Reklama

S T-Mobilem už v noci nic nevyřešíte, výrazně omezí provoz infolinky

  • 23
Nonstop infolinka operátora T-Mobile končí. Od 3. dubna bude zákaznická linka k dispozici pouze ve specifické denní hodiny, v noci se nedovoláte. Nepřetržitě bude operátor nadále řešit pouze urgentní požadavky.
T- Mobile.

T- Mobile. | foto: AP

Na zákaznickou infolinku T-Mobilu se nonstop dovoláte už jen do 3. dubna. Po tomto datu bude linka k dispozici pro běžné dotazy a požadavky pouze mezi 8. hodinou ranní a 21. hodinou večerní (pro firemní zákazníky pouze do 18:00) ve všední dny. O svátcích se dokonce provoz linky zkrátí pouze na dobu mezi 8. a 17. hodinou.

24 hodin denně bude dostupná pouze linka pro řešení urgentních požadavků souvisejících s funkčností služeb či kritickými situacemi, např. blokování a odblokování SIM karty, hlášení poruch či administrace roamingu.

Důvodem změny pracovního režimu zákaznického centra je údajně rostoucí obliba samoobslužných kanálů - webových stránek a aplikace Můj T-Mobile.

Reklama

Počet uživatelů webu se podle dostupných informací v současné době pohybuje nad hranicí 700 tisíc měsíčně a mobilní aplikaci pak využívá každý měsíc téměř 300 tisíc zákazníků T-Mobilu. Ti se také na operátora obracejí i prostřednictvím sociálních sítí jako Facebook, Twitter či Google+, kde bylo v roce 2016 zpracováno přes 100 tisíc podnětů.

Z tuzemských operátorů tak bude mít po 3. dubnu nonstop infolinku už jen Vodafone. Operátor O2 už teď pracuje s omezenou dobou provozu, nicméně ne tak drastickou jako v případě T-Mobilu. Do O2 se dovoláte každý den včetně víkendu mezi 7. a 23. hodinou. Urgentní záležitosti však také řeší nepřetržitě. Tyto časy v současné době operátor neplánuje měnit.

O2 se také čím dál více zaměřuje na online podporu. Tým O2 Guru odpovídá ve všední dny od 8 do 22 hodin, o víkendech od 12 do 20 hodin. „Když tým Online O2 Guru v roce 2011 začínal, vyřešil 736 dotazů za rok. Zákazníci však tuto formu komunikace využívají stále častěji a dnes už počet dotazů a zmínek o O2 dosahuje kolem čtvrt milionu dotazů ročně,“ říká tisková mluvčí O2 Lucie Pecháčková.

Reklama
Sdílet článek Facebook Twitter Google Plus
Reklama

23 příspěvků v diskusi

Reklama