Reklama se objevila hlavně na letácích, měla ale i svůj televizní spot. Srovnávala připojení o rychlosti 8 Mbit/s od Telefóniky za cenu 750 korun s nabídkou UPC 10 Mbit/s za 490 Kč. Podle soudu srovnání neodpovídalo zákonným požadavkům a bylo zavádějící. Společnost UPC se musí také omluvit v médiích.
"Srovnání bylo klamavé, neobjektivní a nekorektní a subjektivně ukazovalo UPC jako poskytovatele výhodnějšího, což bylo zhodnoceno jako klamavé sdělení způsobilé oklamat zákazníky a poškodit O2," řekl mluvčí Telefóniky O2 Martin Žabka.
"Čekáme na písemnou verzi rozsudku, který budeme respektovat," byl stručný mluvčí společnosti UPC František Malina.
UPC a Telefónica O2 si nejvíc konkurují právě v nabídce internetu. Zatímco UPC měla na konci třetího čtvrtletí 400 000 uživatelů internetových služeb přes kabelové rozvody, Telefónica O2 evidovala 777 000 zákazníků ADSL.