Reklamy s mužem v jasně červených boxerkách a jménem "Vodník" tak bude moci T-Mobile používat nadále i přesto, že podobná kampaň namířená proti Telefónice O2 byla již zakázána.
Podobné vtipkování na účet konkurence přitom není v Česku ničím novým. Před rokem stál v čele reklamní kampaně s velmi podobnými rysy právě Vodafone. Ten nasazoval parohy na reklamní billboardy konkurence.
Sportovní reakce Vodafonu má tak dle odborníků své opodstatnění: "Bylo by hloupé, kdyby se nyní operátor bránil před tím, co poprvé použil v boji proti konkurenci sám," uvedl jeden z nich.
Dle něj by totiž mohl operátor takovým jednáním ztratit cenné sympatie u svých zákazníků, které v nich vzbudil.
Telefónica O2 se k celé věci postavila rázněji. Při řešila u Městského soudu v Praze. Ten ji dal za pravdu jen částečně, přesto docílila Telefónica svého; předběžné opatření zakazuje T-Mobilu reklamu nadále používat. - více zde
T-Mobile své reklamy šířil prostřednictvím pojízdných vozů a nepřímo se v nich obouval do konkurence. Použil k tomu barevného pojetí reklam i nápadná jména postav.