Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


S T-Mobilem už v noci nic nevyřešíte, výrazně omezí provoz infolinky

  14:24aktualizováno  14:37
Nonstop infolinka operátora T-Mobile končí. Od 3. dubna bude zákaznická linka k dispozici pouze ve specifické denní hodiny, v noci se nedovoláte. Nepřetržitě bude operátor nadále řešit pouze urgentní požadavky.
T- Mobile.

T- Mobile. | foto: AP

Na zákaznickou infolinku T-Mobilu se nonstop dovoláte už jen do 3. dubna. Po tomto datu bude linka k dispozici pro běžné dotazy a požadavky pouze mezi 8. hodinou ranní a 21. hodinou večerní (pro firemní zákazníky pouze do 18:00) ve všední dny. O svátcích se dokonce provoz linky zkrátí pouze na dobu mezi 8. a 17. hodinou.

24 hodin denně bude dostupná pouze linka pro řešení urgentních požadavků souvisejících s funkčností služeb či kritickými situacemi, např. blokování a odblokování SIM karty, hlášení poruch či administrace roamingu.

Důvodem změny pracovního režimu zákaznického centra je údajně rostoucí obliba samoobslužných kanálů - webových stránek a aplikace Můj T-Mobile.

Počet uživatelů webu se podle dostupných informací v současné době pohybuje nad hranicí 700 tisíc měsíčně a mobilní aplikaci pak využívá každý měsíc téměř 300 tisíc zákazníků T-Mobilu. Ti se také na operátora obracejí i prostřednictvím sociálních sítí jako Facebook, Twitter či Google+, kde bylo v roce 2016 zpracováno přes 100 tisíc podnětů.

Z tuzemských operátorů tak bude mít po 3. dubnu nonstop infolinku už jen Vodafone. Operátor O2 už teď pracuje s omezenou dobou provozu, nicméně ne tak drastickou jako v případě T-Mobilu. Do O2 se dovoláte každý den včetně víkendu mezi 7. a 23. hodinou. Urgentní záležitosti však také řeší nepřetržitě. Tyto časy v současné době operátor neplánuje měnit.

O2 se také čím dál více zaměřuje na online podporu. Tým O2 Guru odpovídá ve všední dny od 8 do 22 hodin, o víkendech od 12 do 20 hodin. „Když tým Online O2 Guru v roce 2011 začínal, vyřešil 736 dotazů za rok. Zákazníci však tuto formu komunikace využívají stále častěji a dnes už počet dotazů a zmínek o O2 dosahuje kolem čtvrt milionu dotazů ročně,“ říká tisková mluvčí O2 Lucie Pecháčková.

Autor:




Nejčtenější

TP-Link Neffos X1 Max
Vyrábí hlavně routery, teď se vrhli na smartphony. A docela jim to jde

Při pohledu na značku TP-Link si mnoho z nás vzpomene na logo na domácím routeru, ovšem asi málokdo si ji spojí se smartphonem. To se však může brzy změnit,...  celý článek

příslušenství k Samsungu Galaxy S8+
Natáhněte si na špičkový Samsung třeba mechanickou klávesnici

Vlastníci Samsungu Galaxy S8/S8+ mají spoustu možností, jakými doplňky si vylepšit svůj smartphone. Na výběr jsou různé kryty, pouzdra, sluchátka plus...  celý článek

Vodafone (ilustrační fotografie)
Tlačili nás do dražších tarifů, stěžují si zákazníci Vodafonu u ČTÚ

Český telekomunikační úřad obdržel v souvislosti se zrušením Fér tarifů řadu stížností od zákazníků Vodafonu. Operátor jim sice nabídl přechod na nové tarify,...  celý článek

Samsung Galaxy S8
Samsung S8+ v prodeji i ve verzi pro dvě SIM. Jeden slot je kombinovaný

Samsung začal na českém trhu oficiálně prodávat dvousimkovou verzi svého top modelu Galaxy S8+. Ovšem řešení neumožní používat dvě SIM a paměťovou kartu...  celý článek

Počet objednávek na Galaxy S8 předčil dosavadní rekord předchůdce o 30 procent
Hlasový asistent Bixby vám poslouží i v Česku. Pokud mluvíte anglicky

Samsung uvolnil svého hlasového asistenta i na český trh, stále však umí jen anglicky a korejsky.  celý článek

Další z rubriky

Vodafone (ilustrační fotografie)
Tlačili nás do dražších tarifů, stěžují si zákazníci Vodafonu u ČTÚ

Český telekomunikační úřad obdržel v souvislosti se zrušením Fér tarifů řadu stížností od zákazníků Vodafonu. Operátor jim sice nabídl přechod na nové tarify,...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Operátora O2 zlobil mobilní internet. Zpomaloval se a vypadával

Na problémy s mobilním internetovým připojením upozorňovali uživatelé operátora na jeho facebookových stránkách. Připojení bylo několik hodin nestabilní,...  celý článek

(Ilustrační snímek)
O2 zůstane O2 minimálně do roku 2022, možná ještě o pět let déle

Operátor O2, majoritně vlastněný skupinou PPF, se domluvil se španělskou společností Telefónica na prodloužení používání ochranné známky O2. Tu může používat...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.