Vodafone se chystá oslovit nové skupiny zákazníků. Kromě malých a středních firem chce své služby nabízet i nadnárodním společnostem.
"Saturovaný mobilní trh a silná konkurence vyžadují expanzi do nových oblastí," říká Jakub Hrabovský z Vodafonu.
V této souvislosti už se před pár měsíci vyjádřil generální ředitel Vodafonu, Grahame Maher. Ten naznačil, že operátor bude v ČR nabízet služby i přes pevnou linku.
„Vidíme velkou příležitost nabízet služby mimo jiné i nadnárodním korporacím, kterých je v ČR více než dost," řekl Maher a dodal, že od konkurence se chce Vodafone lišit především agresivní cenovou politikou a zaměřením na volání přes internet (VoIP).
Operátor chce zároveň změnit model péče o stávající zákazníky tak, aby v něm hráli hlavní roli. V budoucnu by se jim mělo dostat lepší péče, než v případě zákazníků nových.
Budoucnost vidí Vodafone i v uzavírání partnerství a snižování nákladů. "V tomto ohledu už jsme podnikli několik zásadních kroků. Začali jsme jednat s T-Mobile o možnosti sdílení sítí," uvedl Hrabovský. - více zde
Operátor nedávno také podepsal předběžnou dohodu se společností Star Communications na distribuci předplacených služeb, které by měly být dostupné i v různých obchodních řetězcích nebo trafikách. - více zde
Změnou strategie se společnost rozhodla pokračovat v budování značky na základech Oskarova rebelského ducha s podporou jednoho z největších mobilních operátorů na světě.