"Teď mi to teprve jde. Ten výpadek byl u mě od cca 11:30 do 13:20," uvedla pro Mobil.cz jedna ze zákaznic operátora, která si přála zůstat v anonymitě.
Dle Jany Studničkové, tiskové mluvčí U:fona, však tou dobou mělo být již vše v pořádku. "Problém se týkal pouze datových služeb a šlo o krátkodobý výpadek mezi půl devátou a půl desátou ranní," uvedla.
Technický problém se dle ní vyskytl na autentifikačním serveru, který znemožnil uživatelům, aby se připojili k internetu. Zákazníci, kteří již byli připojeni, problém v síti vůbec nezaznamenali.
Hlasových služeb se závada nijak nedotkla.
U:fon je nejmladší český mobilní operátor poskytující kromě hlasových služeb i bezdrátové připojení k internetu. Pokrývá přibližně 80 procent populace, v polovině července dosáhl počtu 60 tisíc zákazníků.