Vertu Signature Gold

Vertu Signature Gold

Vertu vylepšuje své asistenční služby pro bohaté

  • 0
Specialista na luxusní telefony, společnost Vertu, rozšiřuje své asistenční služby známé pod označením Concierge. Základní služba je s novým telefonem Vertu rok v ceně, zákazník si může připlatit za podstatně propracovanější služby.

Dosavadní jednu úroveň služby Concierge nově Vertu rozděluje na tři. Stávající služba je nyní dostupná pod názvem Vertu Concierge Classic a obsahuje podobné služby jako doposud. Vyškolení asistenti na speciální telefonní lince pomohou zákazníkovi zařídit záležitosti jako rezervace letenek, hotelů, restaurací nebo nákup některých luxusních předmětů. Služba Concierge Classic první rok po pořízení telefonu zdarma, následně za ni zákazník zaplatí 1 850 liber ročně, tedy asi 52 000 korun. Služby Concierge jsou k dispozici v angličtině, francouzštině, němčině, italštině, ruštině, arabštině, japonštině, mandarínštině a kantonštině.

Vertu má pět globálních světových center – v Londýně, Dubaji, Hong-Kongu, Tokiu a San Francisku. Tato centra snadno pokrývají prakticky všechna časová pásma. Krom těchto destinací má Vertu své manažery i v dalších místech.

displej Vertu Constellation Quest

Úplnou novinkou je služba Vertu Concierge Dedicated. To má zákazník k dispozici svého specializovaného manažera s podpůrným týmem. Tým je vybírán s ohledem na místa, kde se zákazník vyskytuje nejčastěji a také dle jeho životního stylu. Celý tým je pak schopen pružně reagovat na požadavky zákazníka a snáze se učit jeho potřebám. Vertu v případě asistentů klade důraz i na takové oblasti jako je úroveň jejich hlasového projevu. Funkce Concierge Dedicated je k dispozici za roční poplatek 4 000 liber, tedy asi 112 000 korun.

Tuto funkci mohou na tři měsíce zdarma získat zákazníci, kteří si koupí model ze série Signature 2011 v provedení z klasického nebo z bílého zlata.

Pro nejnáročnější zákazníky má Vertu připravenu ještě variantu Concierge Ultimate. Ta je upravena přímo na míru každému uživateli a proto je i její cena individuální záležitostí. Vertu klientům nabízí například pomoc při jednorázovém projektu nebo poskytnutí osobní asistence na plný úvazek po stanovenou dobu.

Služba Vertu Concierge je v podstatě vylepšenou a pro náročné zákazníky upravenou variantou běžných asistenčních linek. V poslední době se navíc i v České republice objevují i služby, kdy si zákazník může objednat svého osobního asistenta na telefonu a tomu například zadávat i některé pracovní úkony.