

Vodafone se chystá oslovit nové skupiny zákazníků. Kromě malých a středních firem chce své služby nabízet i nadnárodním společnostem.

"Saturovaný mobilní trh a silná konkurence vyžadují expanzi do nových oblastí," říká Jakub Hrabovský z Vodafonu.

V této souvislosti už se před pár měsíci vyjádřil generální ředitel Vodafonu, Grahame Maher. Ten naznačil, že operátor bude v ČR nabízet služby i přes pevnou linku.

„Vidíme velkou příležitost nabízet služby mimo jiné i nadnárodním korporacím, kterých je v ČR více než dost," řekl Maher a dodal, že od konkurence se chce Vodafone lišit především agresivní cenovou politikou a zaměřením na volání přes internet (VoIP).

Operátor chce zároveň změnit model péče o stávající zákazníky tak, aby v něm hráli hlavní roli. V budoucnu by se jim mělo dostat lepší péče, než v případě zákazníků nových.

Budoucnost vidí Vodafone i v uzavírání partnerství a snižování nákladů. "V tomto ohledu už jsme podnikli několik zásadních kroků. Začali jsme jednat s T-Mobile o možnosti sdílení sítí," uvedl Hrabovský. - více zde

Operátor nedávno také podepsal předběžnou dohodu se společností Star Communications na distribuci předplacených služeb, které by měly být dostupné i v různých obchodních řetězcích nebo trafikách. - více zde

Změnou strategie se společnost rozhodla pokračovat v budování značky na základech Oskarova rebelského ducha s podporou jednoho z největších mobilních operátorů na světě.


Témata: T-Mobile, Tuzex, Vodafone, VoIP