Vodafone - Vodafone - ilustrační foto | foto: Profimedia.cz

Vodafone a eBanka mají problém s internetovým bankovnictvím

  • 47
Klienti eBanky, kteří se přes Vodafone chtěli přihlásit do elektronického bankovnictví, neuspěli. Operátor od rána nedokáže doručovat autorizační SMS.

Na problém upozornilo iDNES. cz několik čtenářů a upozorňuje na něj i portál eBanky.

Pokud klienti nemají jinou možnost přihlášení - internetový nebo osobní elektronický klíč, nebo nemohou použít jiného mobilního operátora, jsou pro ně služby internetového bankovnictví eBanky prozatím nedostupné.

"Bohužel došlo k chybě systému, na jejímž odstranění od rána intenzivně pracujeme," řekl Filip Hrubý z Vodafonu.

Podle současného vyjádření operátora byla závada odstraněna a od 15:00 vše funguje bez problémů.

"Část našich zákazníků dnes zaregistrovala problémy s doručováním informačních a autorizačních SMS v rámci služby elektronického bankovnictví. Bohužel došlo k chybě počítačového systému SMS centra, kterou se nám už podařilo úspěšně odstranit." oznámil bezprostředně po nápravě problému mluvčí operátora.

Dle něj měla problémy s doručováním informačních a autorizačních SMS pouze část zákazníků. "Nejednalo se o 100% výpadek služby jako takové. V tuto chvíli již všechny služby elektronického bankovnictví Vodafonu fungují normálně," dodal.

Klienti se i přesto ještě před chvíli nemohli přihlásit. Portál banky pouze oznamoval probíhající údržbu, která měla trvat do 17:15. V současné chvíli (16:54) již aplikace funguje.