Mobil iDNES.cz

Viceprezident Vodafone Mario Mele

Mario Mele
velikost textu:
vydáno 18.3.2010 10:25
Ptejte se na nové tarify Na míru od Vodafone, na pokrývání České republiky signálem 3G nebo na novou franšízovou síť značkových prodejen operátora. Na otázky bude odpovídat viceprezident Vodafone pro nefiremní zákazníky Mario Mele.
OTÁZKA: Dobrý den, zajímalo by mne, jak to vypadá s pokrytím 3G Brna a Olomouce. Děkuji Martin
Mario Mele ODPOVĚĎ: Dobrý den, celé Brno pokryjeme signálem 3G v dubnu. S Olomoucí počítáme brzy, více informací o našich plánech s 3G zveřejníme na tiskové konferenci v Brně do dvou týdnů. 18.3.2010 10:30
OTÁZKA: Dobrý den, dostane se tenhle rok na pokrytí 3G signálem Zlín?Děkuji Libor Libor
Mario Mele ODPOVĚĎ: viz předchozí otázka, počkejte prosím na další informace z tiskové konference za dva týdny, ale už nyní můžeme říci, že se Zlínem také počítáme 18.3.2010 10:32
OTÁZKA: Dobry den, dotaz je jasny, kdy bude konecne 3G a kdy navysite limity FUP. Tech 100MB za 177Kc na mesic je fakt smesnejch. Diky. Rudý přízrak fights for freedom
Mario Mele ODPOVĚĎ: Společně s naší 3G strategií zároveň zvažujeme změny ve FUPech, ale zatím nemůžeme říci více detailů. 18.3.2010 10:35
OTÁZKA: Dobry den, kdy se dockam pokryti 3G v Ostrave? chameleon
Mario Mele ODPOVĚĎ: viz předchozí odpovědi 18.3.2010 10:36
OTÁZKA: Zdravím, měl bych dotaz ohledně nového iPadu. Chtěl bych se zeptat na kdy plánujete prodej, zda-li se jedná o měsíce, nebo spíše ke konci roku. Děkuji za odpověď Robin P.
Mario Mele ODPOVĚĎ: Vodafone jedná se společností Apple na nadnárodní úrovni a rádi se s vámi podělíme o informace, až je budeme mít. 18.3.2010 10:38
OTÁZKA: Ještě jeden dotaz: Bude možné kombinovat tarify na míru se studentskými slevami (internet v mobilu)? Martin
Mario Mele ODPOVĚĎ: Studentské nabídky máme stále, nyní je ale nejde kombinovat s novými Tarify na míru. Nyní pracujeme na tom, abychom je s novými tarify spojili. 18.3.2010 10:40
OTÁZKA: Dobrý den, chtěla bych se zeptat, kolik plánujete letos otevřít nových prodejen. A budou se nějak lišit od těch stávajících? Děkuji xrazm01
Mario Mele ODPOVĚĎ: Do dvou let plánujeme počet prodejen zdvojnásobit a můžete v nich očekávat stejnou úroveň služeb jako v současných obchodech. 18.3.2010 10:46
OTÁZKA: Dobrý den, kdy plánujete nové tarify pro firemní zákazníky s písemnou smlouvou? Petr H.
Mario Mele ODPOVĚĎ: Nové Tarify na míru budou během letošního roku dostupné i pro firemní zákazníky se smlouvou. 18.3.2010 10:47
OTÁZKA: Kde všude se dají zakoupit vaše služby? Viděla jsem je nabízet i na českých drahách. xrazm01
Mario Mele ODPOVĚĎ: Máme 63 vlastních prodejen, k tomu zhruba 5000 prodejních míst, včetně stovek nádraží Českých drah, poboček České pošty či obchodních řetězců. K tomu si zákazníci mohou na více než 10 000 místech v ČR dobít kredit. 18.3.2010 10:51
OTÁZKA: Kolik stojí váš neomezený tarif a co přesně zahrnuje? Jsou v něm i data? Pepa Drabek
Mario Mele ODPOVĚĎ: Máme neomezený hlasový tarif, neomezený SMS tarif a neomezený datový tarif. Můžete si je poskládat dle potřeby. Neomezený hlasový tarif stojí 2700 Kč, neomezené SMS za 350 Kč, nejvyšší datový tarif 525 Kč. K tomu máme i tarif pro internet v mobilu za 177 kč. Všechny tarify mohou zákazníci získat s 10% slevou, když využijí službu Po svém, tedy obsluhu svého účtu přes naši internetovou samoobsluhu. 18.3.2010 10:56
OTÁZKA: Milý Vodafone, mám k vám pouze pár připomínek, můžete mi vysvětlit proč máte předražený Internet v mobilu. protože když vezmu že váš nejvyšší tarf stojí 525 Kč za 3GB tak podle jendoduchého výpočtu: 525 Kč : 3 GB FUP = 175 Kč Čili 175 Kč za 1 GB FUP Toto ne výhodný Internet a nepředražený pokud se podívám na váš nejvyšší tarif. A také by jste měli udělat něco s rychlostí po překročení FUP, a to jí zvýšit ze stávajících 16 kbps na 40-50 kbps. Což by mohlo být snesitelnější ale ve světě se začínají zvedat na 136 kbps rychlost po překročení FUP, ale také se FUP ruší a zavádí se jiný FUP a to je FUP který se aplikuje pouze v zatížené síti a pak se ještě omezejí celkové rychlosti pro mobilní telefon čili Internet v mobilu stačí 3,6 Mbps a pro NOtebook a PC je maximální rychlost 7,2 Mbps (14,4 Mbps). Mohl by se mi tu někdo z Vodafone k tomuto vyjádři. Začněte onás bojovat a né se zapojovat do kvartelu. Please. Suedoo
Mario Mele ODPOVĚĎ: Ceny za internet v mobilu považujeme za velmi konkurenční. Kromě internetu v mobilu na měsíc máme také na trhu nejvýhodnější připojení k internetu na den za 17 korun. Datový provoz v mobilech také optimalizujeme tak, aby zákazníci přes mobil mohli v rámci 100 MB reálně stáhnout větší objem dat než by stáhli v PC. 18.3.2010 11:01
OTÁZKA: Plánujete do budoucna otevřít v České Lípě prodejnu kamenou a zprovoznit tam 3G? A nebo zvendout FUP, což už jsme psal o otázku níže. Děkuji. Rád byhc se k vám vrátil ale kvůli FUP to není možné. Suedoo
Mario Mele ODPOVĚĎ: Určitě chceme otevřít obchody v regionech. Počet obchodů plánujeme zdvojnásobit. Až bude o konkrétních obcodech rozhodnuto, budeme o tom informovat. Jestli máte osobní zájem otevřít obchod v České Lípě, konktaktujte nás prosím. 18.3.2010 11:07
OTÁZKA: Proč se bojíte zavést účtování 1+1 nebo aspoň neomezený převod kreditu? Neříkejte, že jsme specifický trh. V SVK byste si jinak ani neškrtli. Jo já zapomněl oni o to lidi nemají zájem. Takový vtip si taky nechte. Speedy
Mario Mele ODPOVĚĎ: Už nyní máme nejvýhodnější tarify na trhu, účtování 60+1 u všech tarifů. Konkurence má 60+30 nebo horší. Drtivé většině zákazníků převod do měsíce stačí. Navíc s novými tarify si můžete upravit počet minut každý měsíc. Tím, jak lidé volají stále více neomezeně, například v rámci kamarádů nebo neomezených tarifů, je potřeba převodu stále menší. 18.3.2010 11:12
OTÁZKA: A ještě jsem se chtěl zeptat, jak účtujete v nových tarifech hovory? Po minutách či vtěřinách? Pepa Drabek
Mario Mele ODPOVĚĎ: jako u všech tarifů, 60+1, tedy plnou cenu za první minutu a dále po vteřinách 18.3.2010 11:13
OTÁZKA: Dobrý den, mám dotaz proč Vodafone nezačal budovat 3G síť již v době, kdy ji začaly budovat státy jako třeba Maďarsko, Rumunsko, Řecko atd. Peněz jste na to měli rozhodně více než dost a nemyslím si, že by Česko bylo tak výjimečným trhem, že by jsme rychlý mobilní internet za přijatelnou cenu neocenili. EDGE už má tak 3 roky "po sezóně". Další věc, 3G síť jste začali stavět zhruba před rokem a do této chvíle jste nebyli schopni pokrýt ani celou Prahu. To mi přijde jako výsměch, protože i pomalé O2 stihlo za 1 rok pokrýt skoro všechna krajská města. Děkuji za odpověď pravděpodobně plnou výmluv. Ondřej Peroutka
Mario Mele ODPOVĚĎ: Před třemi roky používali mobilní data jen maximálně destítky tisíc zákazníků, dnes jsou to stovky tisíc a už má tedy smysl do 3G investovat a rozvíjet ho intenzivně. 18.3.2010 11:15
OTÁZKA: Dobrý den! Před rokem a půl jsem se rozhodoval, u kterého operátora si pořídím iPhone. Byť jsem byl do té doby zákazník Vodafone, zvítězilo svojí nabídkou O2, a to především tím, že bylo schopné nabídnout atraktivní balíček služeb přímo pro uživatele iPhone, včetně daleko lepšího a stále se rozšiřujícího pokrytí datového 3G. Za půl roku mi končí úvazek, postupně se zabývám otázkou, co dál? Co mi bude moci Vodafone nabídnout, aby mi to stálo za to vrátit se do řad jeho klientů? Tomáš
Mario Mele ODPOVĚĎ: Prosím napište na mario.mele@vodafone.com a můj tým se vám ozve s nabídkou. 18.3.2010 11:18
OTÁZKA: Dobry den, zajimalo by mne, proc se VF vraci do "praveku" s nakupem presne definovanych volnych jednotek. Nebyl by daleko lepsi tarif na miru, ktery by fungoval jako predplacenka (odecitalo by se vse, ne jen minuty a sms jako u nabitych tarifu) s tim, ze cim vyssi by byl "pausal" tim lepsi by byla cena urcitych jednotek? LiveBomb
Mario Mele ODPOVĚĎ: Kdykoli přijdeme s novou nabídkou, testujeme ji předem důsledně na záklaznících a tato nabídka je také vytvořena podle jejich preferencí. Tarify na míru jsou také nejflexibilnější na trhu, vybrat by si z nich měl každý. 18.3.2010 11:20
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych vědět kdo pro VF udělal poslední reklamu s chameleony a zda bude mít nějaké pokračování nebo další úpravy? Děkuji Luděk Filip
Mario Mele ODPOVĚĎ: Kampaň vytvářela agentura Y&R Czech Republic a na pokračování se můžete těšit brzy. 18.3.2010 11:22
OTÁZKA: Dobrý den! Před rokem a půl jsem se rozhodoval, u kterého operátora si pořídím iPhone. Byť jsem byl do té doby zákazník Vodafone, zvítězilo svojí nabídkou O2, a to především tím, že bylo schopné nabídnout atraktivní balíček služeb přímo pro uživatele iPhone, včetně daleko lepšího a stále se rozšiřujícího pokrytí datového 3G. Za půl roku mi končí úvazek, postupně se zabývám otázkou, co dál? Co mi bude moci Vodafone nabídnout, aby mi to stálo za to vrátit se do řad jeho klientů? Tomáš
Mario Mele ODPOVĚĎ: viz předcozí odpověď, přesně tuto otázku jsem odpovídal před chvílí 18.3.2010 11:24
OTÁZKA: Dobrý den, zajímalo by mě, proč si nemůžu změnit tarif nabito na nový tarif na míru přes int. samoobsluhu? Na prodejně jsem musel vše zdlouhavě řešit po telefonu. :-( Aleš
Mario Mele ODPOVĚĎ: Prosím konktaktujte pro tuto změnu zákaznickou linku 800 77 00 77, nové tarify si ale už budete moci kdykoli měnit samostatně na webu 18.3.2010 11:25
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat k novým tarifům Na míru. Popravdě řečeno jsem očekával "trochu více". V sousedním Rakousku je možné mít za 10 € 1000 volných minut do všech sítí a 1000 SMS. Naopak v ČR se člověk dostane ke služným cenám za volání teprve u retenčních nabídek nebo u "rádoby virtuálních operátorů". Myslíte si, že se podobné nabídky dočkáme někdy i ČR? Má další otázka se týká internetu, plánuje Vodafone v budoucnu ADSL intenet? Děkuji a přeji pěkný den. Pavel
Mario Mele ODPOVĚĎ: Nabízíme nejvýhodnější ceny na českém trhu. Kde myslíte, že by byly ceny na českém trhu bez Vodafonu? 18.3.2010 11:27
OTÁZKA: A ještě prosím jedna otázka, proč nenabídnete něco jako O2 SK Tarif O2 FER? Volání třeba do sousedních státu za stejnou sazbu, myslím že yb to bylo konkurence schopné, vždyť jste na stejné pozici jako O2 SK, a za stejných podmínek jste přišly na trh. A prosím na Slovensu je horší ekonomika a i TRh a dokázají tam dát lepší tarify. Děkuji Suedoo
Mario Mele ODPOVĚĎ: Nabízíme v rámci nových tarifů podobnou možnost vzít si paušální tarif bez nutnosti platit jakýkoli měsíční poplatek a zcela bez závazku jako všechny další tarify. 18.3.2010 11:29
OTÁZKA: Dobrý den, když se budou ostatní tarify rušit, znamená to, že si budu muset za svůj starý tarif zvolit nějaký nový druh tarifu??? A jak to bude s tarifem Odepiš??? Děkuji Honza
Mario Mele ODPOVĚĎ: drtivá většina zákazníků může zůstat na stávajícím tarifu, prosím kontaktujte mě přímo na mario.mele@vodafone.com, abychom se podívali konkrétně na Váš případ 18.3.2010 11:31
OTÁZKA: Dobrý den, podle mě tarify na míru jsou tak, že podle toho kolik v daný měsíc provolám či odeberu služeb mi bude naúčtován pro mě nejvýhodnější tarif. Přece nemohu vědět který tarif bude pro mě v následující měsíc vhodné? Proč to takto není na míru? děkuji za odpověď Roman
Mario Mele ODPOVĚĎ: To je zajímavý nápad, dobrá inspirace do budoucna. 18.3.2010 11:32
OTÁZKA: Zdravím, můj dotaz je následující: Je informace , ze lze s neomezeným tarifem volat ze zahraničí jen za spojovací poplatek a dále pak za 1min/0Kč, pravdivá? díky Jenda Jenda
Mario Mele ODPOVĚĎ: Ano, to je pravda, pokud máte aktivovaný Vodafone Passport. 18.3.2010 11:33
OTÁZKA: Když se připojím k internetu více jak 17km od domava, tak za to platím nehorázné peníze. Těch 17 km znamená, že překročím slovenskou hranici. Nechystáte nějaký přijatelný datový roaming pro EU - třeba jen na malé množství dat (stažení pošty, nějaké základní zprávy .....) Dík za odpověď. ¨Vlastik
Mario Mele ODPOVĚĎ: Máme datové balíčky pro surfování z ciziny na den či na měsíc, kde je jasně daný objem dat a jasná cena,více najdete zde http://www.vodafone.cz/osobni/sluzby_nastaveni/roaming_a_zahranici/roaming/roaming_data/roaming_data_den_stalo/index.htm jedno MB pak vyjde i na 7 Kč v rámci Připojení ze zahraničí na den 18.3.2010 11:37
OTÁZKA: Hezký den! Chtěl bych se zaptat zda a pokud ano, tak kde budou nové prodejny Vodafone. Ať se daří. Z. Zdeněk
Mario Mele ODPOVĚĎ: O umístění se teprve bude rozhodovat, první prodejny budeme otevírat v průběhu léta. Pokud máte osobně zájem prodejnu otevřít, prosím kontaktujte nás. 18.3.2010 11:39
OTÁZKA: Dobrý den, připravujete nějaké studentské zvýhodnění k tarifům Na míru?Případně kdy? Děkuji za odpověď. Ondřej Svoboda
Mario Mele ODPOVĚĎ: viz předchozí odpověď 18.3.2010 11:39
OTÁZKA: Jaký je nejvýhodnější tarif pro zákazníka, který chce jen telefonovat a nechce utratit více jak 300Kč měsíčně. 100minut hovoru do všech sítí by mělo stačit. Roman
Mario Mele ODPOVĚĎ: velmi to záleží na vašich potřebách, prosím zavolejte naši zákaznickou linku 800 77 77 77, kde vám sestaví tarif přesně podle vašich potřeb. 18.3.2010 11:41
OTÁZKA: Dobry den proc jste nenechali v nabidce nabite tarify? vase nove tarify na miru zase tak super nejsou jarek š
Mario Mele ODPOVĚĎ: nové tarify jsme dlouho testovali a spoluvytvářeli se zákazníky a díky tomu víme, že vyhovují různým potřebám 18.3.2010 11:43
OTÁZKA: Kdy konečně posílíte infrastrukturu pro internetovou samoobsluhu. Neustálé výpadky, nedostupnosti. Teď s nástupem TNM nejdou aktivovat balíčky a programy na pevnou atd. Nechcete konečtě trochu zainvestovat do vybavení? Miliard máte dost, nebo málo? Tomáš
Mario Mele ODPOVĚĎ: jsme si vědomi vzrůstající zájmu o naši samoobsluhu, posilujeme ji průběžně a v současné době také pracujeme na zcela nové infrastruktuře. v případě výpadku jednoho zákaznického kanálu, vždy posilujeme ostatní 18.3.2010 11:47
OTÁZKA: Dobry den. Uvedomujete si nevyhodnost TNM pro vetsinu lidi ve srovnani s nabitymi tarify? Dost tezko lze kalkulovat s tim, jaky pomer SMS a minut pristi mesic vyuziju. Skoda, jinak by to byl jednoznacne krok kupredu. Rafter
Mario Mele ODPOVĚĎ: testovali a vytvářeli jsme vše se zákazníky, novým tarifům proto velmi věříme 18.3.2010 11:48
OTÁZKA: Dobry den, zakaznici si casto stezuji na nefunkcnost internetove samobsluhy. Snad kazdy mesic narazim na hlasku "Prihlasovani prave nefunguje" nebo "Prihlasit se do samoobsluhy lze pouze s cislem u Vodafonu". Pracuje se v ramci zavedeni novych tarifu i na vetsi spolehlivosti internetove samoobsluhy? Aktualni stav samoobsluhy je take spise "rozpracovany" nez plne funkcni. Zivan
Mario Mele ODPOVĚĎ: uvědomujeme si rostoucí zájem o naši samoobsluhu, posilujeme ji průběžně a v současné době také pracujeme na zcela nové infrastruktuře. v případě výpadku jednoho zákaznického kanálu, vždy posilujeme ostatní 18.3.2010 11:58
OTÁZKA: Před dvěma dny se mi stalo, že síť Vodafone se na 3 hodiny odmlčela, prostě v okolí vysílaly jen konkurenční Operátoři a Vodafone se ztratil. Péče o zákazníky Vodafone mi sdělili, že v okolí kde jsem se nacházel se nic neopravovalo a závada nebyla žádná a výpadek proudu jsem nezaznamenal. Je to vůbec možné aby Vodafone nezjistil ani zpětně, že vám vysílače nefungují. PS: Telefony hlásily vyhledávám signál a byli mi nabídnuty jen jiné sítě. testováno na 4ks mobilních telefonů s různými SIM. vvv=== tuto část prosím nezveřejnit ===vvv Pokud budete mít zájem podrobnosti zašlu emailem. roman.martini@seznam.cz Roman
Mario Mele ODPOVĚĎ: dobrý den, děkujeme za informaci, k výpadkům sítě z různých důvodů samozřejmě dochází, vždy je pro nás prioritou vše opravit co nejdříve tak, aby výpadkem byli zákazníkci ovlivněni minimálně. pokud signál vypadne, je dobré vypnout a zapnout mobil. často se může jednat o krátkodobý výpadek, ale pokud zůstanete v dosahu pouze jednoho vysílače, telefon nový signál bez vypnutí a zapnutí nemusí přijmout 18.3.2010 12:03
OTÁZKA: Dobrý den,sice to nijak nesouvisí na téma přímo,ale rád bych se zeptal zda bude Vodafone časem také provozovat pro internet i technolidii LTE. Zda-li se dá sdělit asi přibližný termín a zda-li bude opět takto pomalé rozšiřování signálu jako u 3G. A plánujete vůbec pokrýt signálem 3G stávající rozsah GSM? Tj. vše kde je teď běžný signál JK75
Mario Mele ODPOVĚĎ: soustředíme se nyní na pokrývání ČR signálem 3G, které bereme jako cestu k budoucímu LTE v řádu několika let 18.3.2010 12:06
OTÁZKA: Dobrý den, zrovna dneska se na iDnes objevil článek o tom, že by v zájmu snížení kriminality mohlo být dobré zrušit anonymní předplacené karty, podobně jako to už udělali v jiných státech. Co si o tom myslíte vy? Doc. Odine
Mario Mele ODPOVĚĎ: myslíme si, že zákazníci jsou na předplacené karty v součané podobě zvyklí a každá změna by byla v jejich neprospěch. na řešení kriminality s policií v rámci zákona intenzivně spolupracujeme. zrušení předplacených karet nebo jejich povinná registrace by ale nejspíš problémy jen přesunula jinam 18.3.2010 12:11
OTÁZKA: Dobrý den, vaše nové tarify Na míru jsou fajn, ale jako stávající zákazník musím zavolat operátorovi. Proč tarif nejde změnit přes Samoobsluhu? Zavoláním totiž ztratím možnost sjednat si tarif Po svém. Děkuji za odpověď. Karla
Mario Mele ODPOVĚĎ: stačí zavolat pouze jednou a aktivovat si nové tarify. při jejich vytváření jsme kladli důraz na to, aby si zákazník mohl všechny další změny provést pohodlně a samostatně přes internetovou samoobsluhu 18.3.2010 12:13
OTÁZKA: Dobrý den, budete mít na obchodech dostupné telefony, které bych si mohl na nějakou dobu vyzkoušet bez nutnosti koupě? Děkuji Emil
Mario Mele ODPOVĚĎ: zákazníkům nabízíme záruku spokojenosti, zakoupený telefon mohou do 30 dnů nepoškozený v orignálním balení vrátit zpět, pokud s ním nejsou spokojeni 18.3.2010 12:17
OTÁZKA: Co budete delat se studentskymi zvyhodnenimi, ktere byly u tarifu nabito? Udelate nejake zvyhodneni pro studenty i na vase nove tarify? Petr
Mario Mele ODPOVĚĎ: ano, chystáme studentská zvýhodnění i na nové tarify, zatím je brzy na detaily 18.3.2010 12:18
OTÁZKA: Dobry den, bude i v dubnu 50% sleva na tarif Pripojeni na stalo pro nove zakazniky? Petr
Mario Mele ODPOVĚĎ: nechystáme se tuto nabídku v dubnu inzerovat, chystáme ale jiné promo nabídky 18.3.2010 12:25
OTÁZKA: Dobry den, zajimalo by me vic informaci ohledne planovaneho otevreni novyci fransizovych obchodu. Kde mohu ziskat vice informaci? Dekuji a preji pekny den. P.C. Pavel
Mario Mele ODPOVĚĎ: Více informací naleznete zde: http://www.vodafone.cz/o_vodafonu/dodavatele/partnerske_prodejny/index.htm 18.3.2010 12:28
OTÁZKA: (EN) Good day moreprezident Mario Mele: Hello You to Prague.I finally stop lying to clients with coverage of Vodafone''s 3G. We are discussing wrote last year, fled and deed. 1) As the project fell Ikaros ? http://www.mobilmania.cz/clanky/projekt-ikaros-vodafone-testuje-ufonuv-internet/sc-3-a-1124070/default.aspx 2) When you stop to limit customers,surfer Vodafone on the Internet not only in mobile ? 3) Yesterday (in Wednesday) I received a call from the call center at 09:01 if you want for a long time on internet discount the cost of CZK 525.00 I politely sent her ass because in my internet 650.00 CZK without commitments from the competition (Telefonica O2),namely from November 2009. Pavel Šorf (28.11.1977) Krucemburk (Křížová) Havlíčkův Brod Nokia N85 773655321 Pavel Šorf (32)
Mario Mele ODPOVĚĎ: Co se týče FUP, s rozvojem 3G zvěžujeme změny, o kterých budeme informovat, až budou aktuální. Co se týče Ikarosu, v současné době vyhodnocujeme data od našich testerů a na základě těchto dat se rozhodneme o dalším postupu. Děkuji za všechny dotazy a hezký den. Mario Mele 18.3.2010 12:33
zpět na osobnost