Podobný optimalizovaný portál pro mobilní telefony spustil na začátku listopadu konkurenční Vodafone. Zpřístupnil jej ale pro více telefonů. - čtěte Vodafone zrychlí prohlížení internetu v mobilu
Návštěvníkům O2 Mobilního portálu je k dispozici personalizovaná hlavní stránka, kterou si může každý uživatel upravit podle vlastního vkusu, a strukturovaný katalog s více než 300 odkazy na uživatelsky nejoblíbenější servery v ČR i zahraničí.
Součástí každé zobrazované stránky je navigační lišta s vyhledávacím políčkem, historií a oblíbenými položkami. Na stránky portálu budou od poloviny listopadu nasměrováni všichni uživatelé datových tarifů O2.
Podle ředitele marketingu pro rezidentní segment O2 Jana Karase byl dosavadní obsah koncipován buď pro prohlížení z osobních počítačů, nebo ve velmi zjednodušené a omezené podobě pro mobilní telefony. "Chyběl ale mezistupeň, který by umožnil naplno využít rychlosti a výpočetní kapacity současných telefonů a přenosových sítí," dodal.
Telefónica má kolem 5,2 milionu mobilních zákazníků. Datové služby využívalo na konci září téměř 220 000 klientů.